Gott.nytt.fucking.år.

Eftersóm jag är en single lady så får ni mina bloggläsare min nyårs puss iår : )


Johan.Falk

sitter just nu och tittar på Johan Falk tillsammans med pappa och lillebror. Sitter btw vid den nyua laptopen. iiii. haha.

Imorgon är det ju som sagt nyår skrev ju mina nyårsplaner i ett inlägg längre ner. Men nu verkar det som att det blir lite partey med storebrorsan och hans polare. haha. 

See ya dont wanna be ya!  

Tvåtusennio.

Bilderna är i extrem oordning, men de beskriver mitt tvåtusen nio helt okej. Kan skriva några ord om mitt tvåtusennio oxå :)

Tävlade med mitt underbara lag Dynamite Devils och det gick helt okej. Efter sommaren bytte jag lag och började i Dynamite Dolphins.

Jag åkte på klassresa men underbara 9B.

Bal avgånsklasserna 09

Slutade 9 an och grundskolan många tårar föll den dagen lan man säga. Började gymnasiet Nackademin norra samhälle ekonomi.

Åkte till Cypern på sommarlovet. Och var mycket på landet.

Började som sagt gymnasiet, vilket innbär träffa massa nya människor. Den jag umgås mest med i "nya klassen", som inte känns så ny längre, Är .....Kajsa Hedman!

Och som de flesta nog har märkt fick vi en rejäl jävla vinter här i svea rike. Riktigt mysigt tycker iallafall jag.

Sen jul som firades i norrköping och här hemma i stockholm.

Det var väl typ mitt 2009. hoppas 2010 blir ett minst lika bra år;)

Och kom ihåg att fortsätta läsa min blogg :)






Nyårsplaner.

Ja mina nyårsplaner har skitigt sig totalt, Hade planerat att åka till värmdö med Emma och Michelle, men det sket sig, och så hände en till grejj som gör att jag inte kan komma... Poooo. Men det får bli en mysig vit nyår med släkt och familj.
dock har jag ett rpoblem kvar och det är ....VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?

EGO.


Tjugoåttonde.December.Tvåtusennio.

Heeej bloggilito! Today har jag inte gjort någonting alls. Tittat på tv faktiskt. Men nyss var jag duktig och hjälpte mammsen med att laga mat.
Ikväll ska jag till anna och hänga med alla gamla tjejer från nian. Myyyysigt! Har inte så mycket mer att skriva så jag bjussar på en enormt vacker bild(er)

m 
Så snygg kan man vara ibland. Haha.

Hej.Snygging.

 


Tjugosjunde.December.Tvåtusennio.

Dålig update I know, men hallå det har varit jul och jag har inte haft tid. Hade iallfall en supermysig jul, med de jag älskar mest i världen, god mat och många fina julklappar.
Idag åkte Jag, Johanna och Matilda tidigt till solna C för att spana in rean, var väl inte så jättemycket att ha, men lite fynd kom jag allt över, förmodligen blire stan imorgon för ännu mer:)
Efter det gick vi hem till Johanna och Matilda och färgade Johannas hår. Det blev råsnyggt! Sen var vi självklart massamegamycket med deras massamegasöta hundvalp som nu fått namnet Kirby, eller som jag uttalar det Kschirrrbyyööö. Haha mycket vackert.
Nu har jag precis kollat klart lite paradise hotel avsnitt jag missat. så nu är jag megaredo för när det drar igång igen i januari. woohoo, eller vad man ska säga...

Världens sötaste lilla Kirby (ras:Newfoundland)

Later babes!


l.e.d.s.e.n.

Idag har jag kokat KfuckingNÄCK! den blev bränd.....
Igår ville michelle att jag skulle komma till Hagaparken så jag tog på mig långkalosnger och mötte emma. så gick vi en mysig promenad bort till hagaparken, Där vare typ inga folk så jag Emma och Michelle åkte Hem. Varför berättar jag det här ? jo för att jag inte har något bättre för mig och för att jag är ledsen för att jag kommer missa Grinchen som går IMORGON mitt på dagen. Kommer jag kunna se då ? nej för jag kommer vara upptagen med att fira jul. Bajs. Jag äslar grinchen har kollat på den vaaaarje år och iår missar jag den:(
Goooooodbajs.

Dan.före.dopparedan.

Jaa. klockan är ju tio i ett och det är 23 december. Imorgon är det alltså julafton.
De senaste dagarna har jag städat, handlat julklappar och annatstök såhär inför jul. Men nu är alla julklappar köpta och idag klädde jag och lillebror julgranen. Det enda som saknas för att jag ska vara helt redo för julen är att baka knäck som jag inte gjort än, shame on me. Men idag tillbringade jag ju hela dagen hemma hos Johanna och Matilda som bakade micro*fusk*knäck, och jag kollade på, så det borde väl räknas? Imorgon ska de åka och hämta sin nya hundvalp :) Jag kommer på riktigt dööööö när jag träffar den (imorgon höhö) Nu ska jag nog ta och slagga.

