Trött

tjoo bloggen. Idag har jag hunnit med två grejer. Först var jag ute med familjen och mosters familj. Vi grillade korv. Höhö. några åkte även lite långfärdsskidor på isen. Sen hem slappa ett tag och sen iväg till träningen som gick ASBRA. Haha. Mitt härliga lilla dreamteam gjorde ett A-mazing jobb i sista stuntet. LOooove.
Nu kallar sängen. Börjar early imorgon. Poo.

Soeft kvelll.

Tjooo readers. Blev en lugn kväll med Kajsa och Pontus. Vi snacka, kolla runt på roliga grejjer på internet och hade det allmänt sofft.
Imorgon tror jag att la familia ska ut på något frilufts äventyr. Vad vet jag inte men jag antar att jag måste följa med. Så nu kallar sängen:)
Later!

Hos Kajsa:)

Today har jag jobbat, det gick bra, haha vi spelade bingo och fia med knuff. jag vann...inte.:(
Nu är jag hemma hos Kajsa. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blire.

Later!


At.Twinsen

Right now är jag hos twinsen tillsamans med beccs. Vi var och köpt lunch på sandys förrut. Deras tonfisksub är M-A-G-I-S-K!
Har lekt galet mycket med Kirby så nu är jag helt slut. Ligger och lyssnar på beccs som håller på att lära sig "transylvania" på gitarr. jag försökte mig på det förrutmen mina fingrar är inte på top idag, de äger liksom inte med i bytena mellan ackorden. Hahaha lata fingrar. Fick nyss Kirby över mig. AJ! haah hon har blivit redigt tor nu asså. Haha.

Later!

Sötaste Kirby!


Get.Ready.For.Some.More.

Åhh vilken rånice träning det blev. älskar min delfiner så himla mycket. Det är verkligen så skönt att bara vara omringad av människor man tycker om. När jag är med Dolphins kan jag verkligen vara mig själv, där rivs alla äckliga fasader ner.  Ni är en utav de bästa saker som hänt mig. KÄRLEK!


Tjugoåttonde.Januari.Tvåtusentio.

Tjooo bitches! Vet att jag är sämsta bloggaren någonsin, men jag skriver vad jag vill NÄR jag vill. Höhö.
Idag vare iallfall gaaalet lungt i skolan. Hade endast en lektion då de andra två var inställda. Så jag och Kajsa drog in till stan och shoppade och fikade. Hittade en tröja på vero moda. När jag kommer hem och tar upp den ut påsen är den TRASIG, jävla bajs. Så nu är mammsen nere i solna c och byter den:)
Ska snart slänga i mig lite mat och sen dra mig mor t-banan och träning. Är sjuuukt taggad måste jag säga. Hoppas alla andra är det också :) haha.

Fredagsmys.

Har fredagsmys med mig själv. Tittar på massa "literal version videos" och nu bjussar jag på en riktigt bra sådan.


03.28-4.17 så jävla klockrent!!!

Lördag.

TOday ör det lördag och jag har chillat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet. IKväll blire hem till LJungars som fyller sjutton imrogon :)

BYe bye bitches!


Sämsta.uppdateringen!

Okey readers I know jag ahr varit en dålig människa. Men det har hänt en del i livet senaste tiden så bloggen har fått vilat lite.

Idag var jag iallafall ledig från skolan. Sjukt sköönt. Sov länge sen gick jag på en långpromenad. Sen på eftermiddagen bagav jag mig till tRillingarna( jag jag räknar med Kirby) och chilla gaaalet. Sen hem och Chilla ännu mer. Imorgon får vi se vad jag hittar på. På kvällen blir iallfall hem till Rebbi som fyller 17 på söndag:)

Har inte mucho mer att säga.

Se ya later!

 

Jag och min grodprins! ( jag och K hade tråkigt när vi fikade så vi tog fram K:s mobilkamerna och alla dens ramar. Haha.)


Mollie.King.



Hur snygg? Maj gaad ge mig hennes hår!
Hon är inte bara gudomligt snygg. Hon kan sjunga och är med i den brittiska tjejbandet The Saturdays.



Här sjunger hon dock själv.
Så helt sjukt bra!


Bowling.

Tjenispenis.

Sitter och försöker skriva på en inlämning som skulle vara inne i oktober*ouuppps* samtidigt som jag lyssnar på Keshas album blandat med Melissa Horn on spåtifajj. Grymt äre. Haha. 
Tidigare ikväll åkte jag, Kajsa och Mischa och bowlade i sumpan. Haha det var så kul.  Michelle lyckas springa in på halva banan och hamna på rumpan. Fast jag ska nog inte säga något, jag lyckades göra den klassiska bowlingtabben. Kasta klotet bakåt-.- Haha.

Imorgon börjar skolan igen. Skjut mig typ.

Love.

Melissa Horn – Sen en tid tillbaka

Passar extremt bra in på mig. Till och med det där med rummet och nya möbler, möblerade om häromdagen.Det där med Gitarren och låtarna också för den delen. Och att... Ähh vafan hela jävla texten passar in på mig just nu!


You.Can.Have.Whatever.You.Like.

