I'm gonna Find another you

Helgen bjöd på utgång samt häng med girlsen. Love love love. Jag har världens finaste vänner!
Idag blev det middag med rebbs och madd i sollentuna! Nu äre hollywoodfruarna som gällerm, me like!

Världens finaste, puss

they call us troublemakers

Har haft en fullspäckad helg. I fredags såg det ut som att det skulle bli en lugn hemmakväll. Men kände att jag behövde ge mig ut i vimlet iallafall. Blev en turbo-dusch och sen möte jag upp My och Bella. Vi drog in mot stan och Nype. Blev inte kvar så länge och kvällen slutade med mysigt sovsällskap.
Igår var det bara att ladda om för ännu en utgång. Kvällen började med sushimiddag med bror och sen drog jag till Ljungars. Vi drog sedan till Retro för att föra lite, sen blev det L'angolo med Lucas och grabbarna. Efter ett tag där var det dags att dra vidare till Amba. Kvällen blev rätt lång och idag är det mjukisbyxor och så lite aktivitet som möjligt...trodde jag ja. Nyss ringde Eric och tvinga med mig på en löprunda. Buhu.
 
Ikväll är det nytt avsnitt av Solsidan, han längtat så mycket! Veckans höjdpunkt. Haha ;) 
 
Puss 
  
 
 
 
 

RSS 2.0