I met a boy of a different kind

I fredags var det äntligen dags för Swedish House Mafia på friends arena. Måste säga att det var bland det mäktigaste jag varit med om. Flera tusen människor som sjunger med till "dont you worry child" ger mig gåshud, helt oroligt! Snacka om att dem tre killarna har lyckats! Love love love. Efter konserten blev det en promenad till sumpan för en fortsatt trevlig kväll.
I lördags blev det en väldigt lugn utgång för min del!
Söndagsfika igår kändes behövligt så möte upp Rebbe och vi gick till solo och träffa Fille & misch, alltid mysigt med skvallersöndagar.

Puss


Vi för Vendetta

Norlie & KKV – Vi för Vendetta
 
Mmmm tuggar denna låten och turbostädar rummet innan det är dags för sängen. Helgen var skön, i fredags blev det middag på TGI Fridays med tjejerna sedan drog jag, Rebb och Kajsa vidare till East. I lördags möte jag upp Kajsa och vi tog några glas på Grappa. Efter ett tag kom även fröken Rebecca förbi, myspys lördag. 
 
Halva arbetsveckan har snart gått och på fredag är det dags för Swedish House Mafia på Friends Arena. Kommer bli heeeelgal1! 
 
Puss 

London Baby

Sent i måndagskväll landade jag på Arlanda efter en underbar långweekend i London! Den har bestått av shopping, utgångar, turistaktiviteter och mycket annat. Hur mysigt som helst! Nu är det tillbaka till verkligeheten igen.. 
Igår var jag och resten av familjen på den absolut första fotbollsmatchen på nya Friends arena här i Solna. Zlatan regerade som vanligt! Helt otroligt, jag o lillebrorsan blevt helt euforiska när han gjorde det sista målet. NinjaZlatan <3 
Besöket på Arenan gjorde mig ännu mer taggad till Swedish House Mafia nästa Fredag, det kommer bli heeeelt galet! Läääängtar! 
 
Nu blire middag och imorgn är det jobb först och sedan middag med mina bästa brudar! 
Puss

När alla säger nej ska jag säga ja

Helgen har varit perfa! I fredags blev det fest i zinken och kvällen slutade på bästa sätt! Blev en seg dag efter med filmmys hela dan. På kvällen blev det middag/förfest hos Fille sen drog vi vidare till Danderyd för skön halloweenfest hos Elias. Idag har det blivit städning av rummet och nu ska jag äntligen släcka lampan och sova! Imorn är det måndag och på torsdag drar jag och brudsen till London, kungligt!

Tihi


U give Something to die for

Förra helgen bestod av middag med girlsen på fredagen och fest i Nacka på lördagen. Hann även med att byta rum med lillebrorsan!
I tisdags åkte jag in till stan efter jobbet och träffade Adam & Dipti. Igår fyllde freddan år så det blev middag här hemma, så idag blev lyxlunch.
Kom nyss hem från en PW med Rebbs. Nu blire skilda världar i sängen!

Tihi


RSS 2.0