Mot Solna

Oj ska gå mot och plocka upp Mischa om en minut, men tror inte hon har något emot att jag kommer lite sent med tanke på att hon vaknade för typ en timma sen hahaha ;) Vi ska iallfall bege oss till Solna C. Jag ska försöka hitta en nyårs outfit, lycka till säger jag bara!

Igår vare middag hos Helling som stog på schemat, det var hur kul som helst. Men det kan ju inte bli annat med de där brudarna! Haha störda är nog det bästa ordet man kan säga om oss igår!


Hahahah asså den här bilden är S to the ÖRD! Titta bara på Ellas (hunden) tiiiighta röv!



Dessa två bilder från representera gårdagen så länge ;)

You would die for me baby but I won't do the same

Förlåt (=ego-boost)

Easy come, easy go
That's just how I live, oh
Take, take, take it all,
But I never give
Should've known I was trouble from the first kiss, Had my eyes wide open 
Yeah they were open

Gave me all you had
And I tossed it in the trash
I tossed it in the trash, I did
To give you all my love is all you ever asked,
Cause what I don't understand is
You'd catch a grenade for me
Throw your hand on a blade for me
You’d jump in front of a train for me 
I know you'd do anything for me 
You would go through all this pain, Take a bullet straight through your brain,
Yes, You would die for me baby ; But I won't do the same

No, no, no, no
Black, black, black and blue beat you till you're numb
Tell the devil you said “hey” when I get back to where I'm from
Mad woman, bad woman
That's just what I am yeah,
I’ll smile in your face then rip the breaks out your car

Gave me all you had
And I tossed it in the trash
I tossed it in the trash, I did
To give you all my love is all you ever asked,
Cause what I don't understand is
You'd catch a grenade for me
Throw your hand on a blade for me
You’d jump in front of a train for me 
I know you'd do anything for me 
You would go through all this pain, Take a bullet straight through your brain,
Yes, You would die for me baby ; But I won't do the same



If your body was on fire, ooh I’d watch you burn down in flames 
I said I loved you I'm a liar Cause I never, ever, ever did baby...

But darling, You'll still catch a grenade for me
Throw your hand on a blade for me
You’d jump in front of a train for me 
I know you'd do anything for me 
You would go through all this pain, Take a bullet straight through your brain,
Yes, You would die for me baby ; But I won't do the same




Julhelgen

Nu är ännu en julhelg över.
Julafton var mysmysmysmysmys!! Firade tillsammans med familljen och moster och hennes familj. Gick även till mormor och morfar ett tag. Fick världens bästa julklappar från världens bästa männiksor! Favoritklapparna iår måste nog bli min efterlängtade matta och ett helt underbart kroppsvårds-kit från bodyshop. Haha låter som värsta lamea presenterna men de betyder m ycket för mig! I övrigt fick jag kläder, underkläder, smink och massa annar smått och gott. Tror även julklapparna som jag gav till de andra blev uppskattade. Jag tycker nästan det är roligare att ge bort julklappar än att få själv!

Igår på juldagen blev det en skön sovmorgon. På kvällen blev det hemt ill moster för kalkonmiddag. Muuums, älskar kalkon :)

Idag blev det sovmorgon igeeen, sen bar det av till Kista med familjen. Hittade INGENTING fyfan sämsta mellandagsrean någonsin!

Imorgon är det inte så mycket inplanerat förutom middag hemma hos Helling på kvällen, Flääääsh!

Puss <3

Dagen för doppareda'n

Idag blev det först bowling i Sollentuna med Kajsa, Rebbe, Dipti och Michelle. Detta var ställningen efter två gånger. Och nej det var inte tur för mig det var skicklighet...eller? Kajsa var också jätteduktig(y)..eller? ;)




Efter bowlingen åkte vi till Sollentuna Centrum och åt lunch. Herregud vad mät jag blev, åt en pasta som var supergod..hehe..
Sen köpte jag lite kris julklappar. Ett av de var ganska stor, eller framförallt väldigt lång, det var ju lagom smidigt att åka med den på tåget..KUL!

