Happy to be here

Malin, världens bästa bloggare.. ELLEER?!!? nej det är jag faan inte, det är en TOKFETMYT! hehehe.
Så jävla tråkigt att blogga, vem fan bryr sig liksom..(Okej Dipti du behöver inte säga att du gör det.)

Veckorna går så sjukt snabbt, hinner liksom inte skriva.
Men men har hunnit med lite grejjer, bla. Hassela, Twirre tävling soms lutade med Guldmedalj runt halsen, fikastunder och telfondejter med bästa Dippooo,UF-mässa och massa plugg. Ska bli så sjukt skönt med sportlov. På söndag åker jag med familjen och mosters familj till hundfjället. Hähähä. Ska bli mysigt!
Imorgon börjar jag vid ett, ska skriva ett prov sen äre lov(E) 4 reaaaaaaal.

(så Dipti nu har du något att läsa, lägger in en gullig bild bara därför)

Somewhere

Dagen började med möbelmässan med pappsen, vi gick runt där några timmar och bara kolla. Pappa introducerade mig även för massa branchmänniskor, alltid kuul. Sen åkte vi till träningen. Och direkt efter den blev det middag hos moster som bestod av tacos, melodifestival och planering av fjällenresan. Mysigt!
Nu sitter jag här och packar till imorgon. Mischa och hennes padre kommer och hämtar mig vid halv sex(!!!!) imorgonbitti!! Sen bär det av till skolan för att sätta oss på bussen som ska ta os till...Hassela. Haha.
Men nu måste jag packa klart.

Pusss

RSS 2.0