Ny blogg

nu har jag en ny blogg som jag kommer skriva på framöver , kanske går tillbaka till denna sen men jag vet inte den som lever får se . så nu är det WWW.KEEPITCOOL.DEVOTE.SE

Ny blogg

Nu har jag en ny blogg .....IGEN ! det blir min 5:e blogg hahaha  marsmallow.metrobloggen.se, www.skratttglad.blogg.se, www.malicia.blogg.se, www.malicia.webblogg.se och nu blir det *trummvirvle* www.keepitcool.devote.se   kommer lbogg där nu ett tag sen kanske jag kommer tillbaka hit , men just nu är det den som gäller !

Tvåtusenfuckingnio

Nyår firades hos anna , helt galet ! sov hos anna med hanna och tilla , när i vakna va vi sjukt sega vi kolal två filmer och käka makroooniiicheeseee!!sen hem , fy fan va kallt det va jag trodde att jag skulle dö på riktigt ! sen har jag typ inte gjort nåt förutam att spela GHWt med lillskiten och bottnarydarn. nee nu ska jag kolla lite GG


Over and out !

RSS 2.0