One Step At A Time

Nu har hösten börjat på riktig, cheersäsongen har börjat igen och idag var första träningen,  riktigt duktiga var de små barnen, och ännu bättre ska de bli! 
I helgen åkte jag och la familia ner till landet för att fira farmor samt träffa kusinerna för kräftskiva. Riktigt trevlig kväll blev det. God mat, mycket skratt och underbart sällskap. Åh vad det är tråkigt att vi bor långt bort från varandra. Så skönt att umgås med släkten, man är ju trots allt ganska lika! 
Idag blev det jobb och sen träning som sagt. Nu ska jag kolla någon film och sen slagga hååååårt! 
Puss 

Nitton

19 barre today! Fest, eller? Haha inget förändras, men ett år kvar till 20!
Livet är som det ska, det går upp och ner. Tur att man har bästa vännerna i hela världen som alltid är så bra! Mitt
år som artonåring har varit helt fantastiskt. Tänka sig att det gått ett helt år, på bilden är jag en galen glad artonåring som taggar till för utgång för första gången! 
Har varit lite dålig på att updatera så nu får ni en liten update. Hade en underbart skön vecka på landet, med allt vad det hör till. Gummistövlar, kor, sol, bad och släkten! Åkte sen hem och drog ut med bästa skolgänget, drog även vidare till medis och slutade på någon klubb vid söder. Veckan som gått har spenderats på olika sätt, mysiga middagar i stan, shoppingrundor och annat trevligt. I torsdags blev det formexmässan, åh älskar den mässan, finns sååå mycket cool design, blir helt fylld med ideer! Efter det blev det hem en snabbis och sen vidare för torsdagmys. Fredagen blev lugn och i lördags blev det lite fest här för mig. Söndagen spenderades med Rebbe och Kajsa, vi tog en prommis till solna C och köpte tacos som vi sedan åt på Kajsas balkong och pratade om allt mellan himmel och jord. Myssöööndag! Idag väcktes jag med sång, frukost och presenter av världens bästa familj, älsar er så mycket! Ikväll blir det nog grönan och Norlie och kkv. Roligare än så är det inte att fylla år på en måndag!;)
Puss

Rehab

Som rubriken säger så blir det nu rehab i okänt antal dagar på landet! Ska ta bussen ner vid fem tiden eftersom familjen åkte ner igår.
I fredags blev det middag på koh phangan och sedan drog jag Eric och erica vidare till medis och hängde med grabbarna, kvällen bjöd på allt från thaimat till äcklig tunnelbannefärd med kräkandes främlingar på gröna linjen! Vaknade av att jobbalarmet ringde, så skönt att stänga av och somna om igen.
Igår blev det utgång med Erica och resten, hennes första utgång! Blev en tidig taxi hem för min del. Nu ska jag packa ner det sista och snart börja röra mig mot bussen
Puss


Painted windows

Håller knappt reda på dagarna och veckorna flyger förbi, men nästa vecka då har jag semester, ska bli underbart skönt!
Helgen bjöd på lite smått och gott, i fredags blev det mys hemma hos Hedman. På lördagen blev det utgång, började kvällen med My och gänget, efter ett tag kom Ljungars. Vi två drog vidare till Amba tillsammans med rob & Co. och blev kvar där resten av kvällen. Kvällen slutade någonstans mellan 5 och 7, dagen efter mådde man som man borde;)

Igår blev det middag på Fridays i kungsan med Dipti, TJ & Stefan, mysiigt!
Puss


RSS 2.0