update

Sämsta uppdateringen i blogghistorien I know. men livet har rullat på rätt så fort den senaste tiden. Mycket i skolan och sen så har ju jag och mitt extremt älskade lag Dolphins varit och tävlat DM. Där lyckades vi kamma hem en silvermedalj. Detta gjorde oss ännu mera taggade inför RM. Åhh längtar redan. Dena vecka har inte varit den bästa, lingonkärringen är på besök i underlivet vilket betyder att jag har varit hemma från skolan i ett par dagar med outhärdliga magsmärtor. Fy fan! * too much information*
Imrogon har vi matteprov på geometri, har jag pluggat? Neeeeeeeej. IG på dirr.
Men nu ska jag titta på scrubs.*haaaaaalelujah*

Massa kärlek till alla därute(lite extra kärlek till alla i devils, ni och alla andra vet hut grymma ni var!RMRMRMRM)


Ämen vi är ju inte liiite snygga asså. Ladies in red are hot like wow!

Love is a smile on your lips.

Åh vilken underbar dag. Började med skola vid nio, slutade halv tio. *heeey* så jag, Kajsa och Michelle åkte in till stan och käkade lunch:) Sen hem och försöka plugga men det slutade som vanligt med Dator o TV. Men sen vare bara att tagga till träningen, som gick så himla bra, dolls var även där och körde programmet ett par gånger. Duktiga var dem :)* haha yoda grammatik* Imorgon ska jag till Kista för stadsvandring. -.-
Sen ska jag även hinna baka till DMgenrepet. Får se hur jag ska hinna med det, haha men det löööser sig:) 


  
Har ni någonsin sett såhär sexiga brandmän? Nej tänkte väl :)

Puss

You have to follow through

Dagen har varit fett nice. Förts åkte jag till skolan för ett kortmöte med sen åkte jag och grabbsen i min grupp till Kista och kollade lite på hur vi ska göra våran statsvandring. blec klara ganska fort så jag gick på en shoppingrunda helt solo. Jag tycker faktiskt nästan det är skönare att gå ensam och shoppa. Man får gå till vilka affärer man vill och kan ta sin egen tid liksom. Även fast jag kanske heller föredrar att ha sällskap så kan det vara skönt att vara ensam ibland. Fick iallafall med mig en vårjacka och en lilaranding tröja, båda från H&M. 
Sen turbo lunch för att hoppa på tåget till solna C. Då fick jag sms av Kajsa att vi skulle till Michelle. Så jag vänta i Solna på de två grodorna för att sedan dra oss till Michelle och spela gitarr och sjunga lite. Lite problemos hade vi men tillslut gick det superbra. Gansk roligt för michelle har en killerass inspelningsmaskin så det bli rånice ljudkvalitet på filerna. Wiiie:)  

Nu ska jag faktiskt gå och sova. Känner att jag måste ladda upp för imorgon, kommer nog bli en lååång skoldag plus att sen är det träning och då jääääävlar ska det köttas right girls?!? ;)  2 dagar kvar till genrepet :). Åhh jag är redan supertaggad :)

Love.


Romeo wheres your girlfriend?

Kollade på Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko nyss(därav rubriken) I love it, kan se den sjutusen gånger.  Sitter nu och studerar min fin blåtira jag nu också har fått. mmm grrrreat. Ser typ ut som att någon misshandlat mig. Haha.
Den här veckan är ju projektvecka vilket inebär att man är i grupper med folk från andra klasser, min grupp är lite smådålig då alla bara stack och jag ba " ehhh okej" och stog där i skolan som ett jävla offer. -.- Men träffade på Danne, Oliver, Jocke, Julia, Kajsa och Isabella så vi åkte till stadsmuseet. höhö. Men fanns inget intressant där så vi åkte till stadsbiblioteket och försökte hitta info om vårt arbete.

Ikväll är det träning, jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt taggad. Dolphins ikväll roooooockar vi :)

Bild från Lagnö- februari.

Love!

Photo.



Bilden är tagen i typ november av http://miischas.blogg.se . Tittar på den och längtar tillbaka till när man kunde gå ut utan 7 lager kläder...(och till min normala näsa)

Wiihoo

Idag har jag gått runt och deppat pga av min stackars näsa som är  alldelles blå och dubbet så stor än vad den brukar vara. Trodde den hade brutits så jag och mamma gick till vårdcentralen idag men doktorn sa att den inte var av bara rejält slagen. Så det var ju tur-i-oturen.
Men nu på kvällen blev jag på bättre humör, först fick jag godaste middagen, sen var det mina favvoprogram(+Desperate) Familjen Annorlunda och Svenska Hoolywoodfruar. Och som grädde på moset gick jag in på http://youbetterwork.blogg.se och såg att jag hade vunnit en tävling där priset var en tidning. Åhh vad glad jag blev då :)

Love


Melodifestivalen.

Har haft en suuupermysig kväll med mina underbara tjejer, det var ett tag sen vi umgicks. Vi var här och åt tacos och kollade på melodifestivalen. Tyckte faktiskt att alla bidragen var helt okej att skicak till Oslo men jag håller alltid Darin lite närmare hjärtat :) Men tror faktiskt att det kommer gå ganska bra för anna:) Men det bästa på melodifestivalen måste ändp varit Dragons, som var med i öppningsnummret. Ni vet de där cheerleadersarna, De går i samma förening som mig höhö*Stolt* De ääääääägde verkligen sönder globen. Så Jävla bra! länger in en video:


De kommer in typ 2.20 :) hör ni att de säger "D and D Dragons and Dolph" i låten haha:) Toppen i blått knäskydd är min gamla tränare Malin som jag hade när jag var junior , såå sööööt :) <3

Kärlek.

Fredag/Lördag

Jaaoo nu är det löööördag. Men den här fredagskvällen har jag bara varit hemma och pluggat. Skrivit en inlämningsuppgift om Napoelon och det var liiiiten "skjut-mig" varning på den asså. Idag eller imorgon eller vad man ska säga, blir det nog ännu mera plugg och sen melodifestivalkväll här imrogon med mina favvotjejer:) 

Träningen i torsdags gick suuuuuuuuuuuuuuuuuperbra, asså fyfan ryser så fort jag tänker på hur grymma vi är :) Dolls och Devils var också jääääääätebra:) 

Later <3  

Onsdag

Today är det onsdag. Riktigt skön dag, började 12.15, solen sken och lektionerna var riktigt softa. Kom hem och kolla på tv och lyckades till slut somna. Och när jag vaknade var det dags för middag:) NU sitter jag här och kollar på brittiska "halv åtta hos mig" och väntar på att den svenska ska börja:)
Igår vare träning för första gången efter lovet. Och jag kan inte säga i ord hur jävla grymma alla min grupper var i de olika byggena, my god! Snart är det DMgenrep och jag är så jääääävla taggad!

Malin

On the train

Sitter just nu på tåget påväg hem från landet. Åkte ner ett par dagar för att rensa huvudet lite, och för att fira världens bästa morfar som fyller 80 år idag:) so big grattis till honom!
Tåget är niice, vi sitter i egen kupé längst fram, haha, jag sitter på plats 1 i vagn nummer 1. Känner mig lite speciell faktiskt :) haha.

Men nu ser jag att baterierna på datorn kommer dö snart.

Bye !

RSS 2.0