Dougie.Poynter.

dougie_poynter_1216575478.jpg dougie image by dischingerk
Today fyller världens bästa Dougie år. Mega Grattis!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


trettionde.november.tvåtusennio.

Lördags blev lyckad, det blev partey at kajsas place. Mysigt folk :) slaggade där och vaknade med världens jävligaste mensvärk + en halvmesig bakfylla. Hade träning på kvällen där mina favvosar satte ena halvan av pyrren AWZM! Imorse var det då dags för skolan igen, det var inte skönt om man säger så. Nu sitter jag här och lyssnar på king of pop( MJ) och försöker plugga. Later!



Lagom dragna!


What.Do.U.Say?

Idol är tråkigt. JAg har inget att göra, ska nog börja kolla på film. Blir att lägga sig tidigt ikväll då jag ska på Devils träning imrogon som börjar klockan 9(!) men pappsen har halvt lovat att han kan skjutsa mig :) Men för att peppa mig lite nu ikväll och inte nå en absolut botten på humöret krävs det lite bra musik som tex den här :





Bjussar även på en gullig liten bild från Devils 08/09

KÄRLEK.


Tjockisinlägg.

Ojojoj nu kan man säga att det kurrar i magen, och då menar jag K-U-R-R-A-R!!! Men som tur är så är pappsen påväg hem med mat. Ikväll ska jag bara ta det lungt hemma titta på Idol och kanske se på "the Holiday" som man fick med i senaste nummret av Elle. Jag älskar den filmen! 

Hoppas ni får en trevlig fredgaskväll. Ta't lungt bare!

In.School.

Sitter i skolan och arbetar med diagrammen, eller jag är typ klar så är mest inne på fejjan. Ikväll har jag NADA planer. Tror jag ska ta en lugn hemmakväll. U´ppdaterar mer när jag kommer hem :)

Later!


Försovit.mig

Som sagt jag har försovit mig och min buss går om 3 och jag har inte fixat mig. Panik? Ja lite !

De.Absolut.Bästa.Som.Finns.





Ni är det bästa som har hänt mig, Utan tvekan! Kommer aldrig lämna er, vad som än händer!


Remember.Our.Name

Åhh idag gick träningen så bra.Förutom att jag fick svårt att andas, fick en flickis i huvudet och ont i tummen. Haha men träningen gick sååååå bra åhh vad jag älskar mina underbara delfiner :)
Imorgon ska vi ha yoga , kul ? naej , eller jag vet inte har aldrig gjort det förrut så vi får se.
Nu ska jag fixa mig och försöka lägga mig tidigt.

Later!


The.Last.Song.McFly.


Bury me with my guitar
And all the way to hell I'll play


God.Natt.

Japp nu är det dags för lilla mig att gå till sängen. Är så extremt trött vet inte vad det är med mig. När jag kom hem från skolan runt tre la jag mig i soffan och kolla på när lillskiten och hans kompisar spelade NHL. somnade direkt och sov ända till halv sju. Och ända är jag svintrött. Skönt att jag börjar nio imrogon iallafall.

Good Night!


Nu tycker jag att det passar bra med McFlys låt "good night" Det är en omgjord version av orginalet Star Girl.


My.way.Your.way.Our.way

Toodles! Today var det första dagen på den såkallade projektveckan vi har i skolan. Vi är indelade i grupper och jag är i grupp svart (come over to the dark side). Det började med intro, sen hade vi en gästföreläsare som pratade om sitt liv och sin uppväxt. Mycket intressant måste jag säga. Hon hade bland annat växt upp med en drickande pappa, blivit sexuellt uttnytjad av sin pappas kusin och mycket annat. Usach jag tyckte att det var så hemskt att lyssna på. Men efter att man hör sånt blir man så extremt tacksam över hur bra man egentligen har det.
Efter lunch vare matte som gällde. Vår lärare trodde typ att vi var sex år och började förklara all olika diagramm man kan använda sig av. Nu sitter jag här hemma ska försöka att få bort lillskiten och hans kompisar från vardagsrummet så att jag kan ligga och dega framför tv.n:)


(bild från hösten 2008 fotograf : Sandra. På bilden: Jag.)