Imorgon är det JULAFTON!!!! Det ska bli så himla mysigt, åååååh jag längtar verkligen nu, kommer inte kunna sova inatt. Så är det varje jul och kommer alltid vara. Dock hade man kanske lite högreförväntningar inför julafton när man var mindre. Spänningen över vad som kommer hända, vad man ska få och om tomten ens kommer komma, den är så extremt mysig. Men nu ska jag julmysa med familjen. Kommer verkligen inte blogga imorgon så det blir update på lördag.

God jul på er finaste!

Flash forward

Kom hem för ett tag sen från Bella som anordnat middag, mys på den!

Idag har jag slappat galet! Städat lite, käkat lunch med Adam och slagit in alla julklappar. Nu gäller det bara att komma på rim! Panik, jag är jättedålig på det :( 

Ska alladelles strax hoppa ner i sängen, imorgon blir det bowling med Kajsa, Ditpi, Rebbe och Michelle. Flääääääsh! 

Natti <3 

 
Såhär glad blir man av att köra bästa programet med bästa tjejerna, I Love you! <3

All I Need Is You


asså det här är så fint, gråter på riktig varje gång.
2:22 Hur gulligt är inte det?
Åhh får rysningar!!

Falling to pieces

Kom nyss hem från mysigaste träningen men Dolphins. Åhh vill inte ha jullov från er!! 

Igår blev det bio med Eric, Adam, Robert och Kalle. Filmen var Tron Legacy, somnade typ var femte minut men vaknade av basen som var så jävla hög, helt stört men men. Fattade inte filmen förrens adam fick förklara hela efteråt.HAHAHAH

Idag hade jag hål mitt på dagen så drog och fika med Kajsa, Michelle och Dipti. Myyys! 

Nu sitter jag och msn-sjunger med dippan... vi har inget liv. Just nu kör vi på  Sean Banan – Gott nytt jul
Hahahahaha!!
 
Imorgon är sista normalaskoldagen. Har dessutom sovmorgon. WOOOP WOOOP!

Slänger in lite bilder från lördagskvällen:

Jag och min fina, underbara, vackra vän Kajsa!



Snygga girls!


Grabbs


Ännu en bild på mig och Kajsii


Gööliiiisar!

Fräsch B-rud!


Mischa och Sophia, hur söta?

Puss

F to the lipp.

Gårkvällen var väl lite...speciell. HAHAHA det kommer bli kul imorgon i skola.. ahh fast nee.

Började iallfall med att jag möte upp Kajsa, Fille, Mischa och Sophia, som jag inte sett på typ 100 år! Vi gick vidare mot alex och var där hela kvällen, slutade med att vi slaggade hos fille.
Nu är jag trött som ett djur och ska sätta på en film och bara slappa.

Ikväll kanske det blir bio..:)

Puss

You are the best thing.

Tjeeena världens bästa blogg (eller...??)

Dagen har hitills spenderats i skolan. Mmmmm älskar min klass.. den mest återkommande händelsen om dagarna är MASSAGE. Åhhhhh det är på riktigt det enda vi göra typ. Men vadå vi gillar att ta på varandra, det är egentligen det de handlar om, och liksom vem gör inte det? ;) hahaha. Men på svenskan så blev vår svenskalärare så avundsjuk*brist på kärlek* så vi var tvugna att sluta*buhuuuuuuuuuuuuu på riktigt*

Nu sitter jag här hemma med en kopp te och hoppas på att den ska bota min döende-kamel-som-vandrat-i-öknen-i-flera-dagar-utan-vatten-hosta!

Ikväll blir det träning, läängtar!

Nu ska jag plocka lite i rummet. Jag fattar inte, städade jättefint igår och endå ser det ut som ett bombnedslag idag. Hur lyckas jag?


Min snygga vän Dipti, haffa henne hon är ledig och lätt!

Puss på rumpen!

This could almost kill me

Kul vecka..verkligen...har varit sjuk...KUUUUUUUUUUUL!

Finns inte så mycket mer att skriva än att jag vill bli frisk. Nu!

IKväll blire idol för hela slanten. Ska sitta och dregla lite framför Olle.

Over and out.

RSS 2.0