back again

Bloggen har varit paj ett tag, men nu verkar den fungera som den ska. Inget intressant har hänt, mitt liv är asstråkgit! SKÄÄMR massor har hänt, men orkar inte berätta!
Idag var det RM genrep och på Fredag åker vi till Malmö för att tävla.
Bästa sporten. Bäsa föreningen. Bästa Laget. Bästa tränarna. Nu Kör vi!

Dag 8 - Ditt favorit klädesplagg just ju.

Mina springbyxor, har på mig de 24/7. Eller okej inte i skolan, men så fort jag kommer hem åkder dessa på! Sen är de ju självklart alltid med på träningarna! Älskar de, såååå sköna!

Dag 7 - Några bilder på dig och dina vänner.


I wish you could see yourself through my eyes.

Igårkväll blev det tjejmys hemma hos Madde tillsammans med henne, Rebbe och Fille. Vi käka middag och snacka om allt möjligt. Var dock tvungen att dra ganska tidigt eftersom jag jobba idag. Jobbet gick bra, dessutom var det utförsäljning på modecenter som ligger precis brevid. Fick en väska och halsband med mig hem, NÄIZ!
Ikvälll för vi se vad som händer, men imorgon blir det jobb igen. Yippiiie!
Puss på örsnibben!

True bitch!

Tumblr_lksif5mvug1qjrfh6o1_500_large

Dag 6 - Berätta lite om ditt liv.

Detta var en lätt rubrik...ska försöka säga något inte alltför ointresant.
Jag föddes i östergötland, en bit utanför valdemarsvik. Där levde jag livet på landet enda fram tills vi flytta upp till stan när jag var ca 4 år. Har bott på samma ställe sen dess. När jag var liten var jag en blyg liten flicka, nu är det nästan tvärtom. Min familj består av mamma, pappa, storebror och lillebror. Typ den bästa familjen man kan ha!
På dagarna går jag i skolan, kuuul! Tre dagar i veckan tränar jag cheerleading(som jag gjort i snart 6 år). Jag är även tränare till ett lag 3 gånger i veckan. På helgerna jobbar jag med hemlig verksamhet. Nejdå, jag jobbar i butik. Sen har jag mina underbara vänner som även dem brukar få lite kvalletid med mig på helgerna. "vad skulle jag vara utan de och bla bla bla..."
Äsch orkar inte mer, om ni vill veta något (vilket ingen vill) så finns ju alltid kommentarsfältet.
Slick på kinden!

Dag 5 - Mina drömmar.

Drömmar är ett krångligt ord, att skilja på drömmar och mål för mig är väldigt svårt. Det är samma sak. För drömmar är inte omöjliga, man kan alltså kalla de för mål. Och just nu är mina drömmar och mål att lyckas med allt jag ger mig in på.
Tumblr_lixru1vjqk1qgnc82o1_500_large
(www.weheartit.com)

Dag 4 - En bild på vad du har för kläder just idag.

Idag har jag på mig jeans och denna extremt unika tröja, som är handgjord och skräddarsydd, ingen annan har en sån, bara jag!
(myt, den är från Gina och alla har typ en sån)
Skitsnygg outfit, vem vet detta kanske blir nästa modeblogg? Jag ska nog satsa på det!

Dag 3 - 10 sanningar om dig själv.

1. Jag HATAR att förlora.
2. Jag vill inte bli vuxen.
3. Jag är lite av en pojkflicka. Fast mest flickig kanske..
4. Jag litar alltid på fel personer.
5. Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på musik och börja dansa och sjunga
6. Jag gråter ofta för småsaker
7. Jag har ingen aning om va jag vill göra när jag blir "stor"
8. Jag älskar att shoppa ensam
9. Jag är en riktig nattmänniska.
10. Jag har en fet motherfucking crush just nu!
K. bry.

Dag 2 - Parfymer som jag använder.


Dag 1 - En bild på dig själv, och 5 saker du gillar


Mig själv, mina gitarrer, cheerleading, att ligga kvar i sängen på morgonen och pirret i magen när man lyfter med ett flyplan.

För att hjälpa mig själv att bli bättre på att uppdatera heheh

Dag 1 - En bild på dig själv, och 5 saker du gillar.
Dag 2 - Parfymer som jag använder.
Dag 3 - 10 sanningar om dig själv.
Dag 4 - En bild på vad du har för kläder just idag.
Dag 5 - Mina drömmar.
Dag 6 - Berätta lite om ditt liv.
Dag 7 - Några bilder på dig och dina vänner.
Dag 8 - Ditt favorit klädesplagg just ju.
Dag 9 - En bild på ett bra minne.
Dag 10 - Ett favoritminne från 2010.
Dag 11 - En förebild.
Dag 12 - Bilder på ditt rum.
Dag 13 - En favorit låt.
Dag 14 - I din handväska.
Dag 15 - Dina rädslor.
Dag 16 - En gammal bild av dig.
Dag 17 - En favorit film.
Dag 18 - Varför du startade din blogg.
Dag 19 - En bild som gör dig glad.
Dag 20 - Minst 2 bilder från förra året.
Dag 21 - Berätta vad du helst gör på helgerna.
Dag 22 - Något pinsamt du gjort.
Dag 23 - Tre plagg du ofta bär.
Dag 24 - Vad du har gjort idag, och hur dagen har varit.
Dag 25 - Vad ska du göra 2011?
Dag 26 - Det du önskar dig mest av allt.
Dag 27 - Din tro.
Dag 28 - Mål du har detta år.
Dag 29 - Ett ögonblick.
Dag 30 - En bild på en person du saknar.

RSS 2.0