You light up my world

Igår efter skolan tänkte jag och Dipti överaska Rebbe, genom att bara dyka upp utanför hennes dörr. Men vi kände att vi inte bara kunde bjuda in oss själva, så vi smet in på 7Eleven och handlade lussebullar och julmust!
Så hemme hos rebbe blev det julfika, sen lyckades de övertala mig att följa med på Zumba på SATS i sollentuna. Var lite nervös innan(okeeej jag var supernervös)! Men passet gick bra, även fast jag kände mig som ett offer som inte riktigt hängde med så var det jätteroligt! Och för mig som inte tränat på ett tag blev det gaanska svettigt, niiice ;)
Imorse vaknade jag klockan 6 med en igentäppt hals, så jag gjorde en läkarbedömning på mig själv och ansåg att jag bör stanna hemma idag! Vakande för några minuter sen och ska alldelles strax sätta igång med pluggandet!
Tumblr_lv2nded2wi1r2l7eyo1_500_large
De är ju ganska söta, de där småpojkarna!

All I wanna do is lose control!

Dagen blev ju inte så jätte motherfucking bra. Well well, imorgon äre ny dag, nya tag. (KLYYSCHAAAA)
Ska kolla något gammalt avsnitt av sol, fest & oroliga föräldrar. Fuck dehääär!

Without you

Lördagskvällen spenderades hemma hos Ljungars tillsammans med DMK med thaimat och tjejsnack, sånt behövs ibland!
Igår jobbade jag hela dagen, sen blev det hem och äta, sova och plugga. Ska alldellestrax börja röra mig mot tuben och skolan. Have a nice motherfucking day!
Zakynthos '11

Hands in the air.

Gårdagen bjöd på utgång med Hedman och Gråbergs. Vi började kvällen hos Viktor där även Ljungars var med, men tanten behövde gå hem och sova..
Väl inne i stan blev det Magenta där resten av natten spenderades!
Ikväll blire tydligen middag hos Ljungars och sen får vi se.
Puss

♪ Jingle bells, Twilight smells, Edward ran away, Jacob cries, Bella dies, Potter all the way! ♪

-

If this was a movie, you'd be here by now.

Hennes förmåga att sjunga en låt, och göra den till sin egen, är magisk!

All is done, there's nothing to say..

Sjukt skön vecka, sitter även och klurar på planer inför helgen. Blir nog full rulle ska ni se.
Ska gå och sova nu, börjar 07.10 imorogon, yippie, passar mig perfekt som älskar att gå upp tidigt!
Puss

All I want for christmas is you

Vill ha jul nu. Vill baka pepparkakor. Vill köpa julklappar. Vill äta julmat. Vill gå runt i snön och kolla på alla ljus. Vill titta på Grinchen med lillebror kvällen innan julafton. Vill julpynta hemma. Vill lyssna på jullåtar hela dagarna. Vill få jullov. Vill se ett vackert Luciatåg. Vill ha adventsfika.
Julen är bra och får gärna komam nu

Light a match under my paper heart

I fredags blev det myskväll hemma med familjen! Igår blev det utgång med brudarna, startade hemma hos Kajsa, sen åkte vi in till Lion bar där vi mötte upp Dipp och Rebb. Later on kom Madd också. Vi drog senad vidare till Pure.
Blev en tidigt kväll för min del och jag kastade mig in i en taxi hemåt runt två tiden.
Idag blev det jobb, besök hos mormor och NKs julskyltning!
Ska svepa in mig i en filt och kolla på någon mysig film nu!
Hedman, Andersson och Ljungars, vi är bra!

Here you come again

Har varit en helvetes jävla dag, hem tidigare från skolan, proppa i mig tabletter och har sovit största delen av eftermiddagen, med undantag för mat, plugg och harry potter. Nu ska jag sova. Gnatt
Tumblr_lrzjknso0n1qg6whro1_500_large_large

Bästa Pappsi!

Igår var finmiddag här i hemmet, mammas tillagade oxfilé är perfektion! Resten av kvällen blev det mys med familjen i tv soffan, och den slutade med att jag och mamma kollade på Harry Potter i mitt rum. Eller det var jag som kollade, mamma somnade efter 5 minuter..

Idag är det ju farsdag, så imorsen ställde jag klockan och gick upp och gjorde frukost på sängen till pappsi. Efter lite morgonhäng i mamms o papps rum kastade jag mig in i duschen och sedan till jobbet. Dagen flöt på bra och fick även besök av Maddi!
Ikväll hare bara blivit plugg, plugg och åter plugg. Hann med lite golftävling i vardagsrummet också, jag och Fredric lät pappa vinna, det är ju trots allt farsdag ;)
Nu ska jag snart sätta på en film och hoppa ner i sängen.
Världens bästa Pappsi!

11.11.11

Fräsigt datum idag, det firas med en utgång! Har precis skickat in en uppsats, duktig tjej..ska snart fixa håret sen drar jag mot tuben, ses ikväll!
Tumblr_luclcd30n21qff4v2o1_500_large
Puss

Get on the floor

Nu är man tillbaka till skolan igen. Mycket saker att göra, men ikväll blire middag ute med bästa flickorna och sen blire utgång, lilllördag!! Vi ska nämligen fira dippan som fyllde 18 i måndags, grattis igen fatso!!
Mitt fina hjärta!

Drop Dead Beautiful

Igår mötte jag upp Hedman och vi satte oss på Sogni och väntade in Gråbergs. Sen drog vi till Rose, där vi i vår kommer ha våran studentskiva! Efter ett par timmar där drog vi till Spybar, hände en hel del där inne..Haha.
Kvällen var sjukt lyckad, men det är klart att den blev det, jag var ju med världens bästa blondiner, we know how to paaarty;)

Framåt 6 på morgonen landade jag och Hedman i min säng. Vaknade vid ett och har inte gjort en enda skit sen dess. Snart blire middag, vrååååålhungrig. 
puss

Grattis..

..världens bästa lillebror på 15 årsdagen!
Gick upp tidigt för att fixa frulle på sängen åt Fredric, efter det blev det tillbaka till sängen. Efter ett par till sovtimmar åkte jag, Fredric och Pappsen till Park och kollade på The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn. Riktigt bra film, see it! eller så är det bara jag som tycker så, eftersom jag och mina syskon är uppvuxna med Tintin. Kommer ihåg att jag hade röda strumpbyxor med Milou på när Fredric döptes! Så det var ju passande att vi såg just dena filmen idag!

Efter bion gick vi på en shopping tur,och Fredric valde ut en råsnygg stickad tröja på Hollister som fick bli hans present från världens bästa storasyster. Vi mötte sedan upp de arbetande i familjen, Mammsen och Eric, plus Erica. Sedan begav vi oss mot TGI Fridays vid stureplan och åt feting middag. En hel dag med familjen helt enkelt, alltid lika trevligt!

Ska kolla på Friends With Benefits och sen blir det sängen.
Finaste lillebror!

RSS 2.0