In your name I find meaning.

Var på landet hela förra veckan, nu har jag haft ett par dagar hemma, men åker tillbaka ner imorgon, äslar att vara där, det enda man tänker på är vilket badställe man ska befinna sig på just den dagen, och det enda som kan förstöra dagen är när det regnar, för då kan man inte studsa studsmatta. Men då gör man det iallafall för man studstar faktiskt högre när mattan är blöt.
Har man inget bättre för sig kan man slänga sig i hängmattan, läsa HP och lyssa och titta på kossorna, min kusin har lovat att döpa nästa kalv som föds till Malin! jag ska skämma bort den!! Låter som största bondlandet, men sanningen är.. DET ÄR DET BI-ATCHEEEEZZ!

Definitionen av manlighet

Tumblr_lnc980wkdz1qabn3fo1_400_large

Bow in the presence of greatness


Wingardium Leviosa

Sitter och äter frukost och dunkar lady gaga, halv åtta på morognen, näjs!
Ska alladelles strax bege mig mot jobbet och ikväll blire harry potter, fattar ni, nu äre snart slut, herregud kommer gråta som en litet barn, bardomen kommer bara rinna ur mig. Usch mår dåligt när jag tänker på det :(((

Go your own way

Helgen bjöd på konfirmation av lillebror på lördan, jättefint i kyrkan och sen middag med heka släkten här hemma! Älskar släktkalas, så himla mysigt! På söndagen åkte jag till dippan med rebbe för att fixa inför hennes storebrors överraskningsfest. Hihihihihi! Kvällen slutade bredvid Rebecca på en madrass på dippans golv. Ida har jag bara chillat, käkat lunch i solna C, varit hemma hos mormor och tagit en powernap på hennes underbart sköna säng, helt galet smnar så fort jag lägger mig i den!
Men imorgoon blir det tillbaka till jobbet, såååå det är dags att sova nu för lilla mig, klockan ställs på sex, hoppas jag vaknar!
Världens vackraste och finaste familj, ni är det bästa jag har! <3
Puss

Bound to You

Har varit en hardworking girl denna vecka, och ska jobba hela veckan ut och förmodligen nästa också. Det går bra nuuu, och ännu bättre sen när löningen kommer, Weeoo!
Igår köpte vi thaimat och gick ner till karlberg med tjejerna och snackade massor av tjejsnack, ni är bäst girrls! Idag har jag somdsagt jobbat, och på kvällen blev det grillning med la famila. Ska typ snart sova, går upp klockan sex nu när jag jobbar. Häääärligt likzååååm!
Puss

Dance 'til your dead

Har haft en soffffffffffffft helg, i lördagsnatt kom både mamma och pappa OCH lillebror hem, åh höll på att gråta av lycka, no more loneliness!! På eftermiddagen på lördagen åkte vi till Ängbybadet och babade, premiär för mig i år. Helt OK temp i vattnet..
Efter grillning hemma drog jag mig hem till rebbefakka. Vi kollade på paranormal activity 2 och sen somnade vi i hennes säng. På söndagen segade vi bara men lyckades till slut ta oss ut på en fika tillsammans med Martin och han kompis Rickard. När jag kom hem vare bara äta och sen typ sova. Jobbade på ett nytt jobb idag, ganska kul fakkkktiskt! Hoppas det fortsätter vara det hahaha!
Nu äre snart foodiiiie :)
Iställer för en puss från mig får ni en från maddefakka!

Jag tror mitt hjärta blöder

260148_1954301937224_1232954065_32007188_5547494_n_large

RSS 2.0