23 mars 2011

Yes, datorn är fortfarande trasig, sitter just nu hemma hos bror min. Blir galen av att bara surfa på mobilen. Uschiii.
Men men dagarna rullar på som de ska, även fast det är ett litet smått deppmode på mig just nu, men det lööööser sig;)
190273_155855314470892_154535444602879_303832_7797826_n_large

17 Mars 2011

Min dator har varit trasig ( är fortfarande fml) sen sportlovet, sitter i skolan nu. hähähähä.
Efter sportlovet var det prao i en vecka. Men känns helt okej att vara tillbaks i skolan igen.

Har typ ingenting att skriva så intressant är mitt liv. Men när jag får tillbaks min dator ska jag köra en såndär töntig dag lista, ni vet när man skriver om en grej varje dag. Bara för att ha något ointressant att skriva om liksom.

Men men slänger in lite bilder som får symbolisera vad jag har haft för mig de senaste dagarna.









Äntligen Våååååååår( tänk er att jag skriker Ronjas vårskrik!)

Jag är i fjällen, fest(tokfetmyt) hela kvällen..!

I söndags åkte jag och la familia(-Eric) tilllsammans med Moster m. Familj upp till fjällen. Kom fram någon gång i söndagskväll, tog lite längre tid att åka än vi väntat för det var köööööö pg.a öppet spår (vasaloppeeeeeeeeeeeet u knoow)

Men igår blev det skidåkning för hela slantet, och vädret var på topp! Underbart.
Idag är vädret inte på lika bra humör, ser ganska mjölkigt ut ute, medans alla andra pussys bestämde sig för att stanna nere på låg terräng och åka längdskidor, krigar jag och pappa upp i backen. Sååå nu är bara på med skidglasögonen och draaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 

Pusshej jag  saknar dipti... och mischa...och jaa alla andra(I'm so fucking gaaaaaaaaaaaaaaaaaaay)


RSS 2.0