Dont play hard to get, play hard to forget

Dagarna består fortfarande av massor av plugg, vart kom alla uppgifter ifrån liksom? Usch. Men ikväll skit jag i plugget, först blir det Idol och Film mys hos Madde, sen åker jag och sover hos My tillsammamsn med Nikkan. Värsta mysig fredag!

Idag är det framtidsdag i skolan, kände att jag behövde lägga ner tid på att plugga istället, så är hemma idag. Ska alldelles strax slänga i mig lite lunch, sen blir mer plugg!
Puss

Förbjuden frukt är alltid godast!

Tumblr_ls3ohiw0jf1qmw273o1_500_large

You're a mystery

Livet rullar på i vanlig fart. Helt sjukt mycket plugg just nu, känner dessutom en förkylning som är påväg. Inte kul.. Ikväll blir plugg och sen en avsnitt av The Lying Game!
Tumblr_lqgm9efyoi1qg3n3lo1_500_large
Puss

Last night

Lördagskvällen började med middag med mammsen, det är tjej-helg här hemma. Papps och lillbroe är på landet.
Efter middagen släpade jag mitt feta arsle hem till Rebbe. Efter ett tag där drog jag, Rebbe, hennes bror Alex och hans kompis och möte upp Madde och åkte till Alex kompis. Förade lite där innan vi drog till Undici. Jag, Madd och Rebbe kände oss lite missplaced, då de flesta människorna där lika gärna kunde vara våra föräldrar!
Efter ett lite tag där drog vi vidare till Amba och avslutade sedan på White room. Tillslut hamnade jag mellan Madde och Rebbe i rebbs säng.
Idag står det plugg på schemat. Får väl se hur det går..
Madd, Rebb o jag i Zakynthos. Ni är så underbara tjejer! Love you <3


Stay true to who you are

Tumblr_lq9i6mhg3k1qkktjvo1_500_large
Nu blire Idol, puss på er mina hjärtan!

If I said I want your body now..

Middag hos Helling i Fredags, värsta mysigt! Efter den blev det hem och kolla mysiteriet på greveholm, så sjukt jävla bra! älskare!
Igår var det träning med mina bästa små tjejer, kommer bli ett grymt år!! Sen hem och fixa och äta lite, sen hem till storebror som fixat 20 årsfest. Mycket lyckad kväll!!
Idag blev det jobb(jag som trodde jag skulle vara ledig :(( ) Har inte gjort så mycket efter det, fryser så jävla mycket, har suttit framför idol men mjukisdress och mössa! Haha normalt!
Ska skriva lite på en labbrapport nu, sen blir mer mysiteriet på greveholm och sen sängen! :)

Addiciton

Sjukt tagg på helgen! Middag hos Helling imorgon, sen kanske sleep hos My, sen träning med mina finaste småsystrar på lördag. Efter det blir det 20 års fest för storebror, och på söndag då blire slapp så det bara skriker om det(hoppas jag...)
Tumblr_lr9xfz3vjl1qdwdzao1_500_large
Mumsi!

Storebror 20 år!

2Day fyller världens bästa storebror Eric 20 fuking åååår!! Så imorse blev det att besöka hans lägenhet tidigt på morgonen (trots att jag hade sovmorgon, snäll lillasyster!) för frukost på sängen och presentöppning!
Snart ska familjen ut och äta middag, vet dock ej vart, men det blir säkert mumsiii!
<3

It's OK not to be OK

Mammes fyllde år i Fredags så vi hade gäster här då, mysipysi! Sen vare jobb på lördagen för att sedan åka till mina tjejersträning, de är sååå duktiga, bästa barnen! Sen hem och käka för att sedan åka till standard mötesplatsen, rebbes place. Maddi var också där, därifrån drog vi vidare till Sommar. Världens längsta kö, och när vi ävl var inne vare så mycket folk att det inte ens var kul. Så jag och Rebb drog hem till henne och drack Oboy. Vaknade upp brevid monstret, sen kom papps och hämta upp mig så åkte vi till jobbet. Efter jobbet åkte jag in till stan för shopping med lillebror. Han fick med sig en väska och jag ett par skor hem. StorshoppARNA!
01untitled-2e71bl8l-134861-320-309_large_large
<3

Desperately

Varför faller man för de man inte borde falla för?
3_f41a1613effd01bb189ae9073bdefc5b8d860bca_large

-

Tumblr_l8jzbgnbxo1qzw0uno1_500_large

One in a million

Helgen ägnades åt jobb och att ta det lungt. Imorse blev det först att hämta tårtor med papps och lämnade de hos mormor, som fyller år idag! Världens finaste mormor!! Sen blev det skolan, för att sedan åka hem sega i ett par timmar, sen tillbaka till mormor för firande av henne!
Nu blire film och sen sängen, tänkte bara säga att jag saknar Zakynthos lite extra mycket just nu!!
Här är några utav världens finaste vänner, ni är guldvärda för mig!!

True or false it may be

Har haft den del att styra i de senaste dagarna, igår var det tränarmöte med cheerleadingen. Kom hem runt kvart över tio, och då var det bara att sätta sig ner med plugget. Fick in allt som skulle vara inne, men inget blev som jag hade tänkt, hatar att stressskriva. Idag var det en lugn skoldag och sedan åkte jag med Ljungars och Hedman på ett litet möte i Ropsten.
Blev sedan upphämtad av pappsen för att åka till formex mässan i Älvsjö. Gick runt där ett par timmar och pratade med massa olika leverantörer. Älskar sånna mässor, finns så mycket att kolla på och prata om, speciellt när man är lite insatt och inblandad i det också!
Nu sitter jag och pappsen och tittar på fotbollen, resten av la familia är på landet, men papps & jag jobbar ju hela helgen!
Puss

RSS 2.0