Dum av Dig

Har precis haft telefondejt med Dipti, pratade om allt mellan himel och jord. Men nu ska jag typ slagga så himla håååååååårt, heheh. Har sovit mindre än två timmar innat, sköönt. Naaat.

Gårkvällen startade i järfälla och slutade med slagg hemma hos Luffsen. Allt däremmelan är  bara random haha. Knepp kvell helt enkelt.

Idag blev det blackan hela dagen, först träning med demons och sen stanna och kolla på dragons, diamons och daisies genrep. Bor i princip i blackan, men i love it.

Nu ska jag slagga.

Puss på högra skinkan <3
 Daniel Adams-Ray – Dum av dig kul att denna fastnat på huvudet..-.-


Sommar skulle inte vara helt fel nu..


After a hurricane comes a rainbow

Jag och Mischa hade planerat att sola på håltimmen, men vår lektion var framflyttad så vi slutade tidigare. Meeen har man plnare så har man så vi åkte efter skolan istället. Solar för att jag inte vill se ut som ett lik på DM hehehe.

Har försökt plugga hela kvällen, men svårt är det när man inte kommit in i skolan riktigt än..hahah känns fortfarande som att jag ahr jullov;)

Imorgon är det skola och sen träning med bästa!!

Pussen


Science & faith

Ojojoj den här veckan har gått med superfart. Har varit cheer varje dag heeela veckan.
I fredags var det genrep, och jag måste bara säga att jag är så extremt lycklig över att vara en del av Dynamites iår, hel föreningen har verkligen något speciellt iår, DM kommer gå superbra!

Imorgon börjar vårterminen på riktigt, det innebör lite ändringar i schemat. Jag börjar 12.00 imorgon och kommer göra det varje Måndag.SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Sen blire träning med bästa bästa bästa Dolphins!


You just can't stop

Okej just nu är jag helt inne i Cheerleading, Dm, Dynamites, Dolphins, Blackan och allt annat som har med underbara sporten att göra.
Den här helgen har jag i princip bott i blackan. Igår vare träning med Dolphins, idag vare först träning med Demons och sen stanna jag och kollade på Diamonds och Dragons. Idag blev det asså blackan 12-18. And i Love it. På riktigt!!

Åhh nu är det bara tre veckor kvar! Helt siiiiiick vad jag är taggad!!


I love youuuuuuuuuuuu!

MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Åhh är så himla lycklig just nu. Sitter och tänker på dagens träning som nog,helt ärligt, är den bästa träningen någonsin! Åhhhh vill bara hoppa av lycka!
Är så himla övertaggad till DM så det är helt sjukt, vil ha NU NU NU NU!!

Nu ska jag sova och drömma om mina underbara lagkamrater, ni är helt enkelt BÄZT!

KÄRLEK!

The only exception

Igår vare halvdag så jag drog till Solna gymnsasium och hälsade på Bella och Helling aka Belling. Hängde med Helling tills Bella slutade sen drog vi hem till helling för att prova hennes nya soffa och käka nachos med guacamole:) Mys på hög nivå.

Skoldagen idag var rätt så slapp. Efter skolan åkte jag diretk hem och nörda mig vid datorn och har suttit här ett tag nu.
Nu är även Hassela resan betald. Woop wooop!

Nu ska jag sätta mig och skriva en uppgift som är avgörande för mitt betyg i rättskunskap..orkar jag kriga för ett MVG eller ska jag nöja mig med VG... hmm...dagens i-landsproblem..



Pussen !

Better than ever!

Dolphins, just nu äger ni mitt hjärta helt och hållet. Jag behöver inte ha sagt eller hört ett enda ord när jag kommer in i hallen när jag känner er kärlek och vet att ni kommer göra mig till världens lyckligaste. Idag var vi bäst. Med speciell cred till Jenny och Tessi, guldtjejer!

Förutom den underbara träningen så drog skolan igång, på gott och ont. Känns skönt på något sätt att få igång sina rutiner igen. Blir lite rastlös av lov. Hehehe. Men jag känner på mig att denna termin kommer gå så fort!

Saker jag har att de fram emot våren/sommaren 2011:
*DM i uppsala
*Hassela med skoooolan
*skidresa med familjen
*England med bästa laget
*RM i Malmö (förhoppninsvis)
*Grekland med världens bästa tjejer!

Jag längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! 2011. Here we goooooooooooooooooooooooooo!



