Mhm

nu sitter jag och kollar på top model . igår höndeinget speciellt , skolan var bajstråkig . efter skolan gick jag hannaoch tilla hem till de vi kolla på top model fyra eller vare va , sen hem och plugga . idag var skolan samma , bajstråkig. efter skolan gick jag matilda och annhita till annas place vi kolla påridgrejjor och plugga spanska sen hem käka sitta vid datorn och plugga , aa och nu sitter jag ju framför tvn . hare <3
malicia

Mikael Gren- Köpte Coca Cola



Hahaha han är så lik andreas hahah :) hahah hahah

Hösten Kryper Närmare

Idag vaknade jag runt 12 riktigt skönt  kolla på film SATC samt käka frulle. Sen gick jag till sandra vi satt vid datorn och kolla på disney chanel :) Sen bestämmde vi oss för att ta en liten promenad med sandra underbara kamera vi tog lite wannabe bilder i det fina höstvädret , bilderna kommer senare. Vet inte riktikgt vad jag ska göra ikväll blir nog nån rulle ller datorn alltid lika trevligt :)
Ha en trevlig Saturdaynight :)
Malicia


Thank God It's Friday

Fredag igen , gud så könt det är ! skolan var helt okej på idrotten spelade vi brännboll haha vi ägde det andra laget , de träffade inte bollen en enda gång haha . okej slut på mobbningen . efter skolan gick jag sandra becca och ellen till solna c , gick sedan till pianot och sedan till solna igen sen tog jag och sandra bussen hem satte mig vid datorn och sen nyss åt jag mat :) försöker få tag på becca då vi kanske ska dit men jag vet inte annars blir det väl till att kolla på nån loser film , ha en trevlig fredagskäll !

Malicia

Orientering

Som sagt idag hade vi orienteringsdag . jag och sandra " sprang" vi gick mest faktiskt fast ganska fort , hitta alla kontroller smärtfritt. men det jag är mest stolt över är att vi inte gick vilse , stephanie och vendela gjorde det men det visade sig att de va precis bredvid målet . men mmen efet det satt jag sandra emma oskar hannes morgan och sebbe och chillade lite , då kom Jonas och frågade om det var nån som ville springa och ta bort Sjuans tre sista kontroller , först gick emma morgan sebbe och oskar , men när de hade ått ändrade jag och hannes oss så vi sprang ifatt de , sen gick vi och tog in de kontroller det blev en del fällningar och puttningar ner på bilvägen där kan man säga haha plus att jag fick in en  mejsel i halsen av morgan så nu har jag ett stort fint rivsår på halsen , Tack :) efter det väntade vi på vendela och stepg vi vänta i typ två timmar aja sen buss till slussen bakom mig och clarice satt det en kvinna med en sånnhär liten hund , Hannes verkade tro att det var en katt för han satt o väste Kisskisskisskiss  men men hunden gick till honom så, lite katt vare väl i den hunden. sen på tunnelbana blev det typ värsta bråket mella massa tjejer och en gubbe hahah  han sa att nån hade tryckt på nödstoppknappen i rulltrappan fast det va en annan :) Men nu ska jag cilla är segare än en seg sengångare så ska nog kolla på en rulle eller nåt. Hare !
Malicia

Just An Ordinary Day

Vanlig dag idag , vaknade 07.58 började 08.15 ooups klädde på mig och käka frulle sen slängde jag mig på cykeln och rullade det förtaste jag kunde ner för backen . kom dock 17 minuter för sent . På eftermiddagen åkte vi in till stan tilsammans med 7B2 vi kollade på nån utställning i kungsträdgården . sen tillbaka till skolan för spanska . efter skolan gick jag hem...Skolfotot hade kommit :) fast jag blev inte bra på varken klass eller enskilda fotot :/ menmen livet går vidare nu ska jag plugga No
see ya
Malicia

Klass 9B



Detta är då min klass , den är sämst ! nee jag skojja bara det är nog den bästa klassen som finns :) vissa stunder med er är så hemska så man bara önskar att alla borde gå och dö , en del helt störda , en del så sjuka så man bara garvar och håller på att kissa på sig , men de flesta stunder med er är UNDERBARA!
Vad som än händer kommer jag aldrig att glömma klass 9B !
Malicia

