Orkar inte väntaaaaa!

Helt sjukt, har varit många födelsedagar nu, speciellt 18 åringar. Och nu slog det mig att jag är fan nästa på tur i tjejgänget. 20 Augusti kom nuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Can't fight this feeling

Har haft en supertrevlig kväll med Rebbe och Mischa. Vi åt middag på Sjökorgen Pampas Marina. Huuur mysigt som helst, härligt väder, god mat och trevligt sällskap, kan inte bli bättre:)
En bild på mig och snygg-rebbs från ikväll!
I väntan på att solen ska gå upp( så att jag kan gå och lägga mig, ensam och mörkrädd tjej) ska jag kolla på O.C
Puss finisar!

Midsommar

Kombinerade midsommar och 18-årsfirande av Madeleine och Mischa på Furusund. Visar hur det var i bilder som mischa tagit ;)
Maddie-paddie och jag!
vi hittade får jaaooo!
Neaaaar, faaaaaaaaaar, whereeeeeeever you aaaare!
Snyggaste 18 åringen!
Jag kände mig som hemma....
Galningarna badade!
bara för att vi är råbra på att dansa.
Världens bästa TB <3
Jag ägde på basket, just so u know.
Som sagt. grym.
Ännu mer bad.
Det var en liten sneakpeak på min midsommar, puss!

Sommar-fucking-lov


Jag vill dansa på stranden, jag vill sitta ute i parker med underbara människor ända tills solen går upp, jag vill gå på nattpromenader, jag vill springa runt i regnet, jag vill sitta inne och titta på film även fast det är fint väder, jag vill sitta vid vattnet och spela gitarr, jag vill gå runt i skogen, jag vill ha dig.
Sommarlov here we go.

10 juni 2011

Idag tog treorna på skolan studenten, var så himla kul att se alla springa ut, började nästan gråta för att alla såg så lyckliga ut! haha känslig var ordet.
Självklart hoppade jag och brudarna upp på ett av flaken. Sååå himla kul, jag längtar bara till nästa år, då är det VI som tar studentetn, då är det VÅRT flak och det är VI som ska sjunga" för vi har tagit studentetn fyfan va vi e bra!"
LÄNGTAR SÅ JAG DÖÖÖR!
Efter flaket var vi så dränkta i öl så att det var ett skämt, så drog till fontänen vid karlaplan och försökte få bort det mesta, de slutade bara i mer stank. När jag kom hem till duschen kändes det som om all smuts jag någonsin haft på kroppen försvann!
Nu ska jag fixa de sista och sen bär det av till Kajsa som fyller 18 fucking år!!! Grattis grattis grattis!!! Vi får se omd et händer något mer ikväll, ska jobba imorgon så det blir inte alltför sent ;) 

jar of hearts

Mmm fiiin låt.

Dag 10 - Ett favoritminne från 2010.

Alla stunder tillsammans med världens bästa brudar.

Dag 9 - En bild på ett bra minne.


När vi (de coola i laget) tog en tripp genom halva newcastle enbart för att se och stunta på "beachen".

Indestructible

Dagen bestod av en lektion. Sen till banken en snabbis och sen hem och klistra fast fingrarna vid datorn. Plugga asså, inte kul, inte kul, inte kul. någonstans.
Meeeen ikväll är det sista träningen med finaste demons, OM jag kommer sakna de!
Men nu ska jag fortsätta skriva om övergödningen i östersjön OCH marknadsföring OCH sätta diagnos på den psykiskt sjuke henrik OCH skriva om näringsväven i haga parken! KUUUUUUUUUUUUUUUUL!jag vill ta studenten bara ett år kvar yippiiiie

RSS 2.0