Åre

Ska slagga om 2 sec, imorgon blir det upp tidigt för att åka till Åre, finally! 
puss

DM Guld 2012

I fredags gick jag, Anna och mamma upp vid 5 och satte oss i bilen och styrde mot Västerås och DM i cheerleading 2012. Dagen kunde inte blivit bättre, min tjejer genomförde ett killer performance och det gav dem inget mindre än en guldmedalj. Bästa bästa bästa Dreams!!
Gick och la mig så fort jag kom hem vid halv nio. Sov i över tolv timmar och var endå trött. Idag blev det iallafall jobb, kom hem och sov lite till. Sitter nu och kollar Big Brother, sen ska jag sova igen.
Världens bästa och finaste barn!
 

pusss

I won't settle for second best

Har haft en ruggigt stressig vecka, men har lyckats boka av en hel del saker som skulle bli gjort! Kort skoldag idag så jag och D åkte in till stan och shoppa lite. Har nu städat mitt rum och börjat på en inlämningsuppgift till imorgon. Sitter och väntar på att mamms ska komma hem sen drar vi till gymmet!
Puss

I'm A Real Wild Child

Helgen har bjudit på det mesta. I fredags blev det utgång med RD&F. Vi träffade även på grabbsen på Lobby, rullade hem i taxin närmare fyra och slängde mig direkt i sängen. I lördags var det DMgenrep med mina finaste Dreams, åh dem är så duktiga. Igår blev det myskväll framför Melodifestivalen. Ääälskade David Lindgren, blev lite kär!..
Idag blev det först jobb och sen middag med familjen + finbesök av kusinen.
Ska nu sätta mig och plugga, usch har så mycket plugg nu och DESSUTOM är det DM på lördag, gaaash ge mig fler timmar på dygnet!
Puss

Unforgettable

Skola, plugg och träning. That's my day. Nu ska jag sova, puss.
Dipti

It's like you've hit me with lightning

Vaknade av ett sms från skolan där det stog att morgonlektionen var inställd, kunde inte bli lyckligare. Den andra började inte förrens tre. Så jag åkte in till Odenplan och mötte up Kajsa. Vi käka långlunch på Espresso House, det var tänkt att vi skulle plgga också, men så blev det inte såklart!
På eftermiddan blev det gymmet. Känns skönt att äntligen komma igång igen!
Nu ska jag fortsätta med allt plugg vi har till nästa vecka, it's killing me. Meeeen det är knappt 4 månder kvar, sen är jag friiii :)
399967_230826447000273_116701665079419_500443_1577345942_n_large

Hide your heart cause you're playing with fire

Lördagskvällen blev lugn, mello och filmmys! Today blev det jobb sen sushidinner med storebror. Sitter och kollar Wallander, bästa filmerna (efter HP). Puss
Tumblr_ltt9gmtbsi1r0lvu9o1_500_large

One thing

Igår blev det som sagt utgång med R&M. Det blev Amba ända fram till stägning, riktigt rolig kväll!
Nu taggar jag för mello, kunglig myskväll helt enkelt!
IMG_7630
Puss

I heard you like the wild ones

Sitter hemma hos beccan, tillsammans med Madde. Ikväll blire utgång, det var ett tag sen, dock blire lungt för mig då jag fortfarande äter penicillin. Förmodligen blire amba, men vi kvällen kan ju sluta hur som helst. Nu korkar vi upp skumpn och gör oss redo för kvällen ;)
Puss


Buffalo soldier

Back on track, eller vad ska man säga?
Har haft en tuff start på året kan man väl minst sagt säga. Har hunnit med lunginflammation, begravning och halsfluss. Två veckor borta från skolan ger en ju lite smått panik så även fast jag har halsfluss ock äter min andra penicillin-kur så kämpar jag på, åh vad jag är duktig!! Haha.
Det har alltså inte hänt så mycket, så bloggen är fortfarande lika tråkig..
Sitter och saftar bobban. God kväll mina vänner

RSS 2.0