Lillskiten 12 år :)

Idag fyller lillskiten 12 år , gick upp tidigt imorsen för att gratta honom men presenter och donuts till frulle . gav han en fin liten trlja från nike :) sen åkte vi till landet , när vi kom fram gick vi till kusinerna och hälsade på deras söta lilla nya hund , Doris , en tax :) sen gick vi bus eller godis , snacka om att jag kände mig omogen där jag gick med 8 och 10 åringar , haha , snäll som MOrgan är påminner han mig även inna om filmen igår . så jag blev åsdär lagom rädd . men nusitter jag här och har sjukt tråkigt , det finns seriöst ingenting att göra här , det bor typ lika många i vika' som det gör på min gata ! men håll ut jag kommer nog hem imorron :)
Take Care !

Halloween - Unrated

Glömde sriva i förra inlägget att jag möblerat om i mitt rum , kul med lite byte. sen ringde emma och fråga om jag ville komm till henne och kolla skräck , så jag och sandra mötte henne becca ellen och ullis i videobutiken( det blev halloween )  , sen gick vi till emma och så kom även Morgan , vi kollade på den och sedan lite scrubs , sen gick vi hem fan va kallt det va ! men nuska jag nog sätta på en komedirulle , imorron är det landet som gäller :) Ring och Smsa gärna :)
Take Care !

Do Somethiing Tonight ??

Idag har jag varit i solnac me becc ellen och sandra , vi kolal runt lite och så , kom hem med två linnen , högtalare till ipod och mobil , samt plast man sätter på mobilen så blir det en spegel :) Inatt ska de ju typ bli snöstorm hahah :) åhh nu kom mamma in med en påse från Hm Iiiiii , i den fanns det en kjol en bolero och en par strumpyxor , thänk yö mammi du är bäst ! , men nu ska jag smida planer för ikväll :)
Take Care !

Trötter

Kom hem för ettt tag sen från ullis , vi hade nånslags halloweenparty , det var trevligt , ball som man är var man utklädd till Fånge :) men nuär jag sjukt trött , tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig , jag vet att det är skamligt men är man både kvälls-   och morgontrött så är man  , C-ya !!

Pussycat Dolls- I Hate This Part


Om jag ska ...

Igår gick jag till emma vid typ Tolv , jag hjälpte henne att göra en blogg besök den gärna ( den finns vid länkarna ) :) sen så gick vi hem till mig och så kom becca ellen och steph , sedan halka morgan in också :) vi såg på film , the skelston key, den sög ! sen blev alla skit hungruga , vi skulle gå och käka nånstas , vi kunde inte bestämma oss så morgan gick hem , men tillslut så kom vi överens om pizzerian vi järnvägen. vi gick dit då kom vi på att vi hade sgat till morgan att vi skulle mötas vid grillen , så stephanie går dit då M inte svara på sin telefon . tillsut ringe M mig och frågar vart vi är, jag säger att steph väntar på honom där , men det visade sig att morgan inte ens va vid grillen , så jag ringer steph så komemr hon tillbaka . sen ringer morgan och jag får vägleda han från grillen till pizzerian , det roliga är att det bara är en järnväg emellan :) vi käka , sen gick vi till solna och köpte ben and jerrys . sen tog vi tåget till Sumpan . vi kollade på typ hundra avsnitt av Priosnbreak , hatar prisonbreak och han michael är SÅ FUL !!!!!jag och morgan satte oss vid datorn och spelade bloons och Bomb it hhaahha jag förlorade på båda XD sen tog vi bussen hem ahahha:)dagens planer är halloween fest hos ullis , jag vet inte vad jag ska var utklädd till HJÄLP MIG !!!!

Take Care!

Veronica Maggio - 17 år


rädd ?!?

