Ny telfooooon

Fick med mig en rätt rolig grejj från bromma blocks. En ty telefon :D
En HTC wildifre, den är myyyyysig, men det är svårt att vänja sig vid touch, men det kommer väl :)


(Färgen är snyggare IRL, den är inte så vinröd som den är på bilden ;P)

Bromma Blocks

Blev en galet lugn hemmakväll igår, kollade på tv och film med familjen, mysigt :)

Idag ska jag och familjen ta en tur till nya Bromma Blocks och kolla inte läget där, får se om jag får med mig något roligt hem.

Puss


I wish you were here tonight

Idag vare jobbet som gällde, gick bra bra bra:) Sen åkte jag och pappsen direkt och kollade på Fredrics fotbollsmatch, hihihi super spännande först, men sen blev det mål på mål. Och det slutade med en vinst med 4-1 scooooore!

Ikväll blir hemmamys med familjen. Imorgon ska jag slappa galet, men ska nog plugga lite också.

Lägger in lite bilder från igår, snodde de fårn veronica ;)


fina fina 9B!


Haha emma söööt!


Jag, Morgan och Veronica :D


Micke, Hannes och något äckel..


Ellen, Hanna, Ulrika, Matilda och Rebecca :)

Emma och Sebbiiii :)


Hahah aasssååå andreas jag DÖR!


Och som sagt, så avlsutades kvällen på MAX. Frrrrrrrräscht!


Pusss

9B

Igår kväll vare klassåterträff med min gamla klass. Såååååååå mysigt! Åhh har saknat alla jättemycket insåg jag igår!

Vi började iallfall på nakenberget, vi var där ganska länge sen kom det massa annat random folk så vi drog vidare mot pampas, vi kom halvvägs. Haha, sen va vi däär lite men sen gick vi hem till Micke. Slappade där ett tag sen gick vi till MAX och åt hahaha.

Nu har jag slitit mig upp och sängen och kom nyss ut ur duschen. Idag ska jag jobba. kuuuuuuuuuuuuuuul!

Ikväll vet jag inte vad som händer, men nånting blire ju;)

Pusssss

webbdesign

sitter i skolan och har webbdesign, kul kul. Jag och kajsa äääääääger!

Ikväll blir förmodligen klassåterträff, MYYYYYYS!

Har inte så mycket och blogga om just nu, kommer tillbaka när livet rullar bättre ;)

Pussss

tiiiiisdag

Idag vare en lååång skoldag, men närmare hundra lektioner.
Hade skolfoto, och inget var som det brukar, jag fick stå längst bak i mitten ( brukar alltid få sitta längstfram i mitten) och porträttfotona var halkroppsfoton. Asså man stog upp och fotot var över hela överkroppen. Haha posa som fa-an. Hahaha neerå, men vi får se hur det blir.
Nu ikväll åkte jag mamma och Eric till Ikea(uschii) och handla lite grejer till Eric. Bl.a små skålar för Eric var så trött på att hans frukost skålar tpg upp all plats i diskamaskinen, ehh lat? någon? JA!
Sen vare hem kolla på Idol och plugga.
Men nu ska jag slagga för jag håller på att dööööö av trötthet. Och det blir ju inte bättre av att jag börjar 08.20 -.-
Men kan trösta mig med att någon går upp tidigare än mig och det är kajsa för hon ska till Tandläkare klockan 07.20.Haha stackarn!
Såå nu blire sängen PUSS



I don't wanna fight this kind of war

Ídag vare back to school. Dagen var helt okej och gick relativt fort. Sen vare bara hem och ställa om för träning.
NU är jag hemma trött som ett djur, ska duscha och lite mer sen ska jag nog sova.
Imrogon äre big happening i skolan! haha neejmen det är skolfoto haha.

Men nu ska jag duscha.

Puss

Jay Sean – War


Blått (y)

Valet gick ju super, förutom en liiiiiiten(läs:STOR) grej, vad faaaaan tänker männsikor med när de röstar på Sverige demokraterna?!?!?!?!? Jävla FITTA! vad arg jag är!

Nu får man ju bara hoppas att miljöpartiet går ihop med alliansen så att det blir en majoritetsregering, om inte.. OH MY GOD!

Skönt dock att kvinnan som pratar från magen( syftar på hennes tal) inte ska styra sverige..DÅ hade jag fan flytt landet!

God Natt!!!!


lööördag

Igår vare ju som sagt stephanies place som gällde. Galet trevligt ;)
Idag vare träning, kul kul.
Hade lite smått planerat kvällen, men de planerna har skitit sig totalt, sååå här sitter jag frusen och ensam..en...lördag...
Finns väl inte så mycket annat att göra än att sätta på en deppfilm och deppa lite..
Pusshej hoppas du har roligare än mig!
Hittade en snygg hatt!Eller...?

Seize The Day

idag vare en ganska skön skoldag, hade dessutom skolval, hihi så nu har jag gjort min(onödiga) röst hörd;)
Ska alldelles strax bege mig mot t-banan till Stephanie som fyllde år i tisdag, niiice.
Sitter och taggar till med denna låt.
HOFFMAESTRO – Seize The Day
Pusshej!

light up!

