Lagnö!

Idag åker jag med laget till lagnö för ett ( förhoppningsvis) underbart träningsläger. Håller på att packa det sista nu. Allting ska med :)
Igår var jag hos Kajsa tillsammans med Pontus o Michelle.Vi kollade på reststop 2. Jag tyckte den var bättre än 1:an men det tyckte ingen annan-.-
Nu är det ju sportlov. det känns så himla skönt. Ska bara slappa gaaalet. Drar förmodligen till landet några dagar då världens bästa morfar fyller år:)
Men ha en underbar helg, för det kommer jag!
Kärlek.

Roligt!

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svara på frågan


Jag slumpar alla, lovar!

1. Hur mår du idag?

I dont wanna be
2. Kommer du komma långt i livet?
With You
3. Hur ser dina vänner dig?
Your Song
4. Kommer du gifta dig?
Apologize
5. Vad är ditt livs themesong?
Hope and Glory
6. Vad är ditt livshistoria?
Radio
7. Hur är skolan för dig?
Im A slave 4 U (haha)
8. Hur kan du komma framåt i livet?
If a was a man (hahaha jämnställt)
9. Hur kommer imorgon vara?
Because you loved me
10. Vad är det bästa med dina vänner?
When youre gone (fett sorgligt)
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
21 guns
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Hotel california
13. Hur är det med ditt liv?
A new day has come
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
PIece of me (HAAHAHAA)
15. Hur ser världen på dig?
Blame it on the boogie 
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
We are the world
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Bless the broken road ( awwwwwww :')
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Last christmas ( Hahaha x)
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Technologic (haha)
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Soda Pop
21. Kommer jag nånsin ha barn?
If i were a boy (OMG hahaha ska det betyda att jag vill skippa själva barn ur fittan grejjen ?)
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
All by myself ( haha fett syyyyyyynd)
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Wild child
24. Vad är ditt tips till dig själv?
Irreplaceable
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Here in your arms
26. Vad är min danssång?
Oops!..I did it again ( YEEEAAAH!)

Tisdag.

Dagen har varit en utav de bättre. Skoldagen var endast en och en halvtimma lång. Vi var på UF mässan och kollade runt på allas företag. Lite halvtråkigt men ganska chill, träffade även min favoritbella. :)
Efter mässan åkte jag till Johanna och Matilda. Alltid lika trevligt att vara där. Och min lilla snuttelutteplutti Kirby(en hund) har blivit en jätteplättinätti. Snacka om att växa fort! Efter några timmar där drog jag hem och fixa mig inför träingen. Åkte till träningen som gick super (precis osm alla andra). Sen hem och äta och duscha.

Nu sitter jag här och försöker hålla min blodsockernivå uppe genom att äta nachochips.måste nämligen skriva på min novell som ska var inne imorgon(paniiiiiiiiiik). Meen ni får heltenkelt lycka mig till,det behövs, så ska jag nu skriva så att tangetbordet glööööööööder!

See ya<3

Bilder från helgen.

Slänger in lite bilder.


Haha snyggt att josse lycas täcka hel mitt ansikte... men det kanske var tur, jag brukar inte bli så bra på bild x)

Ollie, Lollo, Josse o Jag. :)

FAIL!


Grrr. Haha!


Orkar inte lägga in fler nu, de kanske kommer lite mer senare. Sååå håll utkik :D

Måndag

Idag är måndag eller idag har det varot måndag kanske man ska säga. jag har iallafall varit hemm hela dagen då vi hade resursdag då man gör prov man missat eller inte blivit gonkänt i. Som tur var hade jag inte det så jag har varit hemma och tagit det lungt och städat lite. Imorgon är det krt skoldag. Ska till UF mässan i Älvsjö(om jag nu tar mig dit). Går bara mellan nio och elva. Sen ska jag förmodligen träffa Tilla. Det var länge sen nu.
Kollade nyss damernas stafett. Herregud. Spännande. Dock blev ju Haag omkörd i slutet men ett silver till tjerna är inte fy skam!
Ska snart gå och lägga mig. Ha det bäst.


det var inte igår..

som rubriken säger, det var ett tag sen jag bloggade. Har startat en ny blogg, men den går lite trögt så jag bloggar här istället. MIn vecka har gått ganska bra. Har nu valt mina individuella val till tvåan. Det blev organinstaion o ledarskap, datorkusnkap och webbdesign. Kanske inte världens roligaste kurser menmen, det blev  lite strul så jag kunde inte välja de kurserna jag ville ha. Jäääävla skiiit! But life goes on...
I fredags var världens bästa brudar hemma hos Emma F för helt galen kväll som jag tror gjorde oss ännu tightare ;) 
Igår var familjen på middag hos några vänner. Kvällen bjöd på god mat, meldofestival och världens mest spännande längdskidslopp någonsin. Jag trodde på riktigt att jag skulle dö, var så jävla nervös. Haha alla satt och skrek. Men som tur var gick det ju uuuuuutmräkt för de svenska herrarna:)
Idag har jag varit ute på en långpromenad med la familia.
Nu blir det lunch och sen blir det träning!

Kärlek.

Så fint!


Det här är bland det finaste jag sett. Varför var inte det här ett bidrag? jag hade ringt och röstat hundra gånger...MINST!

Friday.

