Sjuker

Har blivit sjuk, så äckligt tråkigt, har haft feber ända sen igårkväll. Natten var hemsk, hade så mycket feberdrömmar. Usch fy och blä. Vill bara bli frisk :((( Sitter och tittar på Lilla Jönssonligan och cornfales-cupen, så braaa <3 Deprimerande inlägg, heida!

381943_1663528765825_1765434949_931541_1127334797_n_large

Mr. Brightside

Åhh nu är vi enade igen, Hedman är hemma från en månad(!) i Thailand. Blev lunch på mix it up med henne och bruttorna för att ta igen allt som hänt. Skönt att du är tillbaka Kajsa! ;) Efter det åkte jag hem och sov ett par timmar, vaknade, åt middag, kollade sveriges mäster kock och biggest loser. Har lyckats bli sjuk, kul.. verkligen...
Ska slänga mig i sängen och kolla på The Lying Game och dregla över Ethan. 
Puss

I'll never be your mothers favorite

Kort skoldag idag, sen hem och powernapa och åka till träningen! Imorgon är jag ledig men ska in till stan på hemligt uppdrag! 
Puss

Dont make me bring you back to the start

I fredags var det mina kids första tävling, kom hem den dagen med en guldmedalj och ett stolt leende, bästa barnen! 

På kvällen blev det slapp hemma hos Rebb tillsammans med Madd, kärringarna var för trötta för att göra något! 
Igår kväll hängde jag med  bror till hans kompis, blev en rolig kväll med mycket skratt, precis vad jag behövde! :)
Har även jobbat både lärdag söndag, så nu är jag helt slut och ska slänga mig i sängen och kolla film. Puss

We won't fade into darkness

Nyår firades på många olika ställen, precis som det ska vara! :) Jag och brudarna började med middag hemma hos mig sen bar det av in till stan och kvällen slutade ute i Farsta, och där emmellan hände en hel del.
Igår tog jag det bara lungt och på kvällen blev det filmmys!
Idag har jag och mamma åkt runt lite, hälsade på mormor mm. Imorgon är det äntligen träning med mina fina kiddos igen, som jag har saknat dem!

Puss 

RSS 2.0