Ultraviolet

I söndags var det jobb för hela slanten och igår skola. Idag börjar vi kvart i två, men ska möta upp Rebb och Madd snart för lite fix!
Såg en urgullig film igår "Angus, thongs and perfect snogging" Så rolig, mysig och killen i filmen är en riktig liten gullegris! See it ;)
Gullig låt som är med i filmen!

-

Broken-girl-makemestfu-quote-sad-favim.com-130236_large

Im the king of my own life

Sjukt otaggig dag igår i skolan så jag Dippan, Madde, Kajje, Danne och Benjamin drog till stan för lite shopping o fika. Kvällen spenderades hemme i tv soffan, idag blev det upp tidigt för att jobba. Efter ett par timmar på jobbet åkte jag till Blackan för att kicka igång Dreams 2011/2012. Världens sötaste små tjejer, och jag kommer vara deras tränare heeela året, lääängtar!!!  Efter träningen åkte jag tillbaka till jobbet och jobbade lite till, duktig tjej!
Var nyss nere vid vattnet med mammi och pappi, de badade..själv satt jag på bryggan och njöt av den förmodligen sista sommarkvällen för iår..
Ikväll blir det nog lite häng med Hedman, mysigt värre! <3
Tänk att Eric Saade skulle få mig på lite bättre humör, meningsfull text ohh yeah! "I'll be young when they're old.." So fucking true!
Puss

Bailando por ahi

Skolan har inte riktigt kommit i gång än, däremot har massa annat fix inför studenten börjat. Idag var jag på Rose och skrev på kontrakt om studentskiva. 20 mars kommer det hända grejer;)
Saknar zakynthos med mina bästa brudar, här är en pic på mig och snyggaste rebbzor. Fillepille är även med på ett hörn, sneeaaaakyy!
<3

Ready for abduction

Första skoldagen...upprop och grillning, sen fika i stan med Gråbergs och Hedman.
Sitter frortfaranmde hemma och deppar över att det aldrig kommer komma en ny HP bok eller. Fuck my unmagical life...

You haven't seen the last of me

(Bilder: nikkaan.blogg.se)
Min 18 årsdag kunde inte blivit bättre!! Först lunch med släkten här hemma, sen vare bara att ladda om inför middagen med världens bästa tjejer. De kom runt sex och då åt vi middag, tårta, öppna presenter och förade. Vid halv tolv drog vi stora tjejer ut. Utgången bjöd först på ett stopp på Ambassadeur ch sedan drog vi vidare till Pure.Natten slutade i en delad taxi hem med Hedman. Dagen har inte bjudit på så mycket mer än Canal+Sf och soffan. Imorgon börjar skolan, ganska skönt om jag ska vara ärlig börjar bli rastlös och sakna mina rutiner. So back to reality!

18 år Motherfuckers!


Det var 17 år

Sista dagen som 17 åring. Känns bra och dåligt. Imorgon är jag 18, mydig, vuxen, eget ansvar, mogen. Vad hände med barndomen, är den slut nu? Usch måste sluta tänka så negativt. JAG FYLLER 18 JAG FÅR GÖRA VAD FUCKING JAG VILL! EN FET JÄVLA KYSS RAKT PÅ MUNNEN (ska snart bli vuxen madderfakkkeeers!)

You beat me at my own game

Möte upp min älskling idag i stan, vi var på jakt efter kläder till mig för lördag, hittade inte ett jävla skit :(( så får väl gå naken............ vi blev så deppade så vi åt istället, ovanligt för att vara oss två.....
Sitter och deppar över att min kärlekssaga är över. FML. Är så deppad. Kom tillbaka, vi kan gifta oss. Du lovade dessutom att komma till sverige på lördag, och jag hoppas du håller löftet!
Nu ska jag sätta på deppmusik och be pappa servera glass till mig hela kvällen :(

Living on the edge!