Igår var då första riktiga dagen på lovet , Jag vaknade gjorde frukost klädde på mig och sedan gick jag till hanna och tilla , vi gjorde typ ingenting vi satt och spola tillbaka en scen i ice age 2 , det är en söt liten grej som helt plötsligt säger " ibland så kräks jag " det är så grymt roligt :) ssen blev vi hungriga så vi gick och handla mat , kyckling bitar :) sen gjorde vi inte m,ycket mer vi spelade lite Wii kollade lite på tv åt middag , sen när jag skulle hem klockan var väl typ tio eller  nåt , hanna och tilla skulle upp tidigt för de skulle åka  till småland idag :( men påvägen till bussen möter jag Emma Morgan och stephanie , de gjorde inte så mycket , men vi gick upp till emma och satte oss i hennes trappuppgång , morgan och steph ville se prisonbreack , men vi fick inte va hemma hos emma , men jag morgan och steph åkte upp i hissen , vad händer jag råkar gå bakåt och komma åt stopp knappen . iiiiiiiiiiiiiiiii, jag får panik och börjar banka på dörren, morgan trycker på knaooen och vi åker upp till emmas våning, men sen går vi ner igen. vi hade tråkigt så vi gick hem till mig istället , eller först lämna vi av steph vid t banan , sen hem till mig , först kolla vi på det lilla som var kvar av prison break , sen skcräckfilm , mirrors , fan va äcklig den va , jag morgan och emma satt upptryckta motvarandra under en filt och vågande inte kolla , haha sen så frågade jag vems ben det var som skakade , ingen svarade gahhhhh !! sen kollade vi lite på tv för att få bort alla hemska bilder från filmen , sen gick de hem då var väl klockan typ ett , då blev det tråkigt så jag gick och la mig . men nuska jag fixa frulle till lillskiten och mig ,
Take Care !

The Offspring - Why Don't You Get A Job


My friend's got a girlfriend and he hates that bitch,
He tells me every day.
He says: "Man, I really gotta lose my chick
In the worst kind of a way."

She sits on her ass he works his hands to the bone
To give her money every payday.
But she wants more dinero just to stay at home.
Well, my friend, you gotta say:

"I won't pay, I won't pay ya', no way,
Na-na why don't you get a job?"
Say "No way", say "No way ya', no way,
Na-na why don't you get a job?"

Åhh den här låten var en utav mina försat favoritlåtar närt jag var liten. men största fantasten i familjen var lillksiten haha han gick runt och sjöng på den hela tiden :) denna kvällen är lagom booooring , sjuk och trött är jag dessutom:/ imorron är det träning ,et inte om jag kan vara med får se hur jag mår .
Take Care !

Höstlov

nu äre höstlov , härligt. igår vare en gnaksa chillig skoldag det var jue fn dagen . efter skolan gick jag hanna ann och tilla till L'ami vi satt där i typ två timmar sen gick jag och spelade piano . Fick sällskap hem av tilla och anna då tilla skulle hämta medicin till Tora. Kom hem och städade käka och sen tillbaka till hanna och tilla , vi hade det sjuktkul som vanligt och jag och hanna ägde anna och tilla på tecken hahah:)
Hr inte så mycket planer för höstlovet förutom landet fredag till söndag nästa vecka , nån som vill hitta på något busigt med mig innan dess ?
Take Care!


ego Pic's

1.          2.          3.           4.             5.     

1. livet leker
2. även solen har sina fläckar
3. Tittut
4. ?!?
5. ännu mera ?!?

at hanna och tillas

Idag är det fn dagen , AdamTensta var på skolan han snacka lite och rapa lite samt hälsa grattis till Herr  H och Herr S.
Och nu säger även jag det , grattis hannes och sebastian :) Nu är jag hos hanna och tilla , vi har apkuligt :9
Take Care !

Trött

Jag är sjukt trött ,har varit det ända sedan jag tog den där förbannade alvedonen efter lunchen, den gjorde så att jag halvsov mig genomrasten , med Herr O som huvudkudde , samt på Son där han skulle hjälpa mig , wow vilken hjälp...not. Sen avre bajskultur som är helt jävla onödigt , hoppas det blir lite roligar efter lovet, på kulturen upptäckte även jag och emma en sjukt äcklig sak . men det är vår hemlighet . Sen hem och käka och va med sandra , nu ska jag snart iväg och träna , är sjukt pepp:)
Take Care!

