Paperweight

Sitter just nu och tittar på fångarna på fortet med mammsen. Idag var kort skoldag, började elva och slutade fem över. Vi hade bara bokutlämning, asså man får alla böcker på samma gång istället för att lärarna ska dela ut på varje lektion.
Efter att vi fått våra hundra böcker åkte jag och Kajsa till stan, köpte ett rouge/solpuder. Sen gick vi och käka på Taco bar. Där satt vi ett tag och snacka om allt mellan himel och jord. åhhh Kajsa är så mysig, du är bäst bruttan!

Sen åkte jag hem och slappa galet. Fick även reda på en riktigt bra nyhet som kommer förändra mitt liv föralltid! Haha neerå jag drev, men asså aa lite different blir det ju ;) 

Imorgon äre skola igen sen får vi se vad som händer :) 

Puss  


Måndag

Idag vare faktiskt skönt att komma tillbaka till skolan, då får man tankarna på annat. Efter skolan åkte jag och fika med Johanna och Matilda. Myyysigt.
Nu ska jag nog sätta på dear john som jag fick av hanna och tilla, eller om jag går och lägger mig, får se.

Imrogon är det iallfall bokutlämning på skolan, så jag gå r från 11 till typ fem över. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se helt enkelt ;)

Love


Deppmode

Idag vare deppmode. Känns som att livet håller på att gå åt helvete, så har bara legat och gråtit hela dagen. Då är det tur att man har finaste Kajsa som rycker upp mig ur skiten. Tack underbara du, vad skulle jag göra utan dig?
Dagen avslutades dock bra, åt middag på indisk resturang med familjen, alltid lika mysigt!

Ska snart sova.

Pusss

slappsöndag

Tog en rejäl sovmorgon ända fram till 11. Då blev det lunch sen stack hela familjen iväg till fredrics fotbollsmatch. Jag stannde hemma och har suttit i sängen med datan i knät hela dagen. Slö? Jaaa! Älskar slappsöndagar!

Igår kväll gick jag och Kajsa iallfall till våra älskade klippor, vi satt där och käka onyttigt, pratade om allt mellan himmel och jord och förbanade de jävla myggen. Efter en timma eller två tröttnade vi på att få myggbett överallt, så vi gick hem till Kajsa och åt kräftor och kolla på film med hennes familj. Sen kom Niclas efter ett tag.
Sen blev det sista bussen hem till mig för min del.

Ikväll pratade mamma och pappa något om att vi skulle ut och käka. åhhhh då måste jag ju duscha..palla... Haha nejrå det ska bli mysigt.

Måste också på att skriva ett grattis till världens finaste farmor! 

Pusss  


Bellmaaaaaaan

Idag var upp tidigt för att åka och jobba på bellman stafetten. Vi packade påsar med mat. Jag fick Brieost och salami staionen,så nu stinker händerna lite ooooooost. Haha.
Ska åka till bellutten snart, sen ska vi åka och möta johanna, sen få vi se va vi hittar på:)
Pusss


Bad update.

Ledsen för dålig uppdatering, men skolan har ju börjat igen så har haft lite annat att tänka på, men ska fösöka att bättra mig:)
Igår hände det typ nada o idag vare skola och sen hem till Hanna och Tilla som åker till England imorgon*villockså!* Sen hem och mysa framför "fångarna på fortet" med mammsen.

Ska snart sova, skolan ta verkligen på krafterna, och ändå har vi inte kommit inång riktigt. Har inte fått en enda läxa! Eller jo en, men det är bara 13 spanska glosor, som jag redan lyckats banka in i huvudet btw!
Men som sagt ska sova nu. vi höööööres :)

Loviiiie


Jag och schnyggingarna i fredags :)

All about you

Idag var första riktiga skoldagen, den vara ganska skön. Efter skolan åkte jag och Kajsa in till stan. Handla lite på uppdrag av mammsen, men det blev även en del grejjer som inte var planerade, bla en tröja med trycket " all about you" för er som inte fattar så är det en låt av McFLy :D

Sen gick vi till Kungshallen och träffade Nanni och käka. Mysigt :) Sen gick vi ännu mer på stan, sen bar det av hemmåt.

