en vecka kvar!

Nu är det en(!) vecka kvar till RM. Lääängtar som fan!

IKväll var jag ju som sagt hemma hos My tillsammans med Nicole o Frida. Vi hittade på en del bus ;) haha

men innan det var jag och familjen och shoppa lite, hittade en aaaaaaaaaaassnygg tröja, men den följde tyvärr inte med hem, men jag hittade en annad :D

Imorron är det RM genrep och det kommer gå såååååååååå bra!
Love you Ladies :)


Lördag

Igår vare fest at dannes place i järfälla. Det var pretty nice, men drog hem ganska tidigt för fick skjuts i bil hem :)
Idag är planerna att jag ska träffa nicole och my och vi ska ba chilla, snacka och se på cheerfilmer. MYS MYS MYS!

Tråkigt inlägg knöw:P

Loveiie

Torsdag

Idag fick vi tillbaka våra matte nationella prov, jag fick G... men sen så såg jag att han hade glömt att rätta sista sidan på mitt prov, så nu låg jag en poäng från vg(-.-) dessutom fick jag en mvg poängx) kände mig lite smart höhö.
På ekonomin har vi nu börjat förbereda oss inför UF som vi ska ha nästa år. Jag och Kajsa ska var tillsammans :D men man får inte bara vara två men vi har två stycken som vi faktiskt tycker borde jobba med oss, haha!

Om typ en timma åker jag till träningen som jag känner på mig kommer gå zupääääär!

pra lået!

Jay Kay – Princess - Radio Version

a boy a girl and a guitar

Tumblr_kztl8crlsg1qal30oo1_500_large
(källa: weheartit.com)

Eller okej...

... Innan jag börjar plugga ska jag bara ta och dregla lite...

Channing-tatum_large
Mummsey!


Onsdag

Dagen har variit luuugn. Hade bara två lektioner som vanligt på onsdagar. Först samhälle där vi hade läxförhör. sen svenska där vi gjorde nåt konstigt högskole prov.
Nu ska jag plugga plugga plugga.

Pussi


not the end

End_quote_typewriter_typography_cool_inspiration-4cf58a76c54d3cc161324546b06f3957_h_large


Nu åker jag till världens bästa Dolphins!


Finns inte ord för hur taggad jag är inför RM!
RM RM RM RM RM RM RM RM RM RM RM RM RM RM RM

:')


Åhh blir så stolt, äntligen han min plutti lärt sin snobb minnen, kan ju säga att det kommer en o annan glädje tår just nu :')

Föööööör mycket

Nu är det gaaaalet mycket i skolan asså, har ingen aning om hur jag ska hinna med allting. Åhh hatar när lärare slänger in massa uppgifter i slutet! Är lite extra ledsen idag också, men vill inte skriva varför;)
Men dagen har bestått av plugg. Har fått en hel del gjort faktsikt men har massor kvar....

Nu ska jag sova och imorgon är det idrott första lektionen. Sen äre hål( dvs, dax för plugg) sen till skolan och sen till träningen:)




Nattiii <3


sover hos kajsa ;)

ledsen för dålig uppdatering...
Men men, kvällen började inne i stan på rix fm. Men det var ganska lamt så jag och kajsa åkte till max i solna. Var där ett tag sen åkte vi hem till kajsa och sen åkte vi in till stan och träffade niklas o peter´, vi gick en promenad på djurgård.:)
Nu är vi hos kajsa och ska sova för att hon ska upp och jobba imorgon x)

Ha det bra gullisar <3

Okej ni behöver ínte tjata om det, jag vet att jag är snygg OKEJ?!?!


En helt vanlig svenska lektion


Jaa såhär ser de flesta lektionerna ut för mig och kajsa. vi gör....absolut iiiingenting förutom att bara stjärta runt!
Titta och njut av min fagra kompis ;) 

1.02 vem fan är det som lättar på trycket :O

Sm helgen.

Nu är SM helgen avklarad och jag ahr aldrig varit såhär peppad. Den 6 Juni är det dags för oss delfiner att visa vad vi går för.(låter töntigt men det är sant!)
Nu i helgen kamade dynamites in 3 silver! Så himla bra, även fast alla vi vet att ni är guld!  

Idag var det muntliga nationella i engleska. Gick helt okej dock inte lika bra som jag ville -.-
Efter skolan åkte jag och kajsa in till stan och sen vidare till fältöversten, där träffade jag på finaste finaste malin :) 
Sen skulle Kajsa gå till sin kära affär och jobba så jag åkte till mormor. Åhh hon måste vara den finaste i världen! 

Nu ska jag försöka plugga lite. Men det lär ju gå åt helvete.. 