Idag är det fredag. vaknade hos Kajsa, sov där för att kajsa*chicken* inte vågade sova ensam efter att vi sett en skräckis. Haha. När jag kom hem spanade jag lite på OS invigningen sen gick jag och mamma (Svar JA jag vågar inte gå ensam, kommer nog aldrig våga göra det. Mamma och pappa kommer få följa med mig ända tills jag blir 50. Haha.)till min nya tandläkare som jag aldirg varit hos, eller familjen känner honom sen innan men jag har aldrig varit "patient" hos honom om man säger så. Nejmen det gick bra där. Han röntga, slippade och polerade lite på tänderna.Vi snackade även om ifall jag ska få tandställning. Men han sa att just nu skulle jag inte få det för det behövs inte. Men jag har ju inte fått min visdomständer än så han sa att det kanske kommer få det när jag fått de. Fick även reda på en liten rolig grej. Jag har alltid haft en liten jättevit fläck på min ena framtand, har alltid trot att det är vitaminbrist eller något. Men han sa att det beror på att mammsen hade feber när hon var gravid med mig hahaha, där ser man. Annars fick jag bara beröm för mina fina tänder , höhö.
Sen åkte jag mamma och pappa in till stan och inhandlade lite smått och gott.
Sen när jag kom hem fick jag världens jobbigaste mensvärk. Jag låg och grät bredvid mamma för jag hade så ont. Brukar ha mensvärk men inte så mycket. Sen var alvedonen slut så då tvingade jag pappsen att springa ner och köpa det :) HAHA. har precis ätit världens godaste lasange. Ikväll blir det att vara hemma kolla på melodifestivalen och sen åka och möta Erica som kommer med tåget från Skövde till sundbyberg.

laaaaaater!

I.thought.that.i.was.stronger.

igårkväll fick jag ett totalt nervsammanbrott. Mycket som händer just nu, då är det tur att man har sin mammas axel som man kan gråta av sig lite på. 

sitter just nu och äter lite frukost. ska snart dra mig mot bussen och åka till skolan. 
 I eftermiddag ska jag till tanläkaren. Haha en ny dessutom. JAG KOMMER DÖ! 

Men ni får ha det så bra. 

Slänger in en liten låt som är extreeemt meeeeeeeegaaabra!!!! 


Tisdag

Tjaaa. Försov mig imorse så jag missade idrotten..åh neeej vad synd. höhö. Belv ännu mer synd när jag fick veta att det hade varit löpning haha.
Så det blev en slapp förmiddag då nästa lektion inte började förrens halvtvå. Sen var min andra och sista lektion inställd. Så nu sitter jag här och har gjort mellis till mig och min lillebror. Visst är jag snäll. ;) 

 Snart ska jag åka iväg på träning. Hoppas det går riiiiiktigt jävla bra idag :)

Måste även medela att Cheeleading DM kommer äga rum i Kistamässan den 27-28 Mars. Så om ni vill se något riktigt jävla bra så rekommenderar jag er att komma ;)

Lovviiiiee <3

måååndag.

tjaaa readers. känner att min uppdate inte är den bästa men eftersom jag inte kan ladda upp bilder blir inläggen så tråkiga så då har man inte riktigt lust att skriva(eller läsa) men ska försöka bättra mig :) 

Just nu sitter jag och slökolalr på tvn. Var en ganska lugn dag i skolan det enda som inte var så roligt var att vi började 8 och att kajsa var sjuk :(

men nu ska jag försöka hitta något bättre att göra.

See yaaaa. :)
<3

Missing.You.

Ibland (läs:alltid) är man så extremt tacksam för att man har äkta vänner. Självklart finnes stunder då jag tvivlar och tänker att allt är för bra för att vara sant, att det måste finnas någon hake liksom. Men i mitt fall finns det verkligen ingen som helt hake. Det enda man kan klaga på är egentligen tiden. Vart tar tiden ivägen? 
Jag saknar tiderna då vi gick i sama klass, vi umgicks varje dag efter skolan. Enda skälet som fick mig upp på morgonen var ni. Ni fick mig att klara allting. Vi delade både sorg och glädje. Kan  knappt skriva ner i ord hur otroligt mycket ni har betytt, betyder och kommer betyda för mig. Är evigt tacksam över att ha er så nära. HAr aldrig öppnat mig så mycket för någon som för er. Ni är verkligen det BÄSTA som har hänt mig. Orden kommer från hjärtat och jag hoppas ni förstår att jag ALDRIG NÅGONSIN vill släppa er.
Tack för att ni gör mig till den Malin jag är. Skulle aldrig klara mig utan er. Jag älskar er ända nerifrån lilltån ut till mina hårtoppar. 


 



Det är bara vi som förstår det fina i denna låten. Min favorit låt att sjunga, min favoritlåt att lyssna på min favorit låt som direkt för tankarna till de två personer jag värderar högst i världen.

Jag älskar er Johanna och Matilda Andersson.


depp.depp.depp.depp

Usch vad jag är deppad. Fick nyss ett blodtrycksfall men det är nog inte det som gör att jag mår dåligt. det är en annan grej men vill helst inte ta upp den här. på grund av att jag mår skit stannar jag hemma ikväll. Hoppas ni har en bättre fredag än mig.

Nu ska jag gå till soffan, kolla på lets dance, äta morötter(craving) och tvinga någon att klia mig på ryggen.  

Take.A.bow.Ne-yo.

Bättre än orginalet? Extremt nära!

RSS 2.0