Goodbye 2011

Sista dagen på 2011, året har, precis som alla andra år, varit helt underbart men med sina tråkiga perioder och händelser. 2011 har inneburit många förändingar både hos mig och hos andra. Jag känner mig själv som en helt ny människa som har utvecklats i mig själv något enromt, det här året har jag verkligen lärt känna mig själv.
Mycket har hänt bla, slutade jag som aktiv inom cheerleadingen och blev tränare för världens bästa kiddos, jag fyllde 18 som var ett riktigt wake up call för mig, jag åkte på en greklandsresa med finaste vännerna, jag har haft sjukt roliga och galna utekvällar med mina brudar, men framför allt har jag lärt mig att ta tillvara på det jag har!
Jag hoppas 2012 kommer bli minst lika bra, men hur kan det inte bli det?? jag har mycket inplanerat i vår, student, avicii och DM bara för att nämna några.
Puss mina älskade där ute, ni är bäst!
makeawishfor2012:  Wish by: http://butterflies-fly.tumblr.com

I just want your extra time and your kiss.

Har inte gjort något alls idag, har varit deprimerad.. Ska snart ta ett långt varmt bad, skööönt!

Puss

Satan i gatan

Igår blev det klippning och slingning av håret sedan utgång med madd och dipp. Händelserik kväll på många håll. Började på Lion bar och sedan drog vi till Magenta. Kvällen slutade brevid dippan hemma hos mig. Idag har jag inte gjort någon nytta alls!
Snart blire middag, puss!
375381_132005710248016_129635303818390_153427_1489524912_n_large

Why don't you come on over

Julen firades hemma med bästa familjen och mormor, värsta mysigt! Fick fina julklappar och är supernöjd men julen! :)

Igår körde jag och Ljungars utgång. Vi började på Lion bar, sen vidare till Nype där vi träffade Erik och Adam. Sen drog jag och Ljungars vidare till White room. Det var lite kaos men jag och Lj lyckas ändå göra allting trevligt. När det sedan var dags att hitta en taxi hade det blåst upp till en fucking orkan, så där gick vi i stormen och letade efter en taxi. Tillslut hittade vi en spyaluktande taxi som fick köra os hem till Lj. Somnade som en stock och vaknade idag och käka frukost för att sedan bege oss mot västermalmsgallerian. Inte speciellt mycket folk och jag fick med mig lite smått och gott hem. Perfekt!
Har under eftermiddagen kollat film, sovit och pratat med Dipp i tele. NU ska jag kolla på BMS!
Puss

Have you ever fallen in love with someone you shouldn't have fallen in love with?

Julkalendern imorse var så fucking spännande och bra, älskar den! 

Hade tal på engelska i skolan, jag trodde det gick åt helvete men min lärare tyckte tydligen det gick bra. sooftii.
Efter skolan åkte jag in till stan och köpte de sista julklapparna med mammsen. Så nu är jag klar :)
Sitter och äter saffranslängd och pluggar religion. Det blir nog ett avsnitt av värsta pojkvänsakademien snart.
Puss

I'll be here with open arms.

Jag har varit sjuk i veckan och har därför inte haft något intressant att skriva, men madd vill att jag ska blogga så here we go.
I helgen vare jobb, träning, uppvisning, julklappshandling och middag/mini-julafton hos moster. Så helgen var schöön! 

Idag blev det skolan och nu sitter jag här och ska skriva klart ett arbete sen blire terminsavslutning med mina hjärtegull!
Puss

Try it again

Har gått och dragit på mig en förkyldning, kul. Låter som ett riksmongo!
Igår var det ju Lucia, min skola är sämst. Luciatåget hade svarta kläder, SVARTA, och de sjöng svensk rapmusik. ehm okej?

Åkte in till stan efter skolan och käka middag med Dipp och Madd på Moda. Sen hem och plugga sattpungen av mig!

Idag var vi på besök i Riksdagen, kalla mig tråkig, men det var ganska intressant, speciellt i debatten, värmlänningar <3 Efter det sprang jag dippan och adam runt i stan lite och käkade lyxlunch!

Var även på läkarbesök idag, tack gud, nu kommer jag kunna leva igen!

Åhh skickade in ett arbete nyss *klapp på axeln*

Nu blir BMS sen SÄÄÄNGEEEEN!

Tumblr_lw7bfafuy91qei95oo1_500_large

You had a good girl, thats a keeper.

