Slapp-lördag

Sitter här och lyssnar på musik och funderar seriöst på att gå och sova, är så himla trött!!
Imorgon blire först upp och sjunga för lillbrorsasn som fyller år, sen vidare mot blackan och sen hem och äta middag sen blire biooo:) vi ska se saw, och jag kommer skita i brallan!
Puss


Äntligen looooov!!

Åhhh äntligen är det höstlov!!!

Igår blev det först thaimiddag hemma hos rebbsooo, sen drog jag och min trogne vän Kajsa vidare till min bror som hade halloweefest, trevlig, trevligt!

Ska alldelles strax bege mig mot blackan för träning med de bästa!!

Ikväll blire antingen bio eller hemmamys!

 

Puss!!


Snart loooooooooov

Sista kvällen innan lovet, fyfan vad skönt det känns. Lovet kommer sista så sjukt najs.
Skolan tar kål på mig just nu, vågar inte ens räkna hur många uppfigter som ska in de närmsta veckorna. Fyfan säger jag bara!!!
Men imorgon blir det nog en ganska skön skoldag, även fast jag slutar halv fem( har två och en halvtimmas webbdesign på eftermiddan(y) )

Imorgon kväll blir hem till Rebb, för typ middag mm myyyyyysigt :)

Men nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig, lite sömn skulle inte vara så dåligt!

Pussss

Till kajsa

@


Söööööndag

Så vare söndag igen...

Igår vare mitt place tillsammans med en härlig blandning människor, det blev enligt mig en väldigt lyckad kväll, sen vet man ju inte vad alla andra tycker men whatevaaaaa. 

Kajsabajsa slaggade här, och tur var nog det, hade dött annars!! Har aldrig någonsin sovit ensam hemma... 
Hon skulle upp tidigt för att åka på träning, snäll som jag är går jag med henne upp och gör henne sällskap vid frukosten. Sen när hon åkt vare bara att somna om, var fortfarande lite läskigt så var tvungen att sätta på tv:n så att den tog över allt ljud från regndropparna som slog mot alla fönster (lääääskigt, lät som att någon gick runt i hela lägenheten!!) 

Sen blev det slapp hemma, sen hem till kajsa efter hennes träning och kolla på film med favvoskådisen som börjar på C... Hmm vem kan det va??? Hahah. 

Nú sitter jag här och har precis skrivit en utvärdering om debatten vi hade i skolan i torsdags, asså dööö va dålig den blev men jag orkar verkligen inte anstränga mig. 
Ska alldelles strax hoppa in i duschen och sen blir det SÄNGEN! 

Puss  

Tycker Elias och Erik bär upp mina kläder väldigt bra, eller? :)

Nöjd Dippaaan?

Dippan ville ha update så here we gooo...

Men vafan ska jag uppdatera om då? Känns som att det är samma visa varje dag.
Vakna, åka till skolan, vara i skolan, hem, plugga, träning, hem, äta, duscha, sova.
Så ser i princip varje dag ut för mig, interesting huh?!?

Nejmen nu ska jag sova

Puss på eeerr


bästa bästa bästa

Åhh kom hem från en uuuuuuunderbar träning med dolphins!

Nu är jag dödstrött, ska strax hoppa in i duschen sen blir det sängen. Lång skoldag imorgon, inte kuuuuul.

Pussssssssss

bortglömd blogg

Bloggen har fått lega lite åt sidan, har varit mycket i skolan, plus att jag lyckades dra på mig en förkylning. Är ni förvånade? förmodligen inte.. börjar fan tro att jag har HIv eller aids( vet inte skillnaden) för att mitt immunförsvar är s to the ämst. Men men nu börjar jag komma tillbaka igen. Idag vare skola och träning.

Som sagt så har det varit mycket plugg just nu, meeeen det lönar sig, vilka kirrade VG chans till MVG på matteprovet? JAG OCH KAJSA! helt galet. var typ bara vi två som fick det, så för att få MVG måste vi göra en kompletteringsuppgift...(-.-) MVG  HEEERE WEE GOOOO!! eller vad säger du kajsa?;)

Nu ska jag iallfall hoppa in i duschen för en liten uppfräschning av en trött tjej, sen blir reprisen av PH som gick idag vid halv åtta som jag missade, vilken tur att reprisen går samma dag :D

Imorgon är det UF kick off i Älvsjö, ska bli...intressant?
Sen bär det av till skolan för "affärslunch" ( åkeeej?) Sen ska vi presentera våra företag för alla andra uf:are på skolan. 

Sen bär det av till det förmodligen vuxnaste(?) jag gjort i hela mitt liv, HAHAHA kommer faila! Tänker inte ens säga för ni kommer ba garva :) 

Nu ska jag duscha ;) 

Pussseeeen 

Träääääning

Du drar jag på träning med mina finaste, Pusseeen!

AAAAAAAAAAAAHHHHHHH

Ahhhhhh shiiit jag är såå lycklig, kommer till det längre ner ;)

Bloggen han varit lite bortglömd så tänkte skriva ikapp lite

Igår var vi hemma hos Fillan som fyllt år, gaaalet mysigt, vi var tjejerna i klassen, vi käka, kolla idol, snackade skit och hade det galet kul.



Idag vare först träning med finaste dolphins, sen åkte hela laget till Pizza Hut för att käka, åhhh va underbart det är, Dolphins ni är den bästa blandningen av tjejer, blir aaaalltid på bra humör av er, ni är de som verkligen får mig att skratta tills jag döör, vad sägs bara om LCs kommentar till vår underbare servitiris Robin, "du kanske borde byta jobb..?" HAHAHA!

Finaste finaste dolphins!

Meeeeeeen det underbara slutar inte hääär, vem sitter inte på tbane stationen om inte min man????


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på hans underbara stämma....

Pussss

RSS 2.0