Kärlek. / Malin


Dynamite.devils.

Idag var jag som sagt på devils träning. Hade härligt sällskap av Nicole. Vi två fick även hoppa in som extratränare till destinys ett tag. Efter träningen åkte jag hem och bara slappa. Hade lite halvlösa planer för ikväll med michelle men det sket sig. Så istället följde jag med pappsen och fredric till Stadion på "sthockholm Winter Jam" Det är en skidtävling inne i stadion, de bygger upp en stor skidbacke. Vi brukar gå på det där varje år. Man får liksom lite försmak inför Åre. Sen hem och baka scones och titta på Robinson. Hoppas ni läsare har haft en bra lördag!

                                                                   Later dudes!


It.Is.You.Dana.Glover.


hemma.hoss.my.

Hej bloggeyn! Sitter hemm hos My(brasan). Vi tittar på idol och väntar på nicole:) Uppdaterar mer later!

Puss

plugg.

Som rubriken lyder, nu ska jag sätta mig och plugga inför mitt matteprov jag har imorgon. Fint.

In.The.Ghetto.Elvis.Presley.


Så hemsk, men så fin. Riktigt underverk!


Malin.hissar.och.dissar

Hiss: Min nya lotion från Ldb som heter pulse sport. Den luktar helt underbart och jag har blivit helt beroende smörjer in mig cirka 5 gånger om dagen. Tror inte min hud mår så bra av det men who cares ?

Diss: Mörkret, varför blir det mörkt klockan 3 på dagen liksom. Det är mörkt när man åker till skolan och när man åker hem. Mörker gör mig deppad.


nittonde.november.tvåtusennio

Hello bloggeyn. Dagen har v arit sjukt lugn. Pappsen skjutsade mig till skolan där hade jag en lektion sen slutade vi. Jag följde med Kajsa hem och vi gick ut med hennes underbartgulliga hund Ellen. Sen gick vi till solna och kolla på lite skor och kläder sen gick vi och åt och pluggade tillsammans med Michelle. Nu ska jag börja förbereda mig för träningen.

Puss.



Kajsa och hennes hund ellen :) såå söta!


gog.morgon.

god morgon bitches! Today är det sovmorgon. Börjar om 40 minuter har lektion i en timma sen slutar jag. Gött va ? Jo det tycker jag också. Och det blir bättre för ikväll är det träning med mina favorit delfiner. Men nu ska jag få och käka frulle under tiden bjuder jag på en skön låt.



Heavily Broken-The Veronicas


ben.n.jerrys

Åhh mamma kom nyss in i mitt rum och sa att fanns ben n jerrys i köket! Så nu sitter jag här med munnen full av glass. Denna gången blev det New York Super Fudge Chunk:) Mina absoluta favoriter måste nog bli phish food och half baked. Vilka är era favoriter ?
                                                     


issues.the.saturdays


Malin.hissar.och.dissar

Hiss
 
Idag vill jag hissa min gitarr! vad skulle jag göra utan den ? Den är bäst! Fast jag hatar att kalla den för "den" .Jag vill att den ska få ett namn! Frågan är bara vad...Vi löser det såhär den som ger bäst förslag på namn får en länk :)

Diss

Nu till dissen och idag blir det vattenpölar. Jag hatar vattenpölar. varför finns dem? De är så onödiga. som tur var hade jag mina( okej, mammas) stövlar så det läkte inte in vatten ,men hade jag haft några av mina tygskor hade jag varit dränkt nu!

The.wind.keeps.on.blowing.


bilden är tagen och redigerad av Michelle, den blev riktigt cool tycker jag:) 

Åkte in till stan med michelle och fota lite på våran håltimma. Supermysigt! Sen vare tillbaka till skolan för att ha bild och spanska. Sen åkte jag med Pappa och Eric till city gross och handlade. Jag älskar att åka till city gross eller Ica Maxi. Det finns så mycket random grejjer att köpa där. Man hittar alltid något smink eller smycken och så är det ju suuuperbilligt. Men jag tycker också det är kul att handla mat och hitta massa konstiga ingridienser. Jag vet jag låter helt skruvad men så är det. Sen brukar jag alltid belönas med en tidning och jag packar upp matvarorona på bandet. Där lät jag som en fyraåring. Nu ska den skruvade fyraåringen hjälpa  pappsen att laga mat.

