Undefeated

Veckan som ungkarl är nu över, och imorse åkte jag och Eric och hämta Mam, pap och Fredric på flygplatsen! I onsdags blev det firande av 3 stycken 19-åringar. Började med middag och sen vidare till Sommar. Blev en tidig hemgång eftersom jobbet väntade dagen efter. Skönhetssömnen blev dock inte speciellt långvarig... Igår blev det utgång med Hedman, Ljungars och Sandra. Vi startade på Snaps och rullade sedan vidare till F12 terassen.
Ikväll blir det bio med Hedman och Fille, kanske utgång efter, vem vet;)
Puss

Midsommar

Midsommar började med lunch med bästa familjen, sen över till mormor ett tag. På kvällen bjöds det på middag hemma hos Ljungars, sen drog vi brudar vidare till Sollentuna och hem till Olivers kompis. Efter ett tag där tog jag mitt pick och pack och slängde mig en en taxi, eller hette det toxssi?, hem till storebror där kvällen fortsatte ett tag. Väcktes klockan 6 på morgonen av att mams, paps och fredde skulle åka till Barcelona i en vecka! Kramade alla hej då och sen tillbaka till sängen. På dagen mådde man självklart som man borde efter en midsommar. På kvällen blev det myskväll hemma hos Hedman, eller to be honest, kollade Hedman på Tv och jag sov på soffan. Sov kvar där, och gick hem hyfsat tidigit då knäppisen skulle upp och jobba. Idag blev det jobb och ungkarlsmiddag (det är jag som är ungkarln) tillsammans med storebror. Nu blire tv och sen sängen, imorgon är det jobb igen.
Puss

Summerburst!

 

Helt grym jävla helg! Summerburst både fredag och lördag, åh mådde så himla bra. Lyckan som fanns där var helt obeskrivlig, snacka om eufori!

Idag mår jag dock inte lika bra, har blivit sjuk så det blev att stanna hemma från jobbet...Nu blir det et par avsnitt av paradise hotel Danmark, sen middag och sängen. Puss


Summer paradise

 

Igår var första  dagen på nya jobbet, känns riktig bra att göra något om dagarna, blev helt rastlös under ledigheten haha! Det är så himla skönt att komma hem och veta att man inte har något plugg man måste göra när man kommer hem. Så idag blev det att hjälpa lillebror att fixa sig inför niornas bal på skolan, åh längtar tillbaka till när jag slutade nian vilket var för hela 3 år sen! Han blev så stilig s, men det är han i alltid, min bästa lillebror!

Nu ska jag sova om jag ska orka upp imorgon, längtar till fredag och summerburst! Puss 

 


Love

Helt sjukt att det snart är en vecka sen jag sprang ut ur skolan med studentmössa på huvudet och skrek "fyfan va jag är bra!" Tiden går så fort, känns som det var igår. Dagarna efter det har bestått av allt mellan utgångar, resturangbesök, bowling, balkonghäng och sleepovers! På måndag börjar allvaret och jag börjar på mitt nya jobb, ska bli spännande.

Vaknade brevid dippan idag efter gårdagens utgång. Hade en stressig dag med två studentuppvaktningar. Åkte ivåg till Solna Gymnasium och kollade på Bellisen som sprang ut! Åkte hem och duscha och sen tillbaka till hennes mottagning. Hann inte vara där så länge eftersom Sandra också tog studenten idag! Åkte vidare till hennes mottagning som var hur trevlig som helst, speciellt när man träffar så många människor som man inte träffat på flera år! Kändes som att jag fortfarande var 10 år och var hemma och lekte hos familjen Krantz!

Imorgon är det dags för nästa studentfirande, så ska ladda upp med en film och sen sova!

Puss

 


För jag har tagit studenten, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!


RSS 2.0