Your song


Mumssiiiiee

Just a Dream

Idag var en konstigt men bra dag :)
Hade bara två av tre lektioner, och spanskan kanske man inte kan kalla för lektion, det var bara jag, Kajsa och Erik där! och vi hade vikarie...vår vikarie var underbar, så sööt. Han hade dock lite uttalsproblem men I don't blame him, det är inte lätt att skilja på att säga att man ätit glas och ätit glass! 
 
Efter den mycket givande lektionen åkte vi tre till Fridhemsplan och mötte Isabella på banken för att ha möte och öppna ett konto till vårt UF förteag! Hehe..

Sen hem och byta om och sen slänga sig på tuben till träningen som var helt underbart bra!!

Men nu ska tant Malin gå och lägga sig!

Puss !

Slänger in en bild på mig och nicchoe bara för att vi är så c00la!


Lilla Lady

Daniel Adams-Ray – Lilla lady

Ny drog btw.

Dagen har gått väldigt fort, först träning med mina demoner sen middag hos moster.
Nu är jag APtrött så ska sova.

Pussen

Counting all the assholes in the room..

Gårdagskvällen startade med middag med Kajsa i Solna sen drig vi vidare til mischa och kollade på idool. När det var klart drog vi hem till Johan och co. Kvällen började och fortsatte bra, men sen vare några åhh vet inte ens vad jag ska säga för ord men iallfall som hade sönder grejer, så sjukt onödigt och respektlöst!

Men jag Kajsa och Fille är så snälla så vi stananr kvar när alla hade gått och hjälpte till och städa, sov även kvar där.. Imorse blev det upp relativt tidigt för att åka till jobbet som förövrigt gick jävligt bra idag * hade flowet liksom*, efter några timmar där drog jag till träningen. 
 
Avnjöt med underbar sushi tillsammans med mammsen, men måste ju liksom passa på att ha lite tjejmys när alla killar i famlijen är borta :)

Nu är jag trött som ett djur så ska nog slänga mig i soffan framför en film.. eller så går jag och lägger mig?

Puss

Harry P.

Gårdagen spenderades hemma, passade på att skriva på både psykologin och svenskan. Precis när jag trodde jag skulle somna av allt pluggande ringer Matilda och säger att de har en biljett över till Harry Potter, snacka om att jag blev pigg_chey_93 på två sekunder!! såå det var bara att slänga på sig lite kläder och rusa mot tuben!
Filmen var MAGISK!  så stört bra!! Åhhhh vill bara se andra delen nununununununu!!!!!

Idag blevre en kort skoldag för att sedan gå hem och plugga ännu mer! Men nu är jag iallfall klar med svenskan och har skickat in den så det enda som återstår nu är psykologin..kill me!!

Men kvällen förgylldes av mina finaste dolphins, shiiit va vi är bra!!!!!!! LIKE på den assååååÅ!

Men nu ska jag kolla klart på scrubs sen ska jag gå och sovaa, gooo naaatt <3

Sveriges snyggaste lag!


saturdaaay

Igår vare nacka som gällde, åkte som sagt och hämntade kajsa på hennes träning, sen drog vi vidare mott slussen och mötte upp Erik, Elias och Alex och hoppade på bussen. Väl framme var det mucho trevligt :)

När kvällen började lida mot sitt slut drog jag och kajsa hem till mig och soooooov!
Idag vare träning med SNYGGASTE Dolphins!!!

Efter träning bar det av till Johanna och Matilda som hade myyyyyyysig middag, ni är bäääst!

2morrow blir upp tidigt för att ge pappsen frukost på sängen sen drar jag vidare mot blackiiis :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och samla kraft inför morgondagen!

Pusssss!

Taggade brudar!!




Hej Erik!!


SKÄGG!!!