Klass 9B

OKej vet att jag la in bilden i förra inlägget som jag la in för en haövminut sen men jag har inget och göra så jag tänkte skriva en liten kort Mening om all i min klass :)

Från Vänster HögstUpp
Matilda: Matilda är en utav medlemmarna i The fantastic Four, hon är mitt tidsfördriv om dagran, plus att hon är bäst!
Vendela: Vendela är always snäll mot alla :)
Johanna:Johanna är även hon medlemm i fantastic four , hon är mitt liv och hon o jag litar på varandra vad som än händer !
Fredrik :Känner honom inte åsbra men han är snäll .
Sandra: Sandra och jag har varit BFF sedan vi var sex är hon kommer alltid att Finnas i mitt hjärta , hon och jag har gått igenom så mycket tillsammans!
Rebecca: Rebecca är en såndär person som man blir lign bara av att se henne , Och så är hhon Suuuuepersnäll
Ulrika: Hon har skönaste humorn hon får mig alltid att skratta :)
Mattias:   Skön snubbe .
Andreas: Andreas har jag känt sedan jag var Fyra , mer finnsdet väl inte och säga :)
Esmail : Esmail är en sjukt skön snubbe , hans och marcus duetter är ju helt oslagbara!
Annahita:   Anna är den tredje medelmen I FF. Anna är lite som den storasyster jag aldrig haft :)
Angelica :  Känne henen nästan inte men hon är typ snäll.
Sebstian:    Sububustian är en härlig prick som marriane skulle sagt , hah komemr aldrig glömma när jag stäade hans skåp och hitta han underbara mössa som jag sedan snodde och andvände flitigt :)
Malin: Störst bäst och vackrast
Ellen : ellen skratt är oslagbart :)
Hannes : Även käns dom Herr H , Är extremt stark och slåss hela tiden , men de får tillfällena han är social är han jäkligt trevlig asså :)
Micke : Micke livar upp stämmingen är han inte där lever inte klassen .
Morgan: Även känd som her M , NU kommer vi till frilalfixaren Nr 1 , but hey how cares the guy i nice :)
Oskar: Also KNown as Herr O , Tapper kille som är ensam kille i syslöjdsgrupen , idag märkte jag också att Herr O är rädd för höjder :)
Fredde: LUngt snällaste killen i klassen , jag kommer ihån när jag Alex och sandra kallde honom För bling bling hahah
Emma: emma är sjukt snäll :)
Alexandra: Alexandra och jag umgicks sjukt mycket i sexan sjuan shit asså vilka minne jvi har :)
Veronica: Älskar när Virre kör sin a sköna dancemoves :)
Anton:   4 huvuden längre än mig , men sjukt snäll :)
Wille:   Ckså 4huven längre än mig , han får noig dela plats med fredde :)
 Frånvrande Marcus: MItt ex ( två månader , vad gick vi typ trean ) mohahah naej men han har väl också sina goda stunder i livet :)

Förstår ni nu varför jag gillar min klass jukt mycket :)