Sitter just nu och tittar på vakna med the voice och försöker vakna till lite. Haha det går inte så bra, och nu började de prata om kaviar och banan tillsammans. EUUuuuw!

Idag blir skolan sen hem och pluggaaaa.

Pusss

Tiiiisdag

Sitter och tittar på idol just nu. Ensam...helt ensam! synd om mig:(
Idag vare skola. Eller? hade en lektion som slutade 11 sen hade jag hål till 15.20 HAHAHA. istället för att åka hem och skita i sista lektionen satt jag Kajsa, Madde och Dipti i en datasal i skolan framför facebook. I FYRA TIMMAR.
så kul kan man ha. hahaha.

Sen hem och "plugga" haha neerå, men jag försökte göra klart filmrecensionen, gick helt okej men är fortfarande inte klar.




Men ska jag fortsätta titta på idol..ensam...


Pussss

So do you

jobbet idag gick supääär, kaschiiiiiing! När jag kom hem vare bara invänta efterlängtad food, det blev thaiiiii.
Nu sitter jag och bara nördar framför dator, men gick in på tv.nu och såg att mamma mia börjar nu, kanske ska se på den, det var ju ett tag sen man såg den.

Puss


Vakert!
HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

jobb jobb jobb

Idag blev det jobb hela dagen, kom hem och var helt slut. Har bara chillat hela kvällen. Ska snart lägga mig i sängen och sova, för imorgon är det jobb igen. Heiii NO LIFE!

Men innan jag ska sova ska jag titta på detta klipp ett par hundra gånger till.
HUR bra är inte han? Han är såå gullig dessutom, han får gotländska att bli sååååå hett!



Asså typ gift dig med miiiiig!!!!!! DÖÖÖÖR!

Hoff"fucking"maestro!

Som rubriken säger så var hoffmaestros uppträdande på grönan min fredagsunderhållning.
Jag och Kajsa åkte direkt från skolan och käka och sen vidare till gröna lund, man kan väl säga att trängseln började redan på spårvagnen, vi stog som packade sillar. Snacka om befrielse när vi gick av!

Sen vare bara att ställa sig i den 20 mil långa kön. Haha. Fast ibland ska man ju ha tur också, så vi hittar en annan skitkort kö som man bara kunde stå i om man skulle betala cash, vilket vi skulle, så vi kom in på grönan på typ fem minuter.

Sen gick vi runt där och chilla ett tag. Tillslut träffade vi på bröderna Ehrenpil, va med de lite, sen gick vi och ställde oss närmare scenen. Vi stog mot en vägg och hade hyffsat bra med space. Men sen vare störda människor som hoppa upp på taket över. Vi vill inte bli mos ifall de skulle rasa ner så vi bestämde oss för att flytta på oss...Dålig ide säger jag bara, det blev knuff och puff, en armbåge hit en väskryckning dit. Och tillslut blev vi helt fast i folkmassan klämda mellan massa människor och ett träd, skönt? Nej. Panik? JA!

Men tillslut så lyckades vi klämma oss loss. Sen gick vi runt och chilla, och bara lyssna på musiiken. De var gaaaaaalet bra live!
Hade ganska stora förväntingar på deras liveframträdande och de levde verkligen upp till de.(Y)

Men nu ska jag förmodligen avsluta kvällen med att titta på stockholm boogie, bara för att fortsätta på hoffe spåret liksom. Sen blire sängen tidigt för imorgon äre jobb på schemat.

Pussss

Grattis världens bästa mamma!


Du är så fin mamma, vad vore jag utan dig?

Tisdag

Har inte så mycket att skirva. Var i skolan sen hem. Hahah!
Såååååå istället slänger jag in en liten bild på träningen i lördags :)
Hihihihihih3h3h3hh3h

wait for me

NU sitter jag nyduschad och dödstrött framför datorn och ska strax sätta på ett avsnitt at paradise hotel danmark. Och JA jag vet att jag är efter, och JA jag vet vem som vinner, men vafan har man inget bättre för sig kan man lika gärna kolla på lite fulla danskar som bråkar och knullar i tv HAHAHA! I loooooooove förnedringstv :D

Puss på armbågen




Lawson


Asså hur braaa är inte de häääääär?!?!?! dessutom bästa låten de gör cover på :)

Mååååndag

Sitter hemma och väntar på att åka till träningen. Today hare inte hänt så mycket, elelr största händelsen var väl att jag och Kajsa såg björn gustavsson i Solna C. Haha kajsa ba " Malin kolla björn gustavsson" och slog på mig, och vi tycket det var konstigt att han kollade på oss. HAHAHA.

Men now ska jag packa för träningen.

Puss på lillfingret!