Snygg bild på världens snyggaste lag! Jag älskar er tjejer!(+Bella, jenny, och bästa coaches Rebbi Rita och Frida!!!)

Gravity

I fredags blev det chill hela dagen, sen på kvällen begav jag och Mischa oss till Rebbe. Första hade vi lilla-julafton med bästa tjejerna. Min secret santa var Dipti och hon hade köpt kräm och trosor till mig. Tack igen snyggo!
Trots att jag var den enda som inte drack var jag den som däckade först hemma hos Rebbe, var så himla trött, började till och med gråta av trötthet. 
 
Klockan ringde 9.00 imorse, då vare bara klä på sig och gå ner kirra frulle på seven-eleven och sen sätta sig i bilen och åka till jobbet. Kommer fram och får världens jobbigaste mensvärk, det slutar med att jag står i personalrummet och bara gråter i pappas armar. Patetisk tjej?

Hade iallafall en liten ljuspunkt att se fram emot på dagen och det var första träningen efter lovet med finaste Dolphins. Åkte direkt från jobbet och träningen gick så bra som det kan gå efter ett tre veckors lov!!

Åkte hem och åt hos min bror, spelade lite tekken 3 för att sedan gå ner till min tomma lägenhet och slockna i soffan klockan 11. Haha förstår ni hur trött jag är? Och det blir inte bättre av att skolan börjar imorgon..

Idag har jag ägnat dagen åt att tycka synd om mig själv och min mage..*cry me a riiiiiiver* Nu ska jag städa min garderob tror jag.. om jag orkar..hehehe.

Slänger upp lite av bilderna michelle (miischas.blogg.se) tog i fredags.
Julklappsöppning


Snygg-mischa och Snygg-Fille.


Mustaschhh


Cooola gänget..eller? haha


Maddeeee och jaaaaag!


Snygga tjejer!

Hey baby, drop it to the floor.

Igår lekte jag som sagt med Bella och Helling, hur mysigt som helst. Sen var jag tvungen att lämna de för att åka till Kista för att möte upp Tilla och gänget!  Vi käka och kollade på Narnia. Fett bra film! eller? Jo den var bra!

Hände även sjukaste grejjen, men det tar vi inte här!


Världens finaste Bella och Helling!

Miami 2 Ibiza

SWG kunde inte gått bättre, mina tjejer var sssstrrrrrrålande bra!! Vi knep guldplatsen och därmed även ökning i lagkassan med ett antal laxar!

Efter tävlingen åkte vi hem till Bella, vänta lite på Helling sen drog vi till henne, och kvällen slutade med att vi tre satt i Hellings säng och pratade om allt och inget.

Igår gjorde jag inte ett skit, ganska skönt sådäraaaaaaaaaa ibland.

Ska snart gå ner till tuben för att ta mig till Bella, idag ska hon jag och Helling leka lite, niiiiiice.

Ikväll blir biomys med Johanna och Matilda m.fl. Underbaaaaaaart!

Puss!


Jag och världens finaste Bellito!


I'm on a boat

I lördags kom Johanna, Emma, Anna, Ellen och Becca hit, vi kolla film och snacka. Så underbart. Hanna och Anna gjorde mig även sällskap på natten, ville inte sova ensam. (a)

Igår vare träning med Demons i 4 timmar, och imorgon ska de fina tjejerna tävla första tävlingen 2011. Jag är så sjukt taggad. Äntligen ska de få visa vad de går för, kommer vara världens stoltaste coach.

Just nu håller jag på med ett skolarbete som ska vara inne idag, vem ger uppgifter över lovet?
ska iallafall analysera och jämföra det Amerikanska rättssystemet med den svenska KUUUUL!

Puss

2011

Gårkvällen spenderas i ..jaa vart fan va vi egentligen? haha. Lata var vi iallfall och åkte taxi både dit och hem. Festen var helt okej, men vi ryckte upp oss och tänke, man gör det till det man vill. Vid 4 blev det donken och sen hem. Taxi resan hem var ganska random. Taxidrivern taffsa på dippan och satte på sämsta musike på skjukt hög volym. Jag ocg mischa blev taggade, dippan fick damp och fille satt bara och gäspa. Hahaha!

Slaggade hemma hos mischa. Myyyyyys!

Nu sitter jag hemma...själv! Familjen har åkt till landet. Så ikväll får jag förhoppninsvis besök av mina underbara tallbackatjejer!

Kanske lägger in en årsresumé senare om jag orkar.

Puss och gott nytt år!

RSS 2.0