Later geeks <3

Tjugonde.December.Tvåtusennio.

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt. Juste jag och pappsen gick och köpte julgran :) Ska snart åka till solna c för lite julklappsshopping, sen ska jag hem till Bella på middag :)
See ya!

Sånthär.gör.jag...

När jag inte har något annat att göra ...


OM DIG
Namn - Malin
Bor - Solna
Syskon - 1 lillebror och 1 storebror.
Ålder - 16
Född - 20 Augusti 1993
Ögonfärg - blågröna
Längd -  typ 1.57 kanske..
Sko storlek - 36/37
Höger eller vänsterhänt - höger.
Stjärntecken - Lejon.
Hårfärg -  typ blond
Födelseort - Valdemarsvik

DAGENS
Låt -
Stand by me
Saknad - när jag var liten och inte hade några bekymmer
Kläder - Långkalsoner, Termobyxor och andra allmänt varma kläder.
Mat - Pizza
Köp - '
Göra sen - Sova
Godis - Plopp

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
ja.
Tycker du om godis - till viss del.
Hur många gånger i veckan äter du godis: vet inte.
Äter du oftast nyttig mat - Jao.
Tycker du att du själv är söt/snygg - oftast, men inte alltid.
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja:)
Är du nöjd med ditt förnamn - ja.
Du tycker att du själv är smart - Ibland har man ju sina stunder.:)
Vad är det sämsta hos dig - dåligt tålamod.
Vad är det bästa hos dig - Är väldigt öppen och social.
Har du bra självförtroende - Ja.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - oj ingen aninf men det blir väl ett par.
Känner du dina grannar? - Ja
Är du en Björn Borg-fjortis? - använder björn borg men är inte fjortis ;)
Gillar du skolan - Naje, eller vissa saker.
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - Ja, Gitarr och Piano.
Sporter/aktiviteter du har gått i- typ, ballet, karate, judo, Friidrott, och nu cheerleading sens 5 år tillbaka:)
Har du några tatueringar - nej.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - det blir väl en del...
Tycker du om djur - Ja.


BRUKAR DU
Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - nej gud nej, *euw*
Klä dig i svart - ja
Lita på folk - ja, de jag vet att jag kan lita på.
Drömma mardrömmar - ja ibland, när jag gör det brukar de vara så hemska att jag gråter i sömnen, fråga hanna och tilla..
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - nej
Vilja dö - nej!

HAR DU
För många vänner? -
Nej, kan aldrig få för många. Ensam är tyvärr inte stark..
Någon psykisk sjukdom? - nej, men man kan ju börja undra , haha. men nej.
Skadat någon? - ja
Färgat håret? - ja.
Några piercnings - bara ett hål i varje öra.
Egen dator - njae.
Gjort bort dig rejält? - jaarå.



Denna borde bevisa hur tråkig min lördagskväll/natt är ...

Back.Home.

Hello bloggelito! Igår åkte jag ner till landet men mamma, Fredric, Min moster Annika och kusin Artjom. När vi kom fram slängde vi i oss mat och sen vare bara på med långkalsonger och termobyxor och ut i pulkabacken. Herregud vad roligt det är at leka i snön( kommer från Malin 16 år) Men asså haha, det är helt underbart jag komemr nog leka i snön enda till jag inte kan gå. Och det blir ju extrakul att åka när man har sällskap av världensbästa kusiner. Haha. Sen sov jag superskönt enda tills typ sju på morgonen då en fjäder i Artjoms säng gick sönder, då höll jag på att skita på mig för det låt i precis hela huset. Då vare bara upp och äta frukost och ut i pulkabacken igen hehe.
Sen åkte vi till världens bästa mormor och var där ett tag sen satte vi oss i bilen och åkte hem. VÄRLDENS snö kaos , man såg knappt vägen för att det snöade så himla mycket. Plus att det var broöppning i södertälje( vem fan åker båt nu ?) så vi fick stå där i typ en halvtimma och vänta. När vi kom hem kollade vi på dansbandskampen, haha, jag vet , skämigt men det är ett band ifrån valdemarsvik där och när de tagit sig till final var man ju tvungen att kolla, tyvärr kom de bara två men men.
Imorgon ska jag försöka hinna köpa lite julklappar, sen ska jag hem till Bella, som fyller år idag , på middag. Det ska bli supertrevligt.


Now.Its.Time.To.Go.