Som ni säkert märkt så har Johanna tönten Andersson gästbloggat här (det är även hon som skrivit all kommentarer till sitt eget inlägg-.-)  Haha.

Igår var jag som sagt och jobbade på Stockholm Winter Games tillsammans med Dragons och några från Diamons. Det var kul fast sjukt jobbigt. Små barns energi tar verkligen aldrig slut, de studsade upp och ner precis heeeela dagen, blev trött bara av att kolla på de.

Idag tog jag rejält lång sovmorgon. Sen drig jag hem till Johanna och Matilda och chilla lite. Vi lekte med Kirby, ät mat och kolla på film. NAJS BAJS*Kirby*! 

Nu sitter jag och slökollar runt på bloggar och fejjjan. Ska snart lägga mig i sängen och kolla på min underbaraste Harry Potter. Ohhh den är fiiin :)



Här ser ni Johanna. Man kan verkligen se hur falskt hon spelar ! nej jag skojja smörbollen du är beeeaaast!

Later!

Gästblogg

Tittade på alla söta kommentarer jag fick i mitt förra inlägg!

Tack så jätte mycket!! Jag håller med er, Malin är lycklig som har mig! :D

//Johanna

Gästbloggare Johanna

HAAAALLLLLÅÅÅÅ!!!

Det här Malin bästa tvilling som gästbloggar! Jag heter Johanna! Just nu bakar Tilla en bajskaka, den ser väldigt god ut!
Eftersom Malin inte har uppdaterat på ett atg bestämmde jag mig för att blogga åt henne ;) Snart ska vi äta kakan så jag måste förbereda mig!

HA DET BRA!!

Tråkig.Skit.

Hur har år nollnio varit för dig?
Som en berg-och-dal-bana.
Bättre än förra året?
både och.
Har du träffat några nya vänner?
Ja <3
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio?
9B, Devils, Cypern, Gymnasiet, Dolphins.
Har du flyttat under år nollnio?
Jag möblerade om mitt rum idag, räknas det ?
Har du hittat en ny låt som du älskar?
OM jag har?!

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio?
Inte den bästa
Har du strulat med någon? 
strula är ett så fult ord. 
Har du sagt jag älskar dig till någon?
ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
ja
Har/hade du ett förhållande?
nej
Hur länge höll det?
.
Vem var du ihop med?
.

SORG&HÄMD
Har någon i din släkt avlidit?
Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
nej inte iår.
Har du varit i slagsmål?
nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
ja
Har du skämt ut dig?
ja varje dag!
Har du ljugit för en vän?
nej
en vän gjort något dumt mot dig?
ja fast det var nog inte en vän märkte jag senare.

SKOLA
Har någon varit elak mot dig på skolan?
nej
Hatar du någon på din skola?
ja
Har du gjort något framsteg?
hahah va ? 
Har du haft alla rätt på ett prov?
tror det...

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
Ja!
Har du förlorat en vän?
Mm
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
naej
Har du haft en relation med en vän?
nej.
Har du många killkompisar?
jaa

Andra.Januari.Tvåtusentio.

Igårkväll släpade jag mig till Johanna och Matilda. Bexilito var också där vi kollade på film och snackade. Hur skönt som helst.

Idag hade jag planerat att åka till Kista med Johanna, Matilda och Bexilito. Men de skulle vara där svintidigt så jag pallante. Så jag tog en härlig sovmorgon. Sen frågar Eric and Erica om jag vile följa med de till Kista och då hängde jag på. Vi kolla på kläder, åt SUSHIII, och hann även med att hälsa på kusin Mia som jobbar på Åhlens i Kista.
Det jag fick med mig hem var, en råååmysig oversize kofta och ett linne från Monki, och en asssballl datormus från nån affär jag inte minns namnet på. Kan ladda upp en bild på den när jag har tid:)

Imorgon ska jag jobba på stockholm winter games i älvsjö. Haha. Lycka till Malin säger jag bara.

Puss.

 

 okej nu kan jag erkänna att jag längtar till sommaren. Jag vill vara brun igen! *ignorera min äckliga knävevk, jag hade eksem när jag var liten okej!*

Första.Januari.Tvåtusentio.

Nu är det alltså 2010. Gårkvällen blev helt okej. Först underbara middag hemma hos Moster och company. Där var även mormor, morfar och min andra moster. Det var rågod mat, som vanligt. Huvudrätten var helt klart bäst, Rådjurssadel och potatisgratäng. Mummschiigt! Sen åkte jag Eric och Erica till bromma där nån kompis till eric bor. Vi gjorde väl det alla andra gör på nyår drack och smällde raketer. Haha.  När vi tillslut märkte att vi halvt skulle frysa ihjäl i det huset som tydligen inte hade någon värme på tog vi en taxi hem och jag slokna direkt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Typ sovit kollat på tv, gått en promenad, och ätit PIZZA. Haha orkar man göra så mycket annat ? 

Gott nytt år på er läsare! <3  

 Update: Glömde säga att våra föredetta grannar kom och hälsa på mitt på dagen. Och de hade sin lilla dotter Lina med sig åhh hon var så söt. 6 månader liksom HOW CUTE? SOOOO CUTE!

RSS 2.0