Zara Larsson-The Greatest Love Of All



Jag tror att jag har lagt in den här låten förrut men asså antingen är det kallt i detta rummet elelr så sjunger hon sjukt bra , för jag har små knoppar över hela armarna ryggen och huvudet. Alltså jag förstår inte riktigt när folk säger att man får gåshud när man hör någn fin röst sjunga eller nån avker dikt eller så , men efter man har hört detta då förstår man att det är mer än mörjligt ! jag knarkar denna låt och det har jag gjort ända sedan jag hörde den fösrt gången typ ett år sen.Och alla som var med när vi kolla på finalen vet hur bra jag tycker att hon är och hur glad jag blev när hon vann :)
 Btw har jag Zara AUTOGRAF mohahah suck on that !
Okej det låter som att jag är typ 10 år ( min röst gör det  ioförsig , iallafall i telefon Gisssa hur många gänger min lillebrorsaskompisar ringt hit och undrat om vi ska gå ut och spela fottboll XD ) men det är jag iallafall inte , men nu ska jag nog sätta på en härlig komedirulle
Malicia

Agnes VS Leona

Agnes Carlsson- On And On


Leona Lewis -Forgive Me


Är det bra jag som tycker att dessa unga kvinnor är lika , Både till uttseendet rösten och låtar ? om det är n¨¨n som tkr likadant kan den väl lämna en liten kommentar ?
Malicia

The future is coming on

(rubriken har inget med inlägget att göra )
Idag efter skolan gick jag hem och städade , kul va ? sen åkte jag och spelade piano det gick bra . när jag kom hem ringde Hanna och fråga om jag ville komma och käka pizza och kola film , visst är man på så efter nån timma hemma gick jag till hanna och tilla vi kollade på ella den förtrollade , den var helt okej lite halv töntig men men , sen buss hem nu ska jag nog kolla på nån annan film , hare bäst !
Malicia

Year 3000- Jonas brothers



I've been to the year 3000
Not much has changed but they lived underwater
And your great-great-great grandaughter
Is doing fine

är inget stort jb fan men jag gillar den här låten den är så sjukt skön och den är typ det enda jag lyssnar på nu , enjoy

Malicia

Ursvik

Idag var jag hanna anna och tilla  och hannes sebbe och fredrici ursvik med småbarnen det var lite kul :) efter et gick jag hanna anna och tilla hem till anna käka gorby och åkte in itll gammla stan där var vi med på en demonstration mot att de ska skicka hem Tania till Iran . Det var folk där som pratade och sen vicg vi i sånthär tåg till nå ställe och lämnade en namn lista med typ 1300 namn . efter det drog jag och Sofie till taco bar och käkade , sen åkte vi till Rådhuset till sofies mammas resturang Yummy Yummy vi hämtade mat till sofies lillsis sen åkte vi hem väl hemma ås städade jag rummet och gick in på datan nu ska jag dyka ner i frysen och hämta min underbara bena nad jerry glass ( fish food ofc) för at sedan hoppa ner i min underrbara sackosäck och kolla på top model .
Malicia

glass,skratt och kortspel

hade två håltimmar idag , en på morgonen sp jag kunde sova extra länge :) och sen sista lektionen men jag stanna och gick tilld en andra spanska gruppen och ägde ut jonas  och oskar på musiktävling :) efter skolan gick jag anna hanna och tilla till solna , vi handlade lite och sen gick jag hanna och tilla hem till de och käkade ben and jerrys satt vi datorn och sen spelade vi kort och lyssnade på musik vi hade sjukt kul vi kom på snyggaste dans till galnaste låten som vi ska lära småbarnen imorron när vi ska åka med de till ursvik . tog bussen hem , kom hem käka pizza och kollade på Top model . men nu ska jag kolla på legally blonde
Malicia


Träning

Idag vare träing , jag var sjuk :( asså det måste vara nåt fel på mig jag har varit sjuk i typ 3 veckro ...aja pappa ska ringa doktorn imorron . Imorgon är det skola igen . på tiddag kanske jag anna hanna och tilla vara med på småbarnens idrottsdag :9 men nu ska jag nog gå och vila och kola på en film elelr nåt
Malicia