Hey bloggen. Lyssnar på Glees version av Take A Bow, där av rubriken.
Men men. Ska alldelles strax dra mig till träningen, den sista innan jullovet. Åhh vad jag kommer sakna min underbara dolphins.
Idag har det snöat G to the alet. Kände mig som en snögubbe när jag kom hem, men som sagt jag tycker sånt är mysigt. Och vad jag har hört så ska det fortsätta vara sånt här väder fram till julafton :)
Har inte så mycket mer att säga så nu kommer lite fina bilder tagna från Kajsas blogg.
Såhär glad bli jag när det enda man ser är SNÖ SNÖ och åter SNÖ!
Och såhär söt blir kajsa när hon posar inför mästerfotografen Malin ;)
Och på denna bild visar Kajsa hur mycket hon tycker om företagsekonomi... :)
See ya dont wanna be ya !

är.jag.galen?

Det här kommer låta helt sjukt. Men jag längtar inte alls till värme , sol, bad och allt annat. Jag mår så jävlabra just nu så jag vet knappt vad jag ska ta mig till. Jag gillar nog julen och vintern mer än sommaren helt enkelt.
(Cypern 09 tagen av pappi.)
Det här kan ju liksom kännas väldigt attraktivt, men inte just nu. Jag måste ha något allvarligt fel i huvudet som gillar kyla och snö istället för sol och bad. Haha.

Sextonde.December.Tvåtussennio.

Sitter och försöker plugga ekonomi, men det går väl sådär om man säger så. Finns mycket annat som lockar. Som att till exempel att öppna alla julklappar som ligger i vardagsrummet. Men nej jag måste hålla mig i en hela vecka till, åh jag hatar att vänta på julafton. Men nu har ju snön kommit så då blir längtan inte lika lång. Varje gång jag går ut fylls jag med glädje på grund av snön, jag vet inte vad det är med den som gör mig så glad, den bara gör det.
Ska nog gå och sova nu, orkar verkligen inte plugga mer. It's killing me!
Later.

Femtonde.December.Tvåtusennio.

Hej bloggen. Sitter hemma hos Kajsa och pluggar. Har historiaprov i eftermiddag. Känner på  mig att det inte kommer bra. Men men.
Måste bara skrika lite * aaaaaaaahh* mysigaste vädret ute på riktigt. Jag älskar verkligen snön. det tråkiga är bara att jag blivit förkyld så jag kan inte vara ute så mycket och njuta av den underbara snön. Men jag ska tvinga mig själv att bli frisk :) Snart är det juuuul.:D

Okej tråkigaste inlägget någonsin. 


Trettonde.December.Tvåtusennio.

Herrhud vad den här helgen har gått fort! Men snart är det jullov, och jag kan inte beskriva i ord hur skönt det kommer vara.
Min helg har iallafall varit ganska lugn, I fredags kollade jag på Idol, sen åkte jag till Kajsa och efter ett tag kom Pontus och hämta oss och så åkte vi till Spånga till hans kompis och kollade på film och chilla galet. Igår kväll vare "födelsedagskalas", tycker btw att det ordet är extremtgulligt,  hos Ullis och Ellen som fyllt/ska fylla 16. Härligt att träffa alla "gamla"  tjejer från 9:an igen.
Snart ska jag åka iväg på träning. Är megapepp måste jag säga. Ikväll ska vi köra gäääärnet!!!

see ya.

Elfte.December.Tvåstusennio.

Hello hjärtan. Idag vare chilldag i skolan. Först ett ganska så udda luciatåg. Sen hål då jag och kajsa åkte till Solna C och shoppade lite. Sen fotbollsturnering. Spelade inte men satt och "hejjade" på. Ska snart dra iväg till Kajsa för att sedan dra oss vidare till Spånga. See ya don't wanna' be ya.


Everything.Michael.Bublé.


Så grymt jävla bra.


Namnsdag.

Idag är det torsdag,nobeldagen,min namnsdag och 2 veckor kvar till julafton. Sitter hemma hos Kajsa och vi ska snart dra oss mot skolan. Imrogon är det lucia firandei skolan , vi "firar" i form av en fotbollsturnering i hela skolan. Om jag är med, kommer jag DÖ. Kul att spela fotboll mot byggtreorna liksom. Haha. Men nu ska jag kolla på tv.

Later!

Dynamite.Dolphins.09.10.



(video gjord av sötaste Tessie)


Dynamite Dolphins måste vara världens bästa lag. Älskar er verkligen tjejer, tack för att ni finns <3
Let's Go Dolphins, no fear!

Åttonde.December.Tvåstusennio.

Sitter just nu hemma hos Kajsa. Vi har håltimme till halv två. Vi har precis ätit lunch , Karins lasange , och nu sitter vi och pluggar och kollar på tv. Ikväll är de träning:) har inte så mycket mer att säga så jag lägger upp en bild på mig och Kajsilito

Sjätte.December.Tvåstusennio.

