Imorgon!!!

Imorgon är det JAG som tar studenten, finner knappt ord, är så taggad!!

I helgen blev det en resa till Borås med bästa barnen. Tävlade RM och dem gjorde ett grymt program, sååå stolt coach!

Ska upp astidigt imorgon så nu blir det sängen!

Puss <3


Somebody that I used to know

Igår kväll blev det utgång med tjejerna, vi började på oxid och sen vidare till Pure. Vi avslutade kvällen på white room, efter det blev det taxi hem med rebbs. Idag har jag försökt få lite plugg gjort, har väl gått sådär om jag ska vara ärlig, måste kötta nu när det är mindre än tre veckor kvar till studenten!
Nu ligger jag i sängen och ska snart få min välbehövliga skönhetssömn. Puss


Lexington

Följde med pappa på ett Lexingtonevent i deras butik på Birger Jarlsgatan nu ikväll, kom hem två handdukar och en goodiebag rikare! Vi tog även en sväng förbi NK och köpte världens godaste vita té! Snart är det BB och sen sängen!
Puss


Hot right now

Har under senaste tiden hunnit med en hel del, valborg firades ute på Furusund med brudarna och killarna i teknik. Det blev en rolig och händelserik helg. Nu i helgen tog jag det ganska lugnt, uppvisning på lördagen med Dreams som gick superbra, och idag blev det jobb. Modecenter hade utförsäljning så jag kom hem med tre nya väskor ett armband!
Har en sjukt stressig månad framför mig, men sen blir det studenten, längtar så sjukt mycket!!



Puss


RSS 2.0