Igår var en hektisk dag, jobbet, träning och sen jobb med dippan i silverdal. Efter det åkte vi hem till Dippan och käka middag och myste framför film med chips och dip tillsammans med Rebb och Madd. En riktig tjejkväll med allt tillhörande helt enkelt. Slutade med alla oss fyra i sängen, finns det hjärterum så finns det stjärterum!

På förmiddan åkte jag och upp mammsen i stan. Vi gick på en promenad ner till Gamla stan. Vi åt lunch på en supermysig liten resturang inne i en trång gränd. Supergott!
Sedan begav vi oss mot Globen för att kolla på Luciakonserten. Det var så fint, och nu har jag verkligen julkänsla, bara sätta igång och köpa alla julklappar nu, är ju bara några veckor kvar!!

Ska försöka börja på mina två uppsatser som ska vara inne i veckan. Känns dock som att jag håller på att bli sjuk.. :(

Ska lägga mig tidigt och hoppas det är borta imorgon!



Puss

You're all I ever wanted

Var som sagt på Idolfinalen igår. Var med i kören, det var riktigt kul!! Efter allt virr inne på globen åkte jag tuben in till stan (tillsammmans med alla 1000 småbarnsfamiljer som varit på idol. Åkte till stureplan, rullade in på laroy och mötte upp brudarna. Var där i några timmar och rullade stadig hem i en taxi kvart över två. 

Ska alldelles strax hoppa i bilen och åka mot jobbet. Efter det blire träning med mina kiddos. Sen vidare till Helenelund för att möta upp dippan på hemligt uppdrag. Myt, vi ska jobba haha. 

Sen blire mys hemma hos Dippan och imorgon blir Lucia konsert i globen med mammsen! 

Tumblr_lugohgefz21qbtgrqo1_500_large
Puss

Your body is a wonderland

Igår vare julfest med jobbet. Kom hem runt tre, så kände att jag kunde hoppa min enda lektion i skolan idag. Har instället skrivit klart ett arbet som skulle in idag. Sitter nu och väntar på mat, sen ska jag bege mig mot Globen och Idol finalen. Vad jag ska göra där får ni vet imorgon :)


Tumblr_lvenx7pnl31r5xup0o1_500_large
Puss

What's the reason that you hold on

Bartender kursen igår var riktigt kul! Jag som har funderat på det där ett tag blev absolut ännu mer sugen, så vem vet.. :)
Igår när jag satt och plugga och kollade ut genom fösntret såg jag SNÖFLINGOR som var stora som tallrikar, åhh nu är det jul på riktigt!
Ska alldelles strax åka till skolan och ikväll ska jag hålla på medfavoritsysslan...PLUGGA! Yiipppiie!
Tumblr_lvqx8mstml1qzn34eo1_500_large
Puss

Light speed out of my mind, I'm hurt but I'll be fine

Gissa vad jag har gjort idag! Jobbat..men det var faktiskt riktigt trevligt på jobbet idag, inte för att det inte brukar vara det, men idag var det lite extra! :)  
Har suttit och pluggat till No provet imorgon, men tog en paus och kollade på fråga olle dokumentären. Eftrer det har jag fortsatt plugga, men nu får det räcka. Ska slänga mig i sängen och vakna av julkalender imorgon. 
Imorgon ska jag även på bartenderkurs, spännande!
Tumblr_lvpbjkyiiv1qkpbu1o1_500_large
Puss

Fooling myself

Trött på det där nu, när ska jag lägga av?
Dagen har bestått av jobb och träning, och imrogon blire  jobb igen. Är trött. Ska sova. God Natt.
Madd & Mall

You should let it burn

Gick upp lättsamt ur sängen imorse, inte så svårt när man vet att tv:n i köket denna morgonen kommer visa julkalendern! Hade ingen aning om vad den skulle handla om, men ni efter att ha sett den verkar den supermysig. Härligt!
Åkte till skolan och skrev prov och sedan hem igen. Satt hemma och skrev på psykologi uppgiften. Belönade mig själv genom att åka till Sollentuna C och äta middag med Madde, Dipti och Kajsa. Ytterst trevligt, favvotjejerna!
Skickade nyss in psykologin och ska fira med att gå och sova, eller det kanake blir något avsnitt av någon serie. Får se..
6-efc82afcde27b5ce761d8d1b62164720_large
Nighty folks!

RSS 2.0