Superwoman

Sitter på bussen påväg hem från träningen. Igår blev det först middag hemma hos Nicole som fyllde hela 18 år, grattis igen! Efter det lämnade jag och Nic alla som var för små och drog till lobby. Efter ett tag kom även Kajsa och vi två stanna kvar till halv fem tiden.
Riktigt härlig kväll!

Ikväll får vi se vad som händer, antingen blir det filmmys med Hedman eller matteplugg helt ensam... Imorgon blir det jobb!
Puss


You make me feel

Skön skoldag men enbart två lektioner, efter det blev det hem för att plugga. Vill ta studenten nu!! Imorgon blir det först skola sen hem en snabbis för att senare åka till kista och köpa present. På kvällen blir det middag hos Nikkan som fyller arton och sedan utgång. Precis så en fredag ska vara :) puss


00:19

Sådärja, nu har även jag hakat på trenden och är nu ägare till en vit iPhone 4s. Även resten av familjen passade på att köpa så nu gäller det att ta rätt på morgonen haha! Ligger i sängen och ska alldeles strax sova, ska bara utforska telefonen liiiite mer ;) puss


Big Love

Höll tal i skolan idag om rökning. Hoppas det gick bra, alla i klassen skrev omdömen om mitt tal. Vet inte ens om jag vill läsa de sen... 
Talet var den enda lektionen sen begav jag mig till sjukhuset och hälsa på bror som opererade bort blindtarmen inatt. Var där ett par timmar och det slutade med att han fick följa med hem! Sen blev det gymmet en snabbis med mammi. Nu börjar snart Big Brother, sen blir det sängen. X_baf42b24_large
puss

Watercolour

I lördags blev det en galen biltur med brudarna, galet läskigt. I söndags blev det jobb och idag en kort dag i skolan med matte, utvecklingssamtal och studentmöte. Efter skolan blev det direkt till träningen med bästa kidsen. Resten av dagen har varit lite konstig.. Ska skriva klart mitt tal nu och sen blir det sängen. Imorgon är det en kort skoldag. Puss 

Världens bästa storebror 

Stuck in her daydream

Igår efter skolan blev det SATS med Kajsa och Dipti, efter det promenerade vi hem till  Kajsa och lagade tacos. Kolla film och sen fortsatte vi på temat "träning" och dansade hela kvällen hemma hos Kajsa. Hahaha vi är riktigt sjuka!
Nu ska jag åka iväg på träning med bästa kidzen. Sen får vi se vad som händer ikväll men just nu verkar det som att det blir en myskväll! :))

Puss

Vet knappt ut eller in.

Oj oj oj, tiden går så fort. Har helt fullt upp hela tiden men allt från skolan, till träning och studentskivor. 
Igår var jag på Sandras skiva på Livingroom by collage. Det var riktigt kul men var tyvärr tvungen att gå ganska tidigt då jag skulle upp och skriva prov på morgonen.  Tog en taxi hem vid ett snåret, chauffören hickade konstat hela resan så jag passade på att plugga lite amerikansk politik. Effektiv tjej som kombinerar utgång med plugg! ;)
Idag efter skolan var jag och Kajsa och vaccinera oss mot livmoderhalscancer (fint ord). Tur att jag hade Kajsa med, hade börjat gråta om jag var ensam! Haha..
Efter det belönade jag mig med att köpa min studentklänning(!!! äääälskar den!) och ta en snabbfika med Kajsa!:)

Nu blire plugg sen ska jag försöka dra mig ner till gymmet.  Pusss

The hunter

Helgen har varit lugn och skön, fredags bjöd på hemmamys och på lördagen blev det middag på O'learys och melodifestivalen. Nu är även skolan igång som vanligt igen efter förra veckans projektvecka. Igår var det tid för årets första studentskiva. Rudbecks Whiteskiva på Pure, riktigt trevlig kväll. Bra tajming att vi var lediga från skolan idag också, så idag har jag tagit sovmorgon, pluggat och bara slappat.
Puss

A wise girl kisses but doesn't love, listen but doesn't belive and leaves before she's left


Ingenting står över mig



Hela havet stormar men jag blir inte sjösjuk

Har haft en hel underbar vecka i Åre som bjudit på allt ifrån härlig skidåkning till roliga utgångar. Man blir för tusan aaaaldrig besviken på Åre.
Igår var det en kort skoldag, enbart en genomgång av processskrivningen av projektarbetet, som ska vara inne imorgon, waaah panik!
Vi fick även hämta ut våra studentmössor igår i skolan. Nu är det banne mig inte långt kvar, 1 Juni då smääälleeer dettt :D
Puss

RSS 2.0