Krossa alla fönster

I lördags blev det utgång. Jag, Hedman och Gråbergs förade på Retro för att sedan dra till Magenta. Där kom vi på att klockan skulle ställas tillbaka, vilket betyder att allt har öppet en timma extra, så vi drog till Lobby och var där en liten stund. Delade sedan taxi hem med Hedman. Det visade sig att chauffören även brukar köra bussen som går utanför mig, heyy man kanske ska bli bra vän med honom! Hahaha
Idag vare först jobb, helt sjukt hur jag kan vara på topp både kvällen innan och dagen efter;) Sen hem för middag med lite släkt för lillebror som fyller år imorgon!! Så imorgon ska vi nog ut och äta med la familia, mys!
Men nu ska jag sätta på en film och njuta av att jag är ledig hela veckan!
Puss

Save the last dance for me

Låter klyschigt, men livet går som en berg-o-dal-bana. Dagen räddades av mys-lunch med Hedman!

Ska nu drunkna i skolböckerna. Gonatt!
Tumblr_lti5rdkae81qdix17o1_1280_large

-

Tumblr_ltj33jlpo11r0k7alo1_500_large

Titanium

Idag vare jobb på schemat. Gick snabbt och smidigt. Sitter och väntar på mischa som ska komma hit med bilen sen drar vi mot Kista där det blir middag och bio med gänget. Mysig söndag, är dessutom ledig imorgon, värsta skönt!!
Vi ska se paranormal activity 3, vet inte riktigt vad jag har för förväntningar. hehehe. Får se vad jag tycker efter:)
Ne nu ska jag dansa loss i vardagsrummet.
Puss

What do you say to taking chances?

Blir inte så saftigt med update när man är busy all the time. Hoppas inte ni lider alltför mycket. Imorgon är det matteprov, och mina mattezkillzz är som bortblåsta...vad hände?
Imorgon är det helg, ska bli grymt skönt! Helgen är fullspäckad, precis som en val. he. he. he. humor.
Idag vare mössprövning i skolan, blev lagom sugen på att ta studentetn(inte för att jag inte var det innan..)!
Puss

Letting go of the hurt.

Har varit på tränarutbildning i Haninge hela helgen. Igår vare massa teori och praktik och idag skrev vi ett prov på allt vi gick igenom igår. Självklart blev inte bara jag själv utan även mina underbara coachkollegor godkända, vi är så bra tjejer, fetaste pussen till er två!
Imorgon är det skola igen(thanks for stating the obvious, Malin!) Så ska därför ta och hoppa ner i sängen och få min skönhetssömn.
Puss
Såhär laddade jag och Frida upp inför provet!

I wonder if I ever crossed your mind, for me it happens all the time

Seg skooldag, muntrade upp mig själv med en shopping och fika tur i Kista med Madde och Kajje. Möte sedan upp storebror och tog sällskap med honom hem, värsta skönt. Vårt skolfoto kom idag, eller aa till alla förutom mig, mobbning.
Men Antioone la upp de på face, så bjuder väl på den.
Puss

muscle cars drove a truck right through my heart

Skön dag i skolan som avlutades med fika med de bästa Dipti, Madde och Kajje på Chockladbollen. Sverige vann fotbollen, kul.
Ska sova nu.. eller?.. haha klart som fan jag ska sova, vad ska jag annars göra???
Omg är för trött, borde sluta skriva. så gör det nu. hej. då. re. n. (OKEJ DET RÄCKER NU!)
Tumblr_lo3fnvb8ew1qlngqqo1_500_large

what I'd do to have you here

Lördagskvällen spenderades med familjen framför tv och film. Upp tidigt på söndagen för att åka till jobbet. Värsta händelsefattiga helgen. Idag vare skola och träning. Ska snart sova, känner mig som ett löv, ligger och skakar i sängen trots täcke och två filtar..somethings wrong 4 shoo!
305379_264903440199968_225091037514542_957096_3648207_n_large
Puss

So Into you

Idolmys hemma hos rebbe med Dipti och Madds. Kan inte bli mysigare. Fick skjuts hem av diptis broder och ska alldelles strax sätta på en film sen blir sängen för imorogn är det träning med finaste barnen!
Gäddis!

I wanna be scared of how strong I feel for you

Var på kulturhuset på förmiddagen och kollade på en fotoutställning som hette "Jag är ingenting". Det var riktigt cool och berörande enligt mig! 
Sen blev det thaibuffe med tjejer inklusive Erik & Adam. Sen lite titt i affärer för att sedan åka till skolan för religion och prov i information och layout. 
Efter skolan blev det hem och turboplugga lite, sen åkte jag till solna och möte upp mamma och gick till banken och fixa nytt kort och internetdosa, vuxenpoäng. Hann även besöka fina mormor ett tag. När jag och mamms kom hem hade grabbarna i familjen lagat tacos och dukat upp jättefint på balkongen, uppskattning på hög nivå. Det är så man behandlar en drottnig och prinsessa!
Har ägnat hela kvällen åt plugg. Sjukt mycket i skolan just nu, helt galet. Men nu ska jag unna mig själv lite sömn, ska bli så skööönt!
Supergullig låt, blir lite kär!
Puss

But you won't do the same.

Igår vare skola och sen träning med bästa kidzen! Idag är jag hemma och pluggar, vaknade vid ett. Så skönt att verkligen sova ut!
Ska snart ta ett brake i pluggandet och göra något annat, kanske kolla film, kanske åka och möta mamms i solna c och fixa med banken. Vi får se.
X_34bd77c2_large
Puss

Let it Rain over me.

Igår blev det en hel del pluggandes gjort! Sen på kvällen åkte jag och käka tacos hos Kajsa tillsammans med Rebbe. Efter ett tag där kom mischa med bilen så åkte vi till Rotebro och hämta upp dipti, åkte till Willys för att köpa massa gotti och hämta Madde som vi skulle hem till. Hemma hos Madde blev det Idol och skräckfilm. Han till och med slinga Madeleines hår!
Idag blir det träning med mina fina kiddos. Sen middag med släkten som är på blixtvisit. Vad kvällen bjuder på är inte helt klart än, så det får bli en surprise!
Puss

RSS 2.0