Pusse 

snygga_tjejer_93



Eller vad sägeru Kajsa? ;)

Turn the lights off

Sitter här i min ensamhet och tror jag ska gå och lägga mig.

Vad har då hänt sen sist jag skrev? Inte så speciellt mycket.
Men idag iallfall har varit slapp slapp slapp. Åkte med mammi till mormor. Sen åkte vi till solna c och shoppa lite. Kom hem med en klänning, en kjol o ett par chinos/leggings.

Ikväll har jag varit hos kajsa, vi har myst och kollat på film. Rec 2 och Stockholm boogie. Rec 2 var väl sådär, men klart bättre än första. Och stockholm boogie är ALLTID lika bra :)

Nej men nu håller ögonen på att falla ihop. Men innan jag ska sova ska jag passa på att önska diamonds och diamonds 5 ett megal-lycka till( inte för att de behöver det, de är redan grymmast). Rocka nu tjejer!

är även snäll och tipsar på två låter :)
Rebound – Hurricane

Henry Blank – Whatcha Say - Radio Mix
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit


Tisdag

Dagen började med UF kick off i Älvsjö. En kille snackade lite om hans företag och sen gick vi och kolla alla montrar. Sen åkte jag och Kajsa in till stan. Där träffade vi några från klassen och sen gick jag, kajsa, adam o emil till kungshallen(?) och käkade luuunch. Sen tillbaka till skolan och "plugga" ekonomi. EFtersom jag "pluggade" så mycket så gick det "jättebra" på provet.
Efter skolan åkte jag och kajsa in till stan igen och kollade efter lite skor till kajsa men hon köpte inga. Sen åkte jag till träningen som gick galant. Asså fy fan tjej vi är så sjuuukt bra. Inte långt kvar nuuu!

Det var meningen att jag skulle plugga nu men så blev det inte så jag känner lite smått panik över morgondagens nationella prov i mattte. Typ'hej skjut mig!'

men Nu ska jag sova eftersom korven kajsa tänker ta en tidigare buss för att "hon är rädd att komma sent (du kan va en butcrack), och jag vill inte åka björnfittsbussen ensam såååå jag tar den med henne -.-

Okej NU SKA jag SOVA!
Hej dååå
pssst ... klia er i rumpan pch lukta på fingret... visst luktar det gott? "den fula kanin-tands-smileyn"

Mongoinlägg.

Back on Track.

Dålig uppdtareing pga sjukdom. Haha. Har varit förkyld den största delen av veckan. men nu är jag äntligen tillbaka. Dock fortfarande lite ont i halsen och täppa i näsan. Men skit samma. I veckan har jag sysslat med plugg och blivit klar med en del uppgifter jag inte lämnat in. Har även läst klart Hey Dolly som vi läser på svenskan. Det måste vara sverigest tunnaste bok. Typ 150 sidor. Gick skitfort att läsa,typ tre dagar. Nu i helgen var det konfirmation på schemat. Min kusin, linus , konfimera sig. och eftersom att det var på landet så har jag varit där hela helgen. KOm hem idag och då blev det direkt till träningen. Nu ska jag duscha och fortsätta med plugget. Looveiie

REC

Kajsa y Pontus är här och vi kollar fiiiilm. Vi kollar på REC, som mjag redan sett.. haha jag blir skit yr i huvudet av den filmen för den är filmad som "egengjord" liksom:P Men nu ska jag fortsätta seeee. Bye bye bitches!

Hos Kajsa

Sitter hemma hos kajsa. Sov här inatt...det var...mysigt...fick kajsas fötter i ansiktet men anars jättemysigt! Igår efter skolan åkte jag och kajsa till solna c. Jag var på cp humör och min kropp vill inte samarbeta. Så jag drog hem ganska tidigt, när jag kom hem föll jag ihop i hallen och började storböla. Hej jag är normal! Sen middag och efter det hem till min moster och fik a för att hennes man fyllde år:) Sen ner till skytteholm, men där var det skittråkigt så jag gick hem till kajsa. Pontus var där också och vi kollade på slutet av en skräckfilm. Sen tröttnade vi poå det så jag och kajsa drog in till fridhemsplan och träffa kajsa kompisar(jag har inga kompisar bara så ni vet) men sen drog vi tillbaka till solna och träffa michelle o emil och några andra som jag inte känner( som sagt jag har inga vänner) men det var tråkigt där också så jag och Kajsa gick till max. Satt där i typ någon timme och pratade med några killar som gått i Tallbacka...öhhmm okejjhh....sen gick vi hem´till kajsa. Sen sov vi, sen vakna vi, sen vi äta frukost, coh nu vi sitta vaid varsin dator, snart ska jag lämna kajsa ensam, hon kommer DÖ! Pusssiee

RSS 2.0