Dagens Äventyr

Dagen har varit full av äventyr , det började med brutal väckning sprang upp klädde på mig satte mig i bilden så åkte jag me pappi i bilen till "the western forest" hänge lite på pressbyrån då det var svinklatt , trotas att jag hade min Böld vantar . sen kom Marianne och hela tjocka klassen åkte till slussen. Trångt men duktigt som man är tar man ett sätte fort , men vad händer då jo man fär trängas men Herr O och Herr H . vi gick runt lite på söder och prata om masa grejjer från boken vi håller på att läsa . efter ett par timmar stanna vi på ett fik och fika lite , jag köpte Varm O'boy och macka yill Moi och Kaffe till Herr M vi satt där ett tag, tills marianne kom och sa att vi skulle dra vidare . när vi kom till västra hade vi överstiigt vår lunch lite granna. Jag och hanna bestämmer oss för att gå och käka hos henne . viu börajar gå och hinner kapp Herr H och Herr M , jag hoppar på Herr Hs Cykel och vi svischar iväg , Herr H kör nästan på ett gammalt par och jag börjar skrika som en galen gris ! men jag klara meig utan skador denna gången . sen hem till hanna anna och tilla följde även me , vi käka varama currmackor Yummy! sen kom vi sisådär en halvtimam sent till So n Daniel får rådamp och säger att alal andra kom i tid , det kom tillslutt fram att han ljög då Herr S snodde närvarolistan och det visade sig att typ halva klassen trodde att det var en Drop-In lektion hahah . Sen vare idrott man fick välja mella Ringar/basket eller ringar/fotboll, jag tog såklrt fotboll , hata basket !! basket är bara diskrimminerande mot oss korta människor . så jag spelade fottboll med sportnördarn i klassen som består av typ alla killar och emma , men men jag stog och va lite social med Herr O nere vid mål ibland lyckades jag faktiskt sparka bort bollen från motståndarna så att e inte gjorde mål , jag gör framsteg vem vet nästa gång kanske min afötter flyttar en meter åt sidabn ist för att stå på ett ställe . men men sen gick jag med hanan på EngFö , vi lyssande på Musik . sen gick vi och hämta anan som satt och rita tillsammasn med JOnas och Ullis som gjorde Prov, sen gick vi hem till hanna pch tilla kolal lite på top model och flumma grovt mycket , sen käka vi hannas och tillas föräldrars underbart goda Köt och Pommes med världens godaste sås!!! Thänk Yö Väry Möch  .Sen garva vi så mycket så att slappstjärten också ville vara med hahah ! sen tog jag och anna bussen hem ,jaa nu ska jag no' kolla ite på televisison , usräkta för värsta tråkinlägget men men
 Klass 9B , kan de bli bättre ?!
Take Care!

Gråt och skratt

Dagen har varit lite deprimerande , jag och anna fick reda på en grejj som gjorde att vi gråt genom hela dagen ( eller mest anna) saken är väldigt personlig ach jag är inte redo för att skriva om den här , då blir tangentbordet blött . när jag skulle berätta om saken för Jonas började jag sturböla , typ alla killar i nian stog utanför och kollade på mig , jonas räddade mig genom att dra för tvn så att de inte såg mig , Thänk Yö! På Son var mprgan xtremt jobbig och fråga hela tiden vad som hänt ville inte säga för jag visste att jag skulle börja böla igen. men han tjata så mycket så jag sa efter lektionen jag lyckades att inte börja gråta , då hade han säkert trott att jag va psykiskt störd , sn sprang vi två ner till aulasamlingen . Jag hanna anna och tilla sätter oss längst bak , så kommer PSykologen Daniel och berättar att han har hört om saken och frågar när det hände ( det harinte hänt än) Anna bryter ihop totalt danile gå därifrån som ett frågetecken , jag ger en utskällnig till jonas och säger att han ska säga till daniel att han aldrig får tala om saken nrä anna är med , då säger han juste daniel , jag vänder mig om och han har hört hela min utskällning till honom fast att jag av den till jonas . sen gick vi hem till tillaoch hanna , fick reda på en grejj om saken och blev lite gladre . sen gick vi till solna c och käka McD. anna lämna även in sin telefon till lagning igen , låne telefonen hon nu fick va full men porr , hahah snakca om att vi garvade åt han smsms och framförallt videomeddelanden XD hahahah . när vi kom hem till hanna och tilla igen fanns det nybaktabullar , som A hade gjort i deras snygga röda köksmaskin( sån här som blandar deg ) åhh de va så goda. sen kollade vi på lots of tv , sen kom pappiiiii och hämta hem och kolla på de desperta hemmafruarna , jag fattade inte slutet gjorde nån ? nae men nu ska jag nog soav upp tidigt imorron . ya know
Take Care!
NI är de bäste på jorden , vi klara allt tillsammans , vi gråter och skrattar , vi tröstar och hjälper varandra , det kommer alltid att vara vi 4 i vått och torrt !

Varm Oboy A la Malin

Här sitter jag och kollar på hanna montana och dricker var oboy som jag gjort på mitt eget vis . dagen har varit sådär lagom tråkig . efter skolan hade jag mötte med syon , vi diskuterade gymnasieval, det gick hlet okej nu har jag en liten aning om vad jag ska gå för linje . men nuska jag plugga
Take Care !

