underbar lördagsmorgon...?

Hehe lite saaaajk på mitt tidigare inlägg, kvällen blev inte direkt lugn..
Jag och kajsa startade kvällen på sawadee(surpriiiiiiise) sen gick vi och möte "johan o company" som kajsa så fint kallar det;)
Sen drog vi på fest hem till deras kompis precis vid hötorget. Och kvällen slutade med en limmotur i stan som jocke stod för:) Efter ett tag sparka de ut mig och kajsa...neerå men vi blev avsläppta vid frihemsplan för att inte missa sista tågen, sen åkte vi hem till Kajsa och sov.
Idag mår man som man förtjänar, men ingen ide att klaga utan bara köra på och dra sig mot jobbet med ett glatt humör -.-

Lovviee <3


waka waka

*djungeldansen*
sitter och fixa mig lite, ska snart dra ut med kajsa, vi ska först käka och sen så har vi lite planer, får seom det går som vi vill eller om vi måste vara kreativa och hitta på något annat, men kvällen blir nog relativt lugn då vi båda ska jobba imorgon.

Lovviiie <3

Hos Kajsa

Kvällen började hos Ullis, sen drog jag vidare till kajsa, vi hade myskväll och kollade på film(?)
Nu ska jag kajsa och nanni snart in till staden, myssiigt:)

Pussiiie <3

Onsdag

Idag var jag och mamms inne i stan och shoppa lite, fick med mig ett par tröjjor, byxor, trosor och b:har hem. Lite basic grejjer sådär.

Sen så åkte vi till mormor och va där ett tag, sen hem och äta och sen vidare till hanna och tilla. Vi "kollade" på film och sen tog jag en ganska tidig buss hem för vi var pretty tired. Imorgon vet jg inte riktigt vad som händer vi får se helt enkelt.

Pussiie <3

Tisdag.

Igår var jag på ikea och inhandla en grej till taket..?whatever.
Sen åkte jag till Johanna och Matilda, vi hade kul...?whatever.
Nej men vi spelade och sjöng lite, kollade på beverly hills, och sen kollade vi på bombay  dreams, hundra år sen jag såg den, älskar den!!
Sen gick vi på en fetingpromenad, men när vi var framme hos mig ville vi gå mer så vi gick runt jungfrudansen ett varv. hihi.

Idag sov jag till klockan ett, sov så länge pga att jag satt uppe hela natten och kollade på The notebook, VARFÖR HAR JAG INTE SETT DEN FILMEN TIDIGARE?!?!?!?!? OHHH MYY GOOOOOD, finaste någonsin!!!
510614-4-1260983489448_large

Men nu börjar snart beverly hills, måste antckna vad som händer så att Johanna och Matilda som åkte till Åland idag hänger med och inte missar ngt som händer *beroende*

Pussieee

Söndag

Jobbet today gick bra bra bra, sen vare hem och äta mat och sen slänga sig i soffan. Galet skönt. Imorgon ska jag var med Hanna och Tilla, vi har lite planer men det är hemligt, tihi :)


Men nu ska jag sova är alldelles utmattad haha. Så go natiii <3

Trött..

Håller på att dö för att jag är så trött... Men jobbe idag gick bra. Papps och jag köpte pizza på vägen hem till la familia, och det måste varit den starkaste pizzan jag någonsin ätit, min hade CHILImarinerde räkor! Fast den var god ändå. Efter det gick jag på en promenad med mamms och papps, de gick till mormor och jag svängde av till Hanna och Tilla. Vi kollade på film " The man who stare at goats" tror jag den hette, den var iallafall galet rolig, typisk malin humor. Men sen ringde mamms och papps och sa att de skulle gå hem, jag ville inte gå ensam i regnet sen och jag var supertrött så jag lämnade Familjen A till den roliga filmen ;)

Imorgon är det jobb igen så ska nog sova nu så jag orkar var pigg och trevlig mot kunderna haha! 
 
pussiee <3

*det luktar brunbönor och bacon i mitt rum -wtf- håller på att kräkas för det luktar så ekklikt!*
men om grannarna får stå ut med mitt skrikande till sång på dagarna får jag väl stå ut med deras matos i mitt rum på kvällarna, yeeey ! -.-

Jobbet

Ska snart dra iväg till jobbet.måste bara borsta tänderna först ;)

Igår blev jag hemma hela dagen och igårkväll kollade jag och familjen på snabba cash, har läst ungefär halva boken, men jag orkade inte läsa klart den om vi ändå hade den på film, L.A.T.
Men jag måste säga att jag blev lite besviken på filmen, en del grejjer stämde inte alls... :( men så är det väl alltid när en film baseras på en bok.
Och sen finns det ju bara en sak att säga: JOEL KINNAMAN VILL DU BLI MIN MAN* snälla snälla snälla*?


Update

Hejj bloggen*töntig röst*

Var lite längre i bro än vad det var tänkt, trodde jag skulle åka hem i tisdags men jag stannade ända till idag:) har haft fyra underbara dagar med mina finaste, åhh vi har haft det såååå mysigt. Det finns inget bättre än ni! 