Har inte gjort så mycket mer idag, ska snart sova för jag är dödstrött!!

Pusss

Söööööndag

Idag är det söndag, har inte så mycket ångest som jag borde, men det är ganska skönt. Idag har jag varit inne på stan men Pappa och Fredric. Vi gick runt och kollade lite, pappa och Fredric köpte lite grejjer, men inte jag. Dock har jag mamma presentkort nu efter födelsedagen. Så ska försöka ragga upp nån som vill shoppa med mig någon dag:)
Sitter just nu och tittar på film, den är lite konstig men funkar. Ska nog snart sova om jag ska orka upp till skolan imorgon.
Pusss

Grattis på födelsedagen Världen bästa Pappa!

SKÅDA, världens bästa pappa!

( Bilden är från förra sommaren)

Natttiii

Now the partys over , neevars, men nu har alla gått hem och jag har städat iordning lite, för imorgon äre ju fest igen fast denna gången för pappsen.

Kvällen har varit supertrevlig, alla kom vid åtta och då käkade vi förts mat och sen efterrätt, tror att de tyckte att maten var god:) Sen blev det presentuppakning, åhhh fick så mycket fian grejjer, men orkar inte skriva allt här:P Tack än en gång mina fina vänner ni gjorde min kväll riktigt lyckad! <3

Men som sagt så är det dags att fira pappsen imorgon, men innan det ska jag träna första gångebn efter sommaren,,, lycka till Malin hahahh!

Natttiii <3<3

17

Jahapp då var man 17. känns inte så speciellt haha. Men men ska snart dra mig mot skolan. Sen ikväll kommer tjejerna hit på middag, MYYYYS!



Glad chey :)


Min sista dag som 16

Som sagt sista dagen som 16 åring, har inte riktigt fattat att jag fyller år imorgon, men det lär jag väl bli påmind om när familjen klampar in på morgonen med frukost. Om de inte bestämmer för att ta bort den tradiionen iår förstås. Fast det lär de ju inte göra;)

Ska snart sova faktiskt, måste ha a lot of energy tomorrow.

Goo natt <3

Nyklippt

Mötte upp Kajsa i Solna C vid halv tolv imorsen, vi två försöker komma tillbaka till en normal dygnsrytm. Skolan börjar ju imorgon.
Vi gick och köpte lite skolgrejer, den köpte jag en väska och sen gick vi och käka. Det blev kaninmat aka sallad för båda :)
Sen följde Kajsa med mig till Frisören, jag blekte håret och klippte lite i topparna inte så mycket, men det känns mycket fräschare nu :)

Ikväll händer inte så mycket, ska sova tidigt, för det första så börjar skolan imorn, och för det andra är det min födelsedag :) Åhh tanten jag köpte väskan av var tvungen att ta mitt leg för att de hade ingen kortläsare, och då sa hon Grattis i förskott , gulliiii :)

Puusss

Design...

Medna jag väntar på en ny design från superduktiga michelle, så har jag den här istället för den rosa, var så trött på den ;) Men så ni vett varför det ser lite konstigt ut ;)

LOve

Mot Solna C

Ska snart till Solna c med Kajsa, jag måste köpa en ny väska! Sen ska vi typ käka lunch och sen ska jag klippa mig. Kajsa kanske följer med och kollar haha. Tråkigt för henne, men hon ville :O :P hahaha.
Sen får vi ser hur det blir, men men.

Pusss

Onsdag

Åkte hem från landet igår, fick åka med Hans. När jag hade kommit hem chilla jag ett tag sen gick jag till Johanna och Matilda sen gick vi till Anna och skulle grilla, men det regna så vi fick laga maten inne istället. Det var myyysigt :)
Sen gick jag hem och så kom Kajsa och vi var tvugna att ta igen allt prat vi missat ;) Vi kolla också på film, Just my luck, MCFLY :D
Sen så gick vi och sooooooooooooooooooooov.
Idag gjorde vi nyttigfrukost haha, Bacon och Ägg, mummsiii:)
Sen gjorde vi inte så mycket, vi typ kolla på tv, sen lämnade hon mig så jag mötte upp mammsen och vi gick och hälsa på mormor.
Imorgon ska jag klippa och slinga håret, det blir nog bra hoppas jag. Ska bli skönt att fräscha till det lite efter sommaren ;)
Looviie <3

Landet uppdatering

I fredags vare avskedningsfest för Kalle som ska flytta till Nya zeelnad nästa vecka.
Det var trevligt, slutade med att kalle o comapny badade i kanalen hahahaha!