Superchick


Its on .  denna låten är med i Bring it on in it to win it  men på videon är det bilder från ettan menm en den är superbra i alla fall 


Get up . denna låten har varit med i många filmer  bla . Island i the sun ( mk and ash ) bring it on in it to win it  och isprinsessan

Take care ! Malicia

Marques Houston - Wonderful


Kolla vad jag hittade på youtube , låten är ganska dålig , men fastnar , men grejjen är den att Melissa R från pussycatdolls : the search for the next doll . är med :)
Förövrig sitter jag här och har almänt tråkigt . Förlåt för mitt inlägg igår jag vet inte vadsom flugit in i mitt huve ( eller ut haha) . Men igår som sagt var vi hemma hos anna mucho trevligt , men inan det skulel vi gå och hämta hanna , vi ser hur anna går en bit framför oss , sen ser vi hur en man börjar springa efter henn anna börjar också spronga , jag upp med telfonen , sen när jag ringer så , " Hej du har kommit till Annas mobil..." jag kollar upp , ser att anna och mannen är borta , får panik ringer hanna och frågan om ann är där , och det va hon * torkar svett i pannan* , sen gick vi hem till anna och kolla på tv , sen satte vi oss vid datorn satt där ett par timmar sen hem och kolla film med lillskiten , ikväll kommer mitt rum att bli invaderat med små fjortiskillar * suck * all ska sova här så jag blir utskickad till vardagsrummet ( för er som inte vet så delar jag rum med min lillebror*suck igen*)
Take care! 
Malicia 

H och S är döda:)

Haha Annas guldfiskar hardött hahah :) De heter Hannes och Sebastian, Döpta av rebecca:)jag skulle mata annas guldishfishes men dåsåg jag att de låg upp och ner och va svarta jag ba:ANNA DINA GULDFISHAR ÄR DÖDA !!!!!!
Hahaha de var rööligt , nu sitter vi och chattar med Andreas andreas påstår att vi e aspackade på Rödvin , E vi det anna ? Ja vem vet det ?Anna tycker ju att kvällen bara är barnet :)   nee men nu ska vi bajsa
Take Care ! MAlicia

Full House


Åh herregud kollla va jag hitta på Youtube , haha jag var ett riktigt Mk och Ash fan när jag gick i femman och höjdpunkten varje dag var att få stiga upp lite extra tidigt och kolla på Huset Fullt ! Jag äslkade den serien , nämen nu sk jag plugga spansk a
Take Care ! Malicia

Skolan

NU sitter jag i skolan , vi har ekonomi vi ska köpa och sälja aktier och fonder XD hahah nee men u ska jag nog va lite mvg barn och jkobba haha ikväll äre träning sinm gäller skriver mer när jag komemr hem
Take Care ! Malicia

Darin feat. Kat De Luna - Breathing Your Love


Okej det har blivit en den musikvideoinlägg på sista tiden, men heter man malin så gillar man musik så är det !
Denna låten Sätter sig på Hjärnan " baby Breathing your love lalalal breathing our love " hhahha
Take Care ! Malicia

Katy Perry - Hot N' Cold


Fann denna låten inne på Barrys Råballa blogg ( dearbarry.blogg.se) jag tycker att låten är superbra passar sådär när man är lagom deppig som jag är nu . Idag hade vi vandring på Roslagsleden , superfin natur haha det va väl det enda positiva med denna dag. Juste inte att förglömma JOnas fina överraskining i slutet MARABOU !!! varje grupp fick en 20 grammare när man kom fram , jag delade upp så att alla fick två rutor var . när alla hade fått det fanns det fyra kvar , hmm vilka ska få de? tjocka som vi är tar jag och hanna två var till , sefa blir aslack och mumlar någonting om att jag ska brinna i helvetet haha !
Take Care ! Malicia

Miley Cyrus - 7 Things - Spoof



Haha denna videon är så sann haha den beskriver verkligen va vissa tjer går igenom bara för killarnas skull , så killar , inse vi plågar ossjälva för er !

