Wake me up

Fredagskvällen började med middag på Ciao Ciao med brudarna, blev en sväng förbi Grappa för drinkar och sedan vidare till ett annat ställe för ännu mer. Slutade med att vi åkte hem till V & A. Igår var det lugn mello-kväll hemma hos Hedman med Rebbo. Idag ställdes klockan på 06.00 för att packa bilen och dra iväg till Åre, passerade nyss hudiksvall så det är en bra bit kvar, men jag har det bra här bak i bilen!

Puss


Kiss me

Ojoj, dags att skärpa sig med bloggen, men dagarna går i ett kör! Förra helgen blev det utgång med kajsa, började med shots och vin hos mig och sedan drog vi mot stan och hamnade på Amba. Kvällen blev lång och slutade alldelles för sent, kom hem i skaplig tid men fick inte mer än ett par timmars sömn...
Efter den korta natten kände jag för en lugn hemmakväll, men det blev trots allt en sväng till Bauer med brudarna och Anton. 
Nu i helgen har det varit DM i Uppsala, och mina underbara små barn lyckades kamma hem ett Silver, var en superstolt coach som somnade med ett stort leende på läpparna! Nu är det bara ladda för en jobbvecka, sen bär det av till ÅRE på söndag! 
 
Ska somna till denna goding
Ed Sheeran – Kiss Me
 
Puss & God Natt 

Uncover

Helgen har bjudit på utgång, fest och biomys. I fredag drog jag, kajsa och rebb till först Retro och sen Amba! Jag och Rebbs avslutade kvällen med efterfest in på småtimmarna. Rolig kväll med spännande upplevelser. I lördags mådde man inte som en prinsessa men det var på'tt igen ba'! Max hade styrt barfest, ännu en trevlig kväll. Denna helg krävde en avlutning i form av bio. Jag och mina amigos tog silverblixten till kista och kollade Ego, riktigt mysig söndagskväll, nu blir det bingen och uppladning för ännu en jobbvecka.
 
Puss 

RSS 2.0