Igår så firade vi pappsen som fyller år om en vecka, pappa hade fixat amerikansk bbq. Det var GALET gott, pappa borde byta job och bli kock istället. Dessutom hade han gjort godaste cheesecaken till efterrätt. Jag dog lite när jag åt den!

Men men idag så ska vi skjutsa mamma och Eric till stationen och sen vet jag inte vad som händer, men jag kommer hem imorgon kväll eller tisdagmorgon

Puss

Landet

Nu är jag på landet, höll på att dö påvägen ner för vår AC funka inte riktigt som den ska.
Men men, nu är vi här och vi har inte hunnit med så mycket idag, vi bada lite o sådär.
Nu sitter vi och dricker te och tittar på tv hos farmor och farfar. mysiiiigt :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men det får vi väl se ;)


Love

Onsdag

Idag vaknade jag galet tidigt av att kusinerna skull åka hem. Sen när de hade gått var det ju omöjligt att somna hem. Så jag gick och duscha och sen fråga hanna om jag ville följa med till sumpan.
Så jag mötte upp Hanna och Tilla och vi åkte till sumpan och kolla i lite second hand affärer. Har typ aldrig varit på nån sån affär. Och visst det finns mest fula kläder, men om man hittar något snyggt så är det ju galet billigt. Jag hitta tyvärr inget men hanna köpte en jacka för 20(!) kronor.

Sen gick vi och käka lunch på hemligt ställe...

Har precis tagit en powernap i soffan till ljudet av disney chanel.LOVELY!

Loppjobbet börjar om typ en timma, så ska typ käka en frukt och fixa lite sen åker jag.

Natiie <3

Kräftskiva

Ikväll var kräftskiva här hemma, det var familjen plus halva släkten. Asså jag döör för kräftor så himla gott!
Nu ikväll har jag och kusinerna suttit framför datan och töntat oss lite. Men nu ska vi sovaa.

Imorgon ska jag jobba med mina underbara delfiiiner, åhh har saknat de såå mycket!


Natiiii <3<3<

Måndag

Igår kollade vi på "In the land of Women" det var supergullig, och jag menar en film med adam brody kan ju inte bli annat! Och för första gången tyckte jag att kristen stewart inte såg ut som en nerknarkad jagvetintevad, i den här filmen såg hon riktigt bra ut *lebbfasoner*. Haha!

Idag har jag rensat lite i garderoben, sen åkte jag in till fridhemsplan med kusinerna för Kalle sla flytta till Nya zeeland så han behövde fixa ett internationellt körkort, och då fick stadsbon Malin visa kusinerna från landet vägen ;) Sen mötte jag upp Danne och fick tillbaka min jacka:)

Nu är jag hemma och dör lite av hunger, har inte ätit ngt idag......

pusss


Mot Becca

Ska alldelles strax slänga mig på cykeln och trampa till becca, det blir filmmys, med henne, hanna, tilla o kanske fler ;)

Jobbet idag gick iallfall bra.*anteckna*

Men nu ska jag gå pusss

Bilder från i fredags

Tjoo dipp.


mmmm, frrräääschhtttt!




Puss på Danniiii











Och avslutar med stördaste bilden.. vafan hände?

Såhär kul kam man ha...

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Kajsa och Michelle
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Danneee
4. Du kramade: Dannee


IDAG
5. Kläder: Jobbtröja och gråa byxor.
6. Bättre än igår: naej inte direkt.