 Later!

 


i.never.noticed-lil.chris

Lite smågulligt.


sjuttonde.november.tvåtusennio

Hello readers. Today åkte jag och michelle in till stan på håltimman för att fota lite. Men michelle den lilla klantskallen hade glömt ladda sin kamera så vi han typ ta 10 bilder sen dog den. Men vi deppade inte för det utan gick till donken( okej då...vi deppade) käka lunch där och sen gick vi runt i lite affärer och kolla. Vi hittade de snyggaste jackorna på h&m rosa päls. Åhh jag dööör såå snyggt!*märk min ironi* Ni kanske får bilder sen, det gäller bara för michelle att ladda upp de.

Efter skolan bar det av till träning. Början av träningen var lite halvjobbig. Fick en jättekonstigt anfall under uppvärmningen, fick ingen luft och kunde inte andas. Det var jätteläskigt. Men det gick över( dock gick det över till illamående men who cares?) i övrigt gick träningen megabra och min bygggrupp som inte byggt på cirka en månad satte vårt underbara stunt. Sooo happy :)

http://dynamitedolphins.blogg.se/images/2009/26_32506598.jpg


Mitt underbara lag dynamite dolphins! ( dock är fotot taget förra året då jag inte gick i dolphins för då gick jag i dynamite devils ) ( och nej det är inte så att det är tomt på läktarna utan alla publik sitter "framför" laget:) 

Later dudes !

H&M.slutsålda



Dessa skulle inte heller sitta fel. Tyvärr är de slusålda.


fotografering.

2morrow ska jag och Michellito åka in till stan på håltimmen och fota. Jag ska agera modell och michelle fotograf. Michelle kör ju med värsta overkillsystemkameran. Är lite smått nervös då jag inte är den mest fotogeniska människan på jorden. Men en linslus är jag iallafall så det ska väl gå bra.
Ska nog kolla lite på " halv åtta hos mig" på fyran. Är det någon som sett det ? Det är superbra. Jag älskar Helge Skoog som är kommentator. Ren humor!  

Later!


You.still.have.all.of.me

Jag önskar att jag kunde ge dig all min styrka så att du orkar fortsätta kämpa. Snälla fortsätt kämpa. Jag vet att du är stark även fast det inte syns på utsidan vet jag att du klarar detta. Du är stark.

Din förevigt.


I.love.you




Monki.etthundrafemtio.


Skulle inte sitta helt fel just nu.


sextonde.november.tvåtusennio

Hej bloggeyn. Today har jag varit skolan. Vi blev lediga från svenskan så vi slutade 11.15 så jag åkte in till Johannas skola. Satt där och väntade på henne  ett tag. Sen när hon slutade gick vi till Sandys och fikade. Jag tycker att det borde bli en lite tradition att alltid gå dit på måndagar. Nu ska jag storstäda mitt rum. Kul va? jag tycker det är jättekul att städa ibland speciellt nu. Det roligaste är när det är superstökigt för då liksom märker man skillnad efter och det är roligt, jag hatar att städa när det är halv stökigt. Haha. Snacka om att  jag tänker konstigt. Men nu kanske jag ska sätta igång med städningen.

Tack än en gång till michelle som fixa design till mig. Fast som ni ser så är det inga bilder på headern och det står "text text text" där ska det självklart kommma in bilder och skrivas in annan text :) Med det skulle michillito fixa 2night.


Söta michelle:)

Later babes!


Ny Design

Snart ska jag börja bloggilito igen. Nu har ju världens bästa michelle fixat en Supersnygg design till mig :) http://miischas.blogg.se/ gå in på hennes blogg :) c00l!

Welcome back

Okey people malicia is back. Hade tänkt börja blogga här igen. Har saknat den här bloggen. Så readers nu äre denna bloggeyn som gäller in the future.
 Be safe !

RSS 2.0