Tjejmilen

Idag jobbade jag på tjejmilen med typ halva dynamites. Vi hade som vanligt hand om garderoberna, ganska jobbigt, men endå okej när man väl får upp tempot:)
Sen åkte jag hem chilla galet och gick upp och kolla hur långt bror min kommit med lägenheten, det börjar ta sig ska jag säga ;)
Nu sitter jag och pluggar spaniiiish. Tråkigt men måste göras.
Imorgon blir först skola sen träning. Good daaay!
Pussii
Jay Sean – War

Bilder

Resan började redan på buss 69...
Snyggingar!
Åhh ni är så fiina kajsa och michelle! Kärlek till er två!
Sötis Emma och jag
Sara Michelle o jag
Adam drägg. Kajsa snygg!
feassst
Pluttisarna Felicia o Michelle
Asså Kajsa sluta vara så snyyygg!!!!
Jag och finaste finaste finaste Kajsa!

One night in Furusund

Igår åkte vi direkt från skolan till Furusund. Haha snacka om att vi hade otur i början! Först är det fetaste äcklet på t-banan, sen äre typ fult på bussen som vi skulle åka i en timme. Så jag, Mischa och Madde satte oss i mittgången, haha och bakom oss var det en störd hund som spottade på oss. Efter en lång bussfärd är vi framme i norrtälje där vi ska byta buss, när vi komemr fram har vi tio minuter på oss och då ska hela sällskapet på sexton pers in på Ica och köpa middag i form av micromat.
Men men vi hann med bussen. Annars hade vi fått vänta i en timma och 45 minuter! När vi kom fram upptäcker vi att Michelles "sommarstuga" är stort som ett jävla slott. Haha neerå men det var definitivt större än vad jag trodde. Sen började kvällen kan man väl säga.
Det var supermysigt och underbart folk. Vill definitivt göra om det!
En till grej som var ganska rolig var att Mischas hus spökade, asså galet. Det var dörrar som öppna sig, lampor som släcktes, Adam såg en person som sekunden efter var borta. Lite läskigt vare men men ;)
Och när man vet att det spökar i huset. blir man ju lagom rädd när Adam och Sara står på balkongen utanför rummet vi sov i! Fyfan trodde jag skulle dö! Dessutom snackade sovsällskapet i sömnen haha!
vaknade upp till sol i ögonen då Adam lyckades ta sönder rullgardinen i samband med balkongvandringen.
Gick ner och kolla och typ alla var vakna. Vi satte oss på bryggan och chilla. sen vare bara att packa och bege sig till bussen. Åkte sedan två timmar hem igen. Åkte direkt till träningen som gick super!!
Var nyss i bror mins nya lya och fixa liiiitee. Åhh äntligen ska han flytta ut!!Hallllujaah
Ska se på en film nu tror jag, ska lägga mig tidigt för ska upp och jopbba imrogon. wihooo!
Go natti :)

Need 2 sleep

Träningen gick super, åhh känner på mig att detta år ett bra cheerår :)

Ska alldelles snart bädda ner mig i sänge och få min skönhetssömn, bävar dock för att vaka då jag lär ha grym träningvärk efter all styrka på slutet av träningen. Men det är bara skönt.

Direkt efter skolan drar jag och några från klassen plus några andra ut till Michelles landställe i furusund. Kommer bli mysigt, sover där och åker hem på lördag förmiddag för har träning klockan treeee.

Får se om jag hör av min imorgon.

Puss <3

With my fingers in your hair

fråga mig inte om rubriken, lyssnar på "my firts kiss" kan var därför...

Idag var som alla andra dagar, skola. Dagen gick ganska fort, efter skolan åkte jag och Kajsa till solna C och inhandla lite smått och gott.
När vi är påväg till Åhlens kom det fram en tjej till oss och sa att hon kom från vakna med teh voice och att de hade filmat med jacob öhkvist(?) tidigare, och nu behövde de oss att film när vi stog och "kolla" på honom när han gick förbi:P haha kajsa ville inte först men jag lyckades övertala henne, haha vem vill inte skämma ut sig i tv liksom? HAHAHA. Så där stog vi, skitkassa, och fick ta tagning efter tagning medans folk gick förbi och trodde att vi var typ efterblivna. Men men det gäller att bjuda på sig själva. Men jag lovar att de inte ens kommer ta med oss i klippet haha. Men om ni vill får ni ju hålla utkik efer mig och Kajsa i vakna med the voice. HAHAHA.

Nu sitter jag här och ska strax bege mig till träning, Wiiiie :D

Skriver när jag kommer hem 

Puss på snowpen

To help us grow.

Today vare skolan på schemat. Dagen började ju underbart, kajsa lyckas låsa in sina nycklar i sitt skåp. Vi hittade ingen som kunde knippsa upp det, så jag fick vara Kajsa hjälte idag och hjälpa henne med dittan och dattan. Allt för dig gummsiii:)

Efter att jag sett till att Kajsa kom hem, gick ut med hunden och fick pengar av moi, så åkte jag hem. Har inte gjort ett jävla skit sen dess.

Imorgon äre skola och sen tränig, yippiiii :)

Nu ska jag gå och hitta något att göra

Later!

Amanda Seyfried – Little House

Mmm underbar låt från min nya favvofilm, Dear John. :D

RSS 2.0