IMORGON
7. Är det: Söndag
8. Planer: Jobba 
9. Något tråkigt som händer imorgon: upp tidigt för att jobba


FAVORIT
10. Nummer: 23
11. Färg: svart o blå
12. Årstid: Älskar att vi har årstider överhuvudtaget, tråkigt annars
13. Saknar du någon?: Klart jag gör
14. Humör för tillfället?: Trött, rädd(för blixtrarna) men glad.

 

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: kollade mig i spegeln och fundera på om jag skulle fräscha till mig..
16. Vad åt du sist?: glass
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som alltid tror de vet bäst
18. Tror du på distansförållanden?: Jag skulle nog inte klara av det, men vissa kan ju, titta bara på Eric o Erica:)
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen typ..
20. Tror du att personen tänker på dig med?: aa förmodligen
21. Vart reste du sist?: Kreta
22. Vad gjorde du igår kväll?: På fest hos danne.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mest mamma, lite pappa
24. Ler du ofta?: Aa tyyyp.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek, helt klart!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: OM jag gör, men bara om Kajsa håller för mina ögon :)
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min Egen underbara säng
28. Vilken färg har din tröja?: Svart


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jävligt svårt att somna när man gråter, men klart legat i sängen en hel natt och gråtit har väl alla tjejer gjort?
31. Gråter du när du skadar dig?: HAHAHA jaaaaaaa, men om jag sen kommer på att det inte gjorde så ont så börjar jag skratta istället.. Haha.


GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Aa så skulle man kunna säga.
33. Vad gör dig glad?: Överraskningar:)
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ibland.
35. Är lycka överskattat?: Absolut inte!!
36. Kan musik göra dig glad?: Nästan det enda som funkar när man är ledsen.


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Både ja och nej
41. Är du kär?: Nej


HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Johanna och Matilda vet :o ;)  
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?:Nej tror inte det
44. Är du en mobbare?: Om jag är!! neeeråå ;)
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ehhhh JA! 
46. Har du blivit sviken någon gång?: Tror fan inte det :)


SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Till och från
48. Favoritämne?: Tycker inte om hela ämnen, tycker mer om olika delar i ämnen;)  
49. Värsta ämne :Matte, helt klart!


Sååååå nu vet niiiiiii!


Danne

Kom nyss hem ifrån Danne som anordna avskedsfest, han ska åka til USA i tio månader. Kommer sakna honom gaaaaaaaaaalet mycket!! Vems rumpa ska man klämma på nu liksom? :O :(

Men nu äre bara dyka ner i sängen och upp om några timmar och iväg till jobbet....åhhhhh orkar inteeee!

Natti <3

trööött

Nu är filmen slut och det är dags att soova.
Det märks att jag är lite trött, det tog 6 försök att logga in på blogg.se för att jag stavade fel -.-




Såhär gåre när man är trött!

Nattiiiiii

film

är dödstrött, fanns erbjudan om fest, men jag pallante, stannade hemma och myste istället:)
Imorgon vet jag inte vad som händer, antingen följer jag med familjen och badar typ. Eller så stannar jag hemma, eller så hittar jag någon kompis jag kan leka med, vi får se ;)

Nu ska jag se på film och sen ska jag soooovaa:)

Nattii <3

Hoffmaestro & Chraa - Highwayman


Åhh låten har fastnat, och nör man hittar den akustiska versionen blir man ju inte ledsnare precis :)

Ängby

Kom hem för typ en timma sen från Ängbybadet, var där med mamma, Fredric, Kusin o Morbror. 
Det var mysigt fast lite kallt i vattnet, eller så är det bara jag som är känslig, fast jag badade faktiskt en gång :) 

Snart ska jag käka middag och sen ikväll vet jag inte vad som händer, förslag?

Pussie

Ps. Måste bara säga grattis till kajsa och niclas på månadsdagen, kul att ni hitta tillbaka till varann, ni passar perfekt ;) <3

Beautiful Day

Dagen började med ett sms från nicole.
Jag läste
Jag ignorerade
Jag soma om

Men efter ett tag släpade jag mig upp ur sängen och in i duschen sen åkte jag och luncha med My Nicole o Bella. Blev thai thai för min del. Sen gick vi i lite affärer men sen åkte vi hem till Nicole och kolla på knäppa videos på hennes data, fota lite och snacka en hel del skit;)

Sen vid åtta åkte jag Bella och My hem fast vi stanna i Kista på vägen hem, därifrån fick jag med mig ett linne och två bodysplashes.