Nu är jag hemma efter en helt underbar vecka på Zakynthos! Har levt livet med världens bästa brudar, vi har badat, solat, dansat, haffat, skrämt människor på gatan genom att hoppa fram som katter, krupit fnittrande ut på balkongen för att spana in en viss person i receptionen, flippat galet på balkongen, räddat varandra från slisk på klubbarna, gått nattpromenader på stranden hand i hand med framtida män, blivit jagade av hundar, bråkat om vart vi ska äta, hittat på tänkbara namn på killar vi inte vet vad de heter, tvingat norrmän ta lustgas, presenterat os med namn som "diskrimineringsombudsmannen, avloppsrör, klitta, snorre" mm, köpt fula glasögon som aldrig mer kommer användas men framförallt har vi fått så sjukt många minnen tillsammans som alltid kommer finnas kvar! Tack för en underbar vecka brudar, ni är helt klart bäst!
(Rebbe har min kamera så mina bilder kommer senare, lägger in en bild på gänget så länge ;)
I <3 ZANTE

Zakynthos 9 - 16/8

Nu kör vi! <3

Beautiful girls

Idag blev det sista minuten shopping inför Zakynthos tillsammans med Rebbe, Madde, Kajje och Dippe. Vi han även med fika. Inatt ställs klockan halv tre, sen bär det av till Arlanda och Zakynthos! Synd att det ska bli så dåligt väder i Sverige den här veckan ;)


Räkor & Vin

Mötte upp Dippan, Rebbe och Madde på Stureplan och där satte vi oss på uteserveringen Kofi och käka lunch, vi hade schyssta platser så vi kunde sitta där och kolla på prideparaden därifrån. Blev alldelles tårögd när jag såg tåget, det var så fint, speciellt när delen med "stolta gayföräldrar" kom. Där sprack det!
Vi han även med en lite shoppingtur i Sturegallerian. Fick med mig ett linne hem från ZARA. Nice till Zakynthos om 3(!!!) dagar:)
Nu ikväll hade vi kräftskiva, superhärligt och gott. Mummma!!
Nu ska jag nog sätta på en film, sen blir sängen. Imorgon väntar besök hos mormor och även kanske lite shopping och husvisning.
Puss

Until the sky falls down on me

Gårdagskvällen började med middag hemma hos fille, sen träffade vi martin o co. Kom hem i skaplig tid, gick upp tidigt imorse och åkte till jobbet. Efter jobbet tog jag och moster en "AW-glass" vid karlberg, mihii! Ikväll har jag chillat på balkongen med Mammsen, Eric och Erica. Myspys!
Imorgon ser det ut som att jag och dippan ska gå på date och kolla på prideparaden ;) Så ska sätta på en film, förmodligen Fucking Åmål (värsta gaytemat!) Sen blir bädden!
Puss
Måste bara visa detta, jag vet inte varför men videon får mig att må bra! Får rysningar varje gång, det är liksom två olika världar som möts, fotbollshulliganer och en kärlekslåt. Så fint!

Come this far just to fall

Hurtigt tjej ger sig av till jobbet, tar emot lite med tanke på vädret, men whatever jag åker ändå till Zakynthos om 5 fucking dagar!
Puss

Never mind I'll find someone like you

Har under de senaste veckorna varit på landet, så sjukt underbart. Bort från all stress i storstaden!Har shteckt, hängt med kor, badat, ätit frukost i solen, åkt vattenskidor och allt annat som hör sommaren på landet till!
Har även tänkt en del på en person och insett hur sjukt mycket man missar om man inte rycker sig i kragen och make things happen! Vi hade kunnat bo i ett slott, jag hade varit din prinsessa och du hade skämt bort mig tills jag inte ens fick plats med fler skor i min enorma walk-in-closet!
Men det var flera år sen den chansen fanns, synd att ingen av oss tog den..
..Men livet fortsätter leka och jag fortsätter steka!

RSS 2.0