dagen innan.

Kom nyss hem från madde, blev ganska tidigt med tanke på att Kajsas plan går 7 imorgonbitti och mitt går 7 imorgonkväll :) haha

det var mysigt hos madde, vi ba chilllla tieeep. Men nu ska jag gå och packa det sista inför Kreta, så får jag se om jag uppdaterar mer imorron, annars kommer jag nog inte uppdatera på en vekca, oooom inte det finns något internet där borta, då kanske jag ödslar lite tid åt bloggen.

Pussi <3


Rip fina(?) telefon

Igår drog jag och Kajsa iväg till Nacka på fest. Tog ett tag att ta sig dit kan man säga, det var typ ute på landet. Och när bussen är vid den mest ödsliga busshållplatsen där det enbart fanns trrrräd bestämde sig chauffören att ta en lite rökpaus. Liksom saaay whaaaaaaaaaat?
Men tillslut kom vi fram. I början vare gansks soft. sen..sen kom dödens ögonblick!

Neejrå så farligt var det inte, men det som hände var att några fick för sig att jag avr på badhumör och kasta i mig i poolen. Hade jackan på mig och i den låg mobilen. Hej den är död nu. Dessutom gick min ena sko sönder, va faaan är detta liksom.
Men men när jag väl var i kunde jag ju lika gärna bada lite till hahaha!

Kajsa och jag pallade inte åka hem så vi slagga där. På morgonen skulle vi då hitta en buss som skulle ta oss hem, haha, vi kommer till hållplatsen och ser att den går 1 gång i timman och den hade precis gått. Hahahah! Men tillslut sa en snäll kille till oss att den kommer om fem minuter sååå vi hoppa på den :)

Käkade det man vill äta efter en sån kväll. Mcdonalds.

Ikväll blir att åka ut till landet igen, fast denna gången till Rotebro. Haha Kajsa och jag kanske ska bli bönder?
Där ska vi iallfall fira Madeläääääääääääääääääääääääääääääään som fyller år, GRATTIIIIIIS :D

lite careface varning på detta inlägg (Kajsa jag vet -.-)

Looviiiieee <3

Midsommar

Idag är det midsommar, och jag är hemma hos min kusin och vi har precis ätit. Tihi. Ikväll ska jag och Kajsa ut till Nacka, Kajsa säger att hon har koll. Men med tanke på hennes lokalsinne lär vi ju vandra runt i några timmar och festen kommer va slut innan vi ens kommit dit (y) Hahah nej men det ska bli kuueeel.

Igår blev det kubb. Jag var bääääääääst! asså shit fan visste inte att jag hade sådana dolda talanger. Första matchen var ja och Kajsa mot håkan. kajsa gjorde så att vi förlorade, hon blev arg och sparkade över mig till Håkan, samma sak här så var det bristande talang hos min lagkamrat. Så då bestämmde jag mig för att köra själv mot de två. Kunde vunnit hur lätt som helst, men var lite snäll och lät de vinna. Jag menar, jag kan ju int vinna varje gång ;)

Men nu ska jag gå och bygga lego med min bror och kusin.

Loooviie <3

Torsdag.

Idag har jag varit duktig! Gick upp vid nio(!) och hjälpte mamma städa, sen följde jag med henne till city gross och handla. Åhh man mamma är lycklig som har en dotter som mig, haha.

Resten av dagen har jag bara slappat. pillat lite inför på söndag då jag beger mig till Kreta. Niiiiice.

Ikväll ska jag ut med Kajsa, vad vi hittar på vet man aldrig men något blir det ;)

Looviiiiee <3


Men typ såååååååååååå bra!

Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version

sytycd

Precis efer att jag skrev inläggen innan, smsar tilla mig så jag drar till henne, hanna och becca och vi satt på stenbacka och pratade, lyssnade på musiken och kollade på den underbara solen, helt galet fin!

Sen när solen gick ner blev det kallt, så vi gick hem till mig och kollade på so you think you can dance. Asså typ"cry me a river". alla vi fyra satt och kved som små hundvalpar när killen som hade en tvillinbror som satt i rullstol pratade och dansade. Hur fint var det liksom inte ?

Men nu har de gått hem och jag ska snart sova, eller så tittar jag på ett gossip girl avsnitt först? hmmm..hur ska jag göra*dagens i-landsproblem*

Natti <3


Uttråkad.

sitter här och är hur uttråkad som helst. typ finaste vädret ute och jag har ingen att gå ut med, så jävla typiskt :(

Men idag har jag varit hemma hos Helling tillsammans med Bella. Vi chilla på hennes balkong, de e naaaaaaaajs.Hon har även en übergullig hund, ella, som vi busade lite med ;)

Imorron vet jag inte vad som händer, men på kvällen ska jag hem till Michelle som snart fyller år, så innan ska jag och Kajsa handla some presents.

Men nu ska jag återgå till mina tråkigheter och sätta Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg) på replay.

Lovveeii <3


typ,ge mig.

Ahhh_large


Fredag/Lördag

Idag(igår) vare tryout träning till mitt lag, fast alla vi ordinarie är med också :) och det var så roligt att träffa både gamla dolphins(som jag inte träffat sen RM :o )men även en del blivande:)

Imorgon ( idag) äre jobb som står på schemat (missar bröllopet buhuuuu) men sen bär det direkt av till sumpaaaan för middag hemma hos finaste mysan som har fyllt år :)

Men för att orka morgondagen så måste jag gå och dregla på kudden nu!

Natttiiieee <3

bortglömd

ojoj stackars lilla bloggen har blivit lite bortglömd:(
Har haft så enormt mycket den senaste tiden, men kan dra igenom de största händelserna lite snabbt.

tävlade rm med mina vackraste dolphins, vi satte inte programmet så perfekt som vi kan och ändå så lyckades vi få en bronsmedalj, kan fortfarande inte beskriva hur extremt mycket lycka som fylldes i min kropp i det ögonblicket. Ni är så fina tjejer, och tillsammans så är vi de bästa som finns!

Min käre storebror tog studenten, åhh så glad jag var för honom, dessutom lyckades han få stependium på en hel del riksdaler och det gjorde ju inte saken värre precis ;)

Skolan närmade sig mot slutet och vi fick en del sista uppgifter(-.-) som var tvugna att göras. Men sen kom äntligen skolavslutningen :)

Finaste kajsaplutten fyllde år och hade en supermysig tjejmiddag:)

Jag har dessutom börjat jobba, ska jobba typ varje helg hela sommaren:P men det lär ju bli gött sen när lönen kommer, hoppas jag :)

Det är typ det jag gjort;) men nu är det sommarlov, och om en dryg vecka åker jag med familjen minus storebror till Kreta, ska bli så underbart skönt!

Men nu är det lite vraface varning på detta inlägg så ska sluta, får se när jag uppdaterar igen men ska försöka bli lite bättre;)


Lovvvieee



RSS 2.0