Sen hem och käka för att sedan dra vidare mot västra skogen och träffa Kajsa och Michelle. Vi satt och lyssna på musik, kolla på den fina utsikten och tog igen allt prat med michelle som vi missat;) 

Nu är jag galet trött, speciellt efter en liten olycka på vägen hem, usch vad den tär på psyket... Hahaha. 





En liten bild på mig och sötisbella från idag :)
Puss  

Kistaaa

Ska snart möta upp My Brasa( haha jag dööööööööööööööööööööööööör) på tuben sen åker vi vidare till kista och träffar nicchoe och bella och käkar matiii. Sen får vi se vad som händer. Kanske åker till landet ikväll...

Love

Myyyskväll

Åhh kvällen blev perfa, två trötta tjejer(läs Kajsa och Malin) som kollar på sex and the city 2 med popcorn och coca cola som sällskap. Kan det bli bättre? Naej tror inte det.

Imorgon finns en del options på planer, antingen lunch med mysan,nicchoe o bellut eller hänga med kajsa eller åka till landet.
What to doo????

Nu ska jag snart sova så att jag inte vaknar imorgon så har halva dagen gått:)

Nattiii <3

Lyckad kväll :)

Igår trillade det in ett härligt sms från kajsa där fest erbjöds, och det tackar man ju inte nej till. Så det var bara att slänga sig in i duschen och sen turbofixa sig. Sen mötte jag upp henne och Nanni i västra och vi drog vidare till Nacka. Efter en bussresa som kändes som en evighet kom vi fram. Väl framme blev det både "jag har aldrig" o "sanning o konsekvens". Vid fyra tiden gick jag Kajsa o Nanni med hem till Erik och Johan och sov där. Uppvaknandet var inte det sämsta, vakna och gick upp till köket och möttes av ett dukat frukostbord:)

Efter vi hade käkat åkte jag Kajsa och Nanni hemmåt, fast jag hoppa av i solna c istället och mötte upp mammsen. Sen kom även storibrori, vi gick runt och kolla lite, sen gick vi til polisen för att eric skulle fixa pass.

Sen gick vi förbi mormor en stund också:) Snart blir middag och sen tror jag att jag sticker över till Kajsa och chillar lite ;)

Puss

Måndag

Idag ahr jag sovit, och när jag vakna släpa mamma med mig till mormor, efter ett tag kom även Annika och Artjom. Vi chilla lite, sen åkte jag och mamms hem och sen dess har jag bara degat i soffan, fattar inte vad det är med mig! Är skittrött :(


 Jag och Kajsii i fredgas :)

Loviiiee <3


Biomyyys

Kom nyss hem från bion med kajsa och niclas, vi såg Knight and Day, den var bra, perfekt blandning mellan action o humor, rekomenderas:) 
Innan det var jag som sagt på jobbet, som gick redigt bra idag, förutom att en ljusstake inte tyckte om mig och gav mig ett sår på handen:( 
Men imorgon är jag ledig, och gissa vad jag ska göra? Jag ska SOVAAAAAAAAA tungt som faaan helllaaaaa jääävla daaaaaaaaaaaan!!!! nerrå inte hela men ganska mycket :)  


Pussiiiee <3

Pics från i fredags



Snyggo kajsa






snygga brudar!..eller?


jaa..hahaha!


Där var lite bilder från i fredags :)

Söndag

Sitter nu och äter frukost och ska snart bege mig till jobbet.......
Igår var Yoooowhanna och matildaahhh här, vi liksom ba hängde och ba kolla film och ba va liksom. Myyysiiigt :)
Som sagt så ska jag jobba idag, ikväll vet jag inte vad som händer men vem vet nånting kanske jag hittar på:)

Lovviiie <3


RSS 2.0