Idag är det måndag (även kallat språkmåndag då de enda lektioner jag har är Engelska, Spanska och Svenska) Efter skolan åkte jag och Kajsa hem till henne och rastade hennes übersöta hund Ellen. Sen åkte vi till Kista Galleria. Hade tänkt köpa lite julklappar men så blev det inte för jag och Kajsa gick till New Yorker(kärlek) och handlade kläder till oss själva :) Vi gick runt och kollade lite i affärer sen hann jag även med och klippa mig. Inget speciellt bara topparna. Men det behövdes kan jag säga.Sen blev det så kallat "fika" på Donken.
Nu har precis ätit middag och väntar på att paradise ska börja.. två hela timmar kvar. suck.


 


Paparazzi fotografen kajsa smygfotade när jag klippte mig :)


Walking.In.Memphis.Calle.Kristiansson.


Är det bara jag som tycker att detta är helt jävla magiskt. Fy fan vad han gör den här låten bra. Heeeelt galet!

Sandra.Krantz.

Today är det söndag. Ganska skönt faktiskt. Igår släpade jag mig över gården till Sandra vi chillade galet kollade på film och drack julmust. Sjukt längesen jag var där. Brukade ju typ vara där nästan varje dag när jag var liten förutom de dagarna Sandra var här. Men snart ska de flytta men till samma hus bara en annan port och till större. Så vi kommer bli ännu närmare grannar. Gud vad kul vi hade när vi var små bara jag tänker på alla minnen så blir jag alldelles varm i hela kroppen.  
Kommer ihåg hur vi sa att vi skulle vara bästa vänner föalltid, men folk förändras och så gjorde även vi. Men jag kommer aldrig någonsin glöma allt vi har. Du var min första, bästa vän och det kommer alltid vara så även fast vi knappt träffar varandra nu för tiden. Jag älskar dig.Föralltid.




Kommer du ihåg? det var "våran" låt. Och nu passar den kanske mer än någonsin in på oss.

Jag kommer ALLTID älska dig Sandra Marie Krantz. 


Paranormal.Activity.

Kom hem för ett tag sen från Kista. Tittade på Paranormal Activity med Kajsa, Dipti, Danne, Pontus och Jimmy(?). Haha den var inte så läskig som jag trodde att den skulle vara, men fortfarande så var den sjukt läskig. Tycke lite synd om dannyboy som fömodligen fick sin han krossad av en livrädd mig. Efter bion tog jag tuben hemilito, fick sällskap av Danne (thank god) som skulle vidare in till stan för att se saw 6, galen ? jaa lite.
Ska nog se på idol röstningen snart sen blir det antingen sängen eller en film. Ska upp svintidigt imorgon då det är juluppvisning med världens bästa förening Dynamites. Puss.


Bjussar på en lagom snygg bidl på Kajsa, mig o Madde

Trejde.December.Tvåtusennio

Dagen har varit en sån där måbra dag. Har skrattat hela dagen och haft pretty good company. Vi hade näringslivsdag så vi skulle gå runt och fråga en butik om deras affärside och lite sånt. Så jag och kajsa sprang runt lite. blev Dissade på två ställen men på tredje ( som var Panduro Hobby) fick vi napp. När vi ställt alla frågor mötte vi upp med Danne och Erik. Vi gick och fika och skrev rent våra grejjer. Sen efter några timmar skulle vi hitta ställe att käka lunch på. Blev lite tjaffs hit och dit. men det slutade med Kinamat! Supergott och jag blev helt proppomätto. 
På kvällen var det dags  för träning, med mina underbaraste. Det gick superbra och på lördag är det juluppvisning. Tagg,tagg,tagg.
Nu ska jag sätta mig och plugga( läs gå och ta självmord).

Tjingeling! (hahahaha)

Down.Goes.Another.One


Första.December.Tvåtusennio.

Idag är det första december. wohooo, eller vad ska man säga ? Självklart kollade jag på julkalendern imorse. Den var bra, lite svårt att säga efter första avsnittet men det var ju super-snälla-silver-sara och stål-Henrik och då kan det ju aldrig bli fel :) Typ tre veckor kvar till jullovet, det ska bli sååå himla skönt. Hoppas bara att jag kan hålla mig frisk så att jag inte blir sjuk som jag var på höstlovet.

Sitter just nu i skolan och ska snart åka till träningen med mina underbaraste kom igen nu tjejet TAGGA!!! <3<3 Massor av kärlek!

Later!



den här låten är liskom dålig.bra. Har haft den på hjärnan enda sedan lördags då den spelades hos kajsa ett antal gånger. Love.

RSS 2.0