I wanna scream your name

tja tja bloggen (HAHAHAHAHA)

dagen har varit pretty seg men ändå bra, sista lektionen fick man gå hem om man ville så jag drog med mig kajsa in till stan för att köpa present till Johanna och Matilda. Sen blev det hem och ladda inför träning, lyckades tillochmed somna och sova i ungefär en timma, så underbart skönt, power-naps är verklgen underskattade!!

Imorgon blir först skola, sen hem och käka och fixa lite, sen drar jag till Kajsas träning för att "hämta" henne. Fixar oss där sen ska vi möta upp Erik, Elias och Alex för att dra till Nackiiiish på halloweenfest.

Får se om jag slänger upp några snygga bilder på min och kajsas outfit, hahah vi kommer se ut som mongon, men vem fan bryr sig?!?!?!?!?!


Söndagsångest!

Ojojoj nuuuu har man söndagsångest så att det bara skriker om det. Tror jag ska lösa det problemet genom att bara gå och lägga mig...

Idag var jag iallfall hos Dipti som fyllde år. Mysigt värre :D

Imorogn är det ju skolan, sen ska jag in till stan med Kajsa och efter det blir det träning med världens bästa!!

Men nu ska jag nog ta och sova.
Nattti!!!


Nu bär det av mot denna bruttan!


Can you take over me?

Igår kväll blev det Nacka igen, fast denna gången med annat folk, och det var hur kul som helst!!
Idag har jag inte gjort ett skit förrutom att jag var i Kista ett tag med Kajsa för att fixa present till Dippan som fyller år imorgon. Så imorgon blir det hem till henne för brunch/fika. Myyyyyyys!

Men nu ska jag hoppas ner i sängen och drömma om.. vem då?

Pusssss!

Freeedag

Igår kom michelle och Kajsa till my place för att vi skulle göra klart vårt grupparbete i svenskan. När vi var klara och hade sparat allt skulle vi dubbelkolla att det blev rätt, då är hela jävla dokumentet borta alltså allt vi jobbat med under ca 4 timmar!!! Vi tre flippade lite granna men sen tog vi oss samman och försökte skriva den igen, och den blev faktiskt bättre andra gången och det tog inte lika lång tid.
På kvällen drog vi till Nacka, hem till Johan och Erik, mucho trevligt! :) Blev även att vi slaggade där. Vaknade av soppbilen-.- Hahah, men det var tur annars hade jag nog aldrig orkat gå upp när kajsas klocka ringde.
Jag och Kajsa drog oss mott stan och käka lunchiiii. Sen stack kajsa på sin träning och jag mötte upp mammsen för lite shopping. Blev ganska trött på shoppingen så var påväg att åka hem när jag mötte min moster och kusin som också precis skulle åka, så fick skjuts hem av de. Och när jag ska öppna ytterdörren kommmer jag på att jag inte har några nycklar!! FITTAAAAAAAAAAAAAAA!!! men men smart som jag är löser jag problemet och går upp till min brorsas lägenhet och plingar på och som tur var så var robert, erics kompis hemma, sååå nu sitter jag här och väntar på att mammsi ska komma hem och låsa upp åt miiiig :D
Puuussss

För dig ska jag göra det tusen gånger om..

Dagen har varit mindre bra, är på dåligt humör och har dessutom varit yr i huvudet och illamående större delen av dagen.. nu känns det aningen bättre... Det enda jag gjort idag är att sova, titta på tv, börjat på psykologiarbetet och städat.

Tråååkigt inlägg men men..

Puuuss

Saw 3D

Blev bio idag istället för igår, såg Saw 3D och jag måste säga att jag är liiiiite besviken, hade ställt in mig på att bli hur rädd som helst, men neeeheep, den var inte så som jag ville... :( prutti på den.

Efter bion åkte jag till Anna och där blev det ännu mer skräck, det blev paranormal activity, som jag redan sett, trååkiiiiit! Men hade kul iallafaal, jag menar det kan ju inte bli annat med de tjejerna ;)

Men men ska snart gå och lägga mig men innan det ska det nog hinna blir lite PH :)

Pusseeen

RSS 2.0