Men idag var typ hela släkten här uppe i stan så jag, brorsan, kusinerna och Sandra åkte till Gröna lund. De som känner mig vet att jag inte är den som åker så jätte mycket karuseller, men idag åkte jag fritt fall första gången, herre gud, trodde jag skulle dö innan men efter var det askul och jag ville åka igen, hahaha jag är s to the örd. Dessutom var jag tvungen att köpa kortet på nyckelring ifall ingen skulle tro mig:)

Imorron har jag ingen aning om vad jag ska göra men nånting hittas väl på och sen ska jag jobba på lördag.


Pussie <3




Jag och världens finaste mamma.


Bro

Snart kommer töntarna och hämtar mig och så beger vi oss till deras landiställe i bro.
Kommer förmodligen hem på tisdag,för på onsdag kommer det mer folk dit och då får inte lilla jag plats;) tihi.
Så nu ska jag fixa lite. Puss på era små stjärtar:)
<3

Lördag

Kom hem från en underbar vecka på grinda i fredags:) Då blev det till att gå till Hanna och Tilla, sen gick vi ner till solna c och kolla lite, sen hem till de och chilla och käka och sen hem och sova och upp idag och jobba...
Imorgon ska jag jobba igen, men sen på måndag kanske det blir att jag åker till hanna och tillas landställe i brooooo. ;)


Looviiiee <3  


Grinda

Kom hem från landet i fredgskväll, sen jobbade jag lördag, och efter jobbet gick la familia över till sandras familia och vi hade balkong-häng. Mysigt :)
Sen jobbade jag igår och på kvällen gick jag på promenad med hanna, tilla, ullis och david. Sen gick jag och hanna och tilla hem till de och kollade på matchen. Slutade med att jag sov där, och idag gick vi till solna c och chilla.

Nu ska jag och mamma åka till Grinda där moster m. familj är, samt lillskiten. Så ska vara där tills typ fredag för jag jobbar på lördag igen.

Ni får ha det underbart för det ska jag :)

Looviiieee <3

Ännu mer

Okej nu måste jag tycka ännu mera synd om mig. Idag när jag plockade jordgubbar hos morfar så bränner jag handen på en brännässla! *cry me a rvier föfa-aan*!

Tyck synd om mig nu...

Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och tycker synd om mig själv...Jag hostar så jag nästan spyr, jag flagnar över typ hela kroppen, exterma smärtor i magen pga den där jävla mensen fyfan vad jag hatar den, har typ gråtit tio gånger idag av smärta..och på allt det där så har jag blivit biten av något jävla djur så hela min högra överarm är alldelles svullen, hård och röd. Mah gaaad! Så jag tycker att jag får tycka lite synd om mig själv, och det tycker jag att ni också borde göra.

Men nu ska jag sno farmors värmekudde och sätta mig framför tvn.

Pussiee <3

Landet.

Är nu på landet hos kusinerna, har precis käkat lite grillat, mummsiie. Nu tittar alla på fotbollen, man kan väl säga att jag inte är världens mest intresserade av fotboll(bara om sverige är med,som de inte nu är...), men lite kul är det, så ska väl gå och kolla på den nu.
Kommer hem på fredga kväll typ om det inte blir tidigare, sen jobbar jag lördag o söndag.

Ha det bästiiee <3


vill tillbaka nu nu nu nu!


Kiiiista

Today drog jag till Kista och träffade Kajsa, Niclas o Peter. Vi käkade lunch och sen gick vi runt i lite affärer, träffade på sötisarna Josefin och Louise också. Efter lite affärtittande gick vi och åt glass och (niclas)pratade om bajs. Normalt.....Kajsa va äre för kille? Haha. 
Sen tog jag och Kajsa tuben hem, för hon måste packa till turkland som hon åker till imorgon, JAG VILL OCKSÅÅÅ!! 
Men jag får vara kvar här i svearike. Men imorgon åker jag till landet och det är ju nästan som utomlands, jag menar de pratar ju typ ett annat språk ;) haha.

Pusssiiie <3

I've got you

Idag efter jag kom hem från mina finaste Johanna och Matila var den första låten som kom upp på spotify  McFly – I've Got You
Den påminner mig alltid om hur fina de verkligen är och vilken extremjävla tur jag har, även fast jag tror det är ödet och inte slumpen som gör att vi hittat varandra.
De är de finaste i hela jävla världen. Och ja jag vet att jag skrivit fin och finaste massa gånger nu, men det är det perfekta ordet för de två, de är FINAST! Nu ska jag gå och fortsätta njuta av att ha två så fina tjejer så nära mitt hjärta.

Jag älskar er oändligt!


Titta bara..hur fina är inte dom?

The world would be a lonely place
Without the one that puts a smile on your face
So hold me 'til the sun burns out
I won't be lonely when I'm down

'Cause I've got you to make me feel stronger
When the days are rough and an hour seems much longer.


Hemmaaaa

Nu är jag hemma, eller kom hem inatt vid typ 4 till Arlanda, men det strulade lite med el bagage så vi fick vänta en stund, och sen äre ju en bit från arlanda till solna, så kom hem och gick och la mig vid typ klockan 6. så är liiiite trött idag.
Men det var iallfall uuuuuunderbart på Kreta. Åhhh vill tillbakaaaaaaa!!!!
Får se om jag orkar ladda upp lite bilder snart ;)

Pussss <3<3

Johanna elller Matilda om ni ser detta RING MIG!

RSS 2.0