Tears In Heaven- Eroc Clapton

 
Den här låten är så sjukt bra och tack vare emma och hennes tjat om declan osm har gjort en cover på den här så har jag den på hjärnan hela tiden , men nu ska jag göra mig iordning ska snart på träning , btw min tårta blev super god :)
Malicia

Grattis Mamma och Adam

Idag fyller världens bäst mamma och Adam år ! Grattis på er :) Idg gick vu rint brunnsviken, det var sådär . INte så jobbigt hade lite sådär halvtråkigt ibland och sen känner man sig som värsta elaka kärringen när man måste säga till en del att det måste gå fortare hela tiden , de verkae inte fatta att ju fortare vi kom fram ju fortare fick vi åka hem . men men dagen blev ändå lyckad. efter det åkte jag hanna tilla och anna til solna , köpte present itll mamma och käka pommes på korvingvar. sen gick vi hem till hanna och till , men efter ett tag skulle de ha gäster och anna behövde spy s¨¨ anna gick hem till sitt och jag till mitt , nä jag kom hem gick jag ner direkt till solna för att hämta ett paket och köpa tårt ingridienser. jag har faktidkt bakat tårta iddag , den bestod av:
2 Marrängbottnar
2 Dl grädde
1mosad banan
1 liter jordgubbar
1 marabou choklad kaka
man vispar grädden sen har man halva grädden på det på första botten sen har man på mosad banan på det , sen den andra botten som blirr toppen grädda på det och sen jordgubbar och choklad , har inte smakat den än så jag vet inye om den rä god men skriver ikväll ifall jag spydde eller inte
Malicia

Broderi helt enkelt

Idag fick vi tillbaka våra No prov jag fick G inte så kul men med tanke på att jag inte pluggat sådär jättebra så var det ju helt ok . Efter skolan gick vi hem till Ullis ocg hade lite syslöjd eller asså på syslöjden så broderar vi så vi gick hem till Uliis och Brodera helt enkelt , sen gick alla hem så jag gick och mötte mamma ( som förresten fylelr år imorron GRATTIS!!) vi handlade lite . sen städade jag rummet och nu ska jag äta . imorogn ska vi gå runt brunnsviken, vi i 9 an ska var gruppledare :S jag är nervös jag är ju typ kortare än 6 orna :/
Malicia

Träning

Idag var det träning på schemat , mobilens alarm gick igång 09.00, jag gick upp lädde på mig osv . sen gick jag till tunnelbana efter frulle med familjen . hoppa på tåget och möte my och nicole , träningen började 11.45 så vi va lite tidiga , men bättre än  för sent som förra gången . träningen gick super . sen kom mamma pappa och skiten och hämta mig , vi gick till en resturang och käka , det var typ turkiskt eller något , men supergott var det iallafall ! HAr precis kollat klart på Spiderwick , den var helt okej , lite sådär halvtöntig , mn bra.
Juste Igår kväll va vi hemma hos sandra och kollade  på film och käka pizza . Adam kände sig lite utanför och hade inte tv4 + på sin tv så vi satte in webbcameran och så kunde han osså se filmen .
Malicia

Disturbia-Rihanna


Bum bum be dum bum bum be dum bum

Är det bara jag som går runt och sjunger dena mening hela tiden , och då menar jag hela tiden !
Låten tkr jag är helt okej , men lite knasig är den nog , men men gillar man bum bum be dum bum bum be dum bum så gör man !
Malicia

Livet leker


Matilda

Matilda är sjuk och livet suger just nu ! jag önskar bara att allting inte var så komplicerat , allting är bara skit just nu. 
Jag känner också en sjuk saknad av en annan person som jag bara önskar var här just nu som jag kunde sitta och prata med hur länge som helst tills allt blir bra , men en sak är säker , det kommer aldrig hända ! 
förlåt för värsta Emoinlägget , men ibland måste man vara sån också !
 
Jag och världens bästa matilda !

Malicia

RSS 2.0