Idag gick så slow(ride Deuw deuw deuw take it easy haha bara de bästa fattar )kom försent till Sevnskan , vi läste tyst hela lektionen . Pa bilden fick D Damp på mig som vanligt bara för att jag satt och prata med morgan elelr vi prata inte vi sjöng faktiskt , FINT!!! So provet gick bra tror jag haha morgan satt och nynna på låten hela provet hahaha det förgyllde dagen helt klart! . sen vare informationsmöte för imorgon , så jag stog och prat för min grupp haha jag sa säkert att de inte skulle komma försent tio gånger ! sen vare elevråd POOOOOO! sen drog jag hanna och anna in till stan vi köpte ben n jerrys , sen till cubus och anna köpte lite grejjer. När vi skulle hem kom ett Akalla tg när vi går på perrongen , anna hoppar på när det börjar pipa hanna hoppar också på , jag skirker  "JAG SKA MED HJULSTA TÅGET"!!!! men jag hoppar på och fastar mellan dörrarna , jag tar i med all min kraft och får upp den men den smäller i min awlar igen , men jag kom in helskinnad. men guud vad det dunka i armen efetr . den måste kommit åt nån  nerv ,anna börjar asgarva så gör också hanna och jag haha! NU ska jag gå och göra hamburgers !
Take CAre! MAlicia

Kate Voegele -Only Fooling Myself


Den här låten är sjukt bra och sådär härligt trallvänlig , perfekt plugglåt :)
Take Care! Malicia

Alice Svensson- Beautiful Disaster


Hon är sjukt bra , hon borde vinna :)
Take Care ! Malicia

vad hade jag väntat mig ?

Hallelåja! Dagen Har varit sjukt seg . Har varit Trött hela dagen . Fösrt hade vi syslöjd , satt mest och prata med alla . sen mattediagnos den gick sådär . Sen vare svenska , vi skulle diskutera om P A Fogelström , en författar . så jag Oskar Hannes Anton och Andreas gick och satte oss i ett grupprum , vi satt mest och körde Armbrytning , Oskar ägde ut mig men vad hade jag väntat mig ? Haha ! Sen på engelskan gick vi igenom nå BAjs till imorogn . sen No där vi började med Fysiken . Sen så gick jag hanan och anna till macken :) men nu ska jag nog plugga lite
 Pusshej
Malicia

Plugg,plugg,plugg och mer plugg

Idag vare träninge , den gick bra :) Sen hem och plugga nu håller jag på med Ekonomin och snart ska jag gå över till spanskan . Denna veckan kommer att bli stressig , på Onsdag ska vi ha nå vandrings grejj och jag blev gruppledare , jag kommer så gå vilse med min grupp , haha neerå jag ju tilla och hanna med mig .

Haha fin grupp bild från  i torsdags :) BÖGHÖG!<3
Malicia

Äckligt...Riktigt Äckligt

OKej idag var jag me dom något riktigt äckligt . imorse åkte jag och pappa till våran Öron-Näs och Hals specialist . Han skulle kolla en körtel i näsan jag har haft problem med i sisådär tre år . han sa att det blivit mindre men att han var tvungen att gå in Med enkamera i min näsa ,Men först skulle han göra en bedövninge jag fick panik och det såg han då sa han att det va för att det kittlades ( tro mig det gjorde det ) så han sprutade två tops med nå medel sen stoppa han en i vardera näsborre.. riktigt äckligt och jag grät för att det va så obehagligt och skratta för att det kittlades på samma gång , men sen kommer det värsta han tar fram en Halv meter lång slang som då är kameran .
-Ska du stoppa in hela den där i min näsa, Utbrster jag då !
-neerå bara en liten bit ( tro mig det va säkert tio cm )
Jajag han trycker in den där slangen i näsan på mig . jag börjar skrratt och gråta igen . Seb skrev han ut nå droppar jag vet inte va . Men sen så åkte jag och pap och käka frukost på ett mysigt litet kaffe på fredhäll , sen iväg till skolan , glömt nycklara lånar hannas skåp . sen vare lite lektioner inklusive No porv , efter skolan gick jag hanna ann atilla och sandra till aa vi kolla på datorn sen ivåg och spela piano . sen åkte vi in till stan för att käka på Jensen Boffhouse men det fanns inga bord så vi gick till donken . sen åkte vi hem . sen tog jag la buss till hanna och tilla , vi kolla på idol och lite annat . sen när jag och sandra vänta på bussen kom det fram ett fyllo och börja snacka med oss. Han hade blivit utsläng från puben . men han var supertrevlig och vi diskuterade allt freån Killar till Idol haha . men nu ska jag kolla på film
Malicia


Go' Natt !

Jepp som rubriken lyder ska jag strax gå och lägga mig , ska duscha om sen ner i sängen och plugga på No provet , gissa när jag ska gå upp imorron ! 06.30!! Herregud säger jag bara jag kommer aldrig klara det ! men jag ska till doktorn för att kolla masa grejjer i halsen typ halsmandlarna eller nåt.
Malicia

'

Dagen gick extremt långsamt  på Matten hade vi vikarie som förklara en sak som vi redan har haft prov i vi påpekaed det hon han fick rådamp , sen började Hannes Sebbe och Oskar att kasta suddgummibitar på oss jag kastade tillbaka sen så får jag ett helt jävla suddigummi precis på ögonbrynet , det lät över hela klassrummet och all börja asgarva inklusive jag , vem kastade ? Hannes ! han ska dö ! aja sen ställde vår vikare frågan .
-Hur ser man hur mycket en burk inehåller ( vi håller på med volym och sånt )
Då sa Hannes - på etiketten .
hahah snacka om att jag tyckte att det va kul jag garva i säkert 5 minuter . men men innan det hade vi engelska prov som gick helt okej tror jag men man vet aldrig . På eftermiddagen hade vi kultur det va helt okej men jag tror att jag ska byta till Språk/omvärld , men jag får se , nu ska jag snart iväg till träningen och idag ska vi ha CAMP DEVILS , Yeees ! Nu kör vi tjejer !
Kanin!
Malicia

en liten låt
Sam Sparro - Black And Gold ( om du  inte orkar lyssna på intror så hoppa fram till 0.50 )

Wake My Butterfiles

Idag var en halvbradag , började med att jag om sisådär 5 min försent till spanskan , sen svenska där vi hade nåt sjukt skumt läxförhör , vi håller på att läsa en bok ( mina drömmars stad ) Så hon delade ut namn lappar till en del i klassen med namn på folk i boken , sen fick de sätta sig där fram och så skulle vi ställa frågor till de så skulle de svara. det slutade med att jag och tilla drog slutasatsen att Sebbe var värsta Porrgubben och våldtagit Ellen och Oskar hade misshandlat Vendela hahah . På NO:n förkopprade vi våra nycklar, de blev Rosa :) men sen var det nån Jäveln ( den ska dö !!) som hade stoppat tuggummi i mitt lås till skåpet så nu ska jag få nytt lås och ny nyckel, På Idrotten spelade vi Innebandy jag valde positionen "sitta-på-bänken-spelare"( kommer inte på vad det heter just nu ) spelade lite men när jag spelar slår jag folk överallt . sen stannade jag på Engelsförstärkning för att plugga lite till provet imorron. Sen skulle jag gå hem men började att bråka med Stephanie ( när ska hon växa upp? ) jaja orkar inte bry mig . sen prat jag lite med hanna och tilla sen hem PLugga äta nu kollar jag på Bode Söker Fru. Jag bara älskar killen som blir biten av en kaalv
- aj Shatan Va han bät hahahaha .
sen gillar jag Bögbonden
men nu ska jag fortsätta plugga
Kanin!
Malicia


*Rubrik*

Okej jag kommer inte på nån rubrik men men , idag efter skolan gick jag hanna och sandra ner till solna , kolla lite i affärer coh käka på donken . när jag kom hem satte jag vid datorn och nu är det krubb på gång :) Kanin!

Bild på mig och coach bob innan träningen under hennes megaaaparaply !

Träning

Idag vare träning Louice hade försovit sig, eller hon säger att hon lät oss eksemstjärtar plågas bara för att hon tyckte att det va kul , det va hon som hade kortet så vi kom inte in . vi stog i regnet i typ en halvtimma sen in i värmen.Träningen gick sådär men på Torsdag då ska louice få göra sin Überglada min ! För vi ska rocka ! nu ska jag se om det e nå bra på tv , Kanin!
Malicia

Britney Spears-Womanizer



Brittans Nya jag tycker den är helt okej , men jag tänker ge den ett par chanser då låtar oftast blir bättre då jag kan sjunga med haha .

Fler hjärnceller , Tack !

( Haha rubriken bara de bästa fattar)
Igår kväll sov jag som sagt hos hanna och tilla tsm med anna , vi kollade på saw 1 & 2 för andra gången . Vi gick och la oss men somna ungefär En timma efter det , då vi hade Girl Talk , haha där kom det fram en del man inte visste. Vi vaknade vid elva typ , då gick vi ner till köket och gjorde fattiga riddare till frukost , MUMS ! sen kollade vi på början av bring it on ettan . men vi tröttnade fort och gick över till Djävulen bär prada , sen blev Matilda extremt sugen på varma mackor men hon hittade inte "varma-mackor-maskinen" så hon gjorde i stekpannan och de blev sjukt goda ! sen gick vi ner till solna centrum . efter ett tag gick vi hem för att hanna och tilla skulle få gäster. jag gick hem och käka sen skulle jag byta om till min pyjamas den är så sjukt skön. Då kom jag på att jag hade glömt  den, min kudde, allt smink, min tandborste och det hemma hos Hanna och Tilla , så jag ringde och frågadeom jag kunde komma och hämta de , det fick jag :) Hur skulle jag annars kunna sova . När jag kom fram hade deras gäster gått så jag fick stanna ett tag . Vi kollade på stjärnor på is . Sen tog jag bussen hem.  Nu ska jag nog kolla på nån film . juste det hände en liten grejj när jag och tilla skulle köpa godis , But thats our little secret , Right?
Kanin!
Malicia

Sleepover

Sitter hemma hos hanna och tilla och kolalr saw , jag och anna ska sova här :) innan jag gick hit så var jag hos min moster m familj och käka tacos :) deras katt har blivit så stor . sist jag träffade Mimmi som hon heter var hon en liten kattunge. men nu ska jag kasta mig över alla  så att de blir asarga :) hare bra !
 Malicia

Träning , Bråk Och Snövit

Idag vare träning superduperkulträning , kom igen nu tjejer öva järnet så vi gör malle och lollo stolta på söndag !
Skoldagen va sådär bråka en del med folk men jaja jag bryr mig inte har ett eget liv så varför ödsla energi på andras ?
på Elevens val kollade vi på Disneys snövt omg vad den är rolig haha alla små söta djur.och toker och glader they are my favorites :) Började gråta när snövit dog och alla dvärjar stog runt hene och grät då var det svårt att håla tårkanalerna i styr ska jag säga, kalla mig töntig men disneyfilmer är bäst på att få mig att gråta . det är nått visst  med tecknade figureer jag vet inte vad men de verkar så oskyldiga och så när nåt händer de så tycker jag så synd om de haha det låter som om jag är värsta fem åringen ( som en anna person just nu verkar har sjunkt ner till) men men . Nu ska jag duscha.
Hare! ( Kanin!) haha
Malicia

Americas Next Top Model Is Whitney



Yeess whitney vann !

Efter skolan gick jag hem till anna vi Satt vid datorn och pratade Barndomsminnen. Sen Till Frissan och mötte mammy sen gick vi hem och åt . sen ringde jag hanna och tilla vi kollade på top model och pratade i tele haha fav va gla' jag blev  när whitney vann :) haha sen så bytte hanna och tilla kanal pch då visade det sig att på ettan var det en film som var inspelad i The Western Forest  som Jonas säger( btw spana in Hannas blogg ( www.sweetchill.blogg.se) Hon har lagt in en tidningsartikel om att våra lårare tkr att fika pauserna är heliga) aja haha vi kollade  " tillsammans" på tv . sen kom vi på att det kostar pengar att prata i telefon haha . så ni sitter jag vid datorn haha :) 
Hare ! ( kanin ) hahah